Gå til innhold

Er eldre menn bedre i senga?


Gjest Summers

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke en kommentar du ønsket å høre, men synes den var helt grei. Fyren ønsket en med strammere kropp og sa ifra. Så fikk du mulighet til å forbedre deg og om du ikke gjorde det så kunne han heller finne en annen.

Hvis dette er noe de fleste eller ihvertfall mange 20 something synes det er ok å si til en sexpartner, tror jeg nok den aldersgruppen mer umodne og litt mindre kloke enn den gjennomsnittlige 40-åring.

Å gi en dame forslag til tiltak for strammere kropp hører ikke til blant topp 10 i læreboken for "hvordan bli en bedre sexpartner." 20 something må lære det, samt merke seg at fundamentet for virkelig bra sex vanligvis er at partneren føler seg vel og tiltrekkende, selv uten mindre sjokolade og mer trening.

Er klar over at argumentet ditt er rettet til AB'en hvis sexpartner syntes hun spiste for mye sjokolade og burde trene mer, så hopp gjerne over mitt innspill.

Anonymous poster hash: f4ca6...0e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er noe de fleste eller ihvertfall mange 20 something synes det er ok å si til en sexpartner, tror jeg nok den aldersgruppen mer umodne og litt mindre kloke enn den gjennomsnittlige 40-åring.

Å gi en dame forslag til tiltak for strammere kropp hører ikke til blant topp 10 i læreboken for "hvordan bli en bedre sexpartner." 20 something må lære det, samt merke seg at fundamentet for virkelig bra sex vanligvis er at partneren føler seg vel og tiltrekkende, selv uten mindre sjokolade og mer trening.

Er klar over at argumentet ditt er rettet til AB'en hvis sexpartner syntes hun spiste for mye sjokolade og burde trene mer, så hopp gjerne over mitt innspill.

Anonymous poster hash: f4ca6...0e2

Alt handler ikke om at jente får det som hun vil, fyren ønsket å ha en han tente på og ikke en dvask jente. Enten fikk hun skjerpe seg eller så var det over, han var nok fult klar over at det ikke var en mellomting.

Et god sexpartner er en man tenner på, det er et minimum! Og det sier jo sitt når jenta ikke gadd å legge noe arbeid i å bli en bedre sexpartner, hun var nok et dårlig ligg fra før. Hun vil sikkert si hun var kjempeflink, men vi så jo at hun kuttet ut fyren med en gang hun fikk forbedringstips som krevde litt arbeid fra hennes egen del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil sikkert si hun var kjempeflink, men vi så jo at hun kuttet ut fyren med en gang hun fikk forbedringstips som krevde litt arbeid fra hennes egen del.

Kan det hende at hun kuttet han ut fordi hun hadde noe som kalles selvrespekt?

Det kan jo hende at med disse "forbedringstipsene" viste seg "ikke god nok" for henne også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende at hun kuttet han ut fordi hun hadde noe som kalles selvrespekt?

Det kan jo hende at med disse "forbedringstipsene" viste seg "ikke god nok" for henne også.

Helt greit å sette sjokoladen over det å se bra ut for andre, men det handler ikke om selvrespekt, om noe er det manglende selvkontroll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler ikke om at jente får det som hun vil, fyren ønsket å ha en han tente på og ikke en dvask jente. Enten fikk hun skjerpe seg eller så var det over, han var nok fult klar over at det ikke var en mellomting.

Et god sexpartner er en man tenner på, det er et minimum! Og det sier jo sitt når jenta ikke gadd å legge noe arbeid i å bli en bedre sexpartner, hun var nok et dårlig ligg fra før. Hun vil sikkert si hun var kjempeflink, men vi så jo at hun kuttet ut fyren med en gang hun fikk forbedringstips som krevde litt arbeid fra hennes egen del.

Komisk å se kvinnene liste opp alt mulig som må til fra mannens side for å få virkelig god sex, og så fort det er snakk om å gjøre bittelitt egeninnsats på generell basis får pipen en annen lyd. Jeg skjønner poenget ditt godt. Det skal ikke all verdens til i senga for å glede meg, men at partneren driver vedlikehold (og muligens forbedring) av en halvveis stram kropp som forarbeid er viktig for sexlivet mitt.

Når det kommer til tråden som tema har jeg ikke sett noen spesifikke tips, og det passer også godt med erfaringene mine. Man får aldri noen manual om hva som fungerer, og de fleste jeg har ligget med har ikke vært i stand til å beskrive selv de mest grunnleggende tingene jeg må gjøre for at de skal nyte sexen optimalt. Alt må jeg finne frem til selv gjennom prøving og feiling, og jeg får først bekreftelse på at de likte det etter jeg har gjort det. [Edit: Må legge til at de hverken retter eller kommenterer teknikken om jeg gjør feil]. For meg som ikke er spesielt leken og utforskende (av natur) føles derfor de første gangene med en ny partner ofte litt stressende, fordi jeg føler at jeg får mesteparten av presset, arbeidsbyrden og ansvaret lagt over på meg.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til tråden som tema har jeg ikke sett noen spesifikke tips, og det passer også godt med erfaringene mine. Man får aldri noen manual om hva som fungerer, og de fleste jeg har ligget med har ikke vært i stand til å beskrive selv de mest grunnleggende tingene jeg må gjøre for at de skal nyte sexen optimalt. Alt må jeg finne frem til selv gjennom prøving og feiling, og jeg får først bekreftelse på at de likte det etter jeg har gjort det.

Og omvendt da, får de vite hva du liker?

Anonymous poster hash: baef5...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og omvendt da, får de vite hva du liker?

Anonymous poster hash: baef5...31e

Jeg er gjerne ganske konkret med hva jeg liker, ja. Retter f.eks. på sugingen fortløpende om teknikken ikke passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kanskje ikke en kommentar du ønsket å høre, men synes den var helt grei. Fyren ønsket en med strammere kropp og sa ifra. Så fikk du mulighet til å forbedre deg og om du ikke gjorde det så kunne han heller finne en annen.

Nå har jeg ikke lest alt så grundig, så jeg vet ikke i hvilken sammenheng denne kommentaren falt. Men hvis en mann hadde bemerket mine eventuelle skavanker (i hans øyne) etter at klærne var falt, skulle han ha kommet seg ut i en faderlig fart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest alt så grundig, så jeg vet ikke i hvilken sammenheng denne kommentaren falt. Men hvis en mann hadde bemerket mine eventuelle skavanker (i hans øyne) etter at klærne var falt, skulle han ha kommet seg ut i en faderlig fart.

Selvsagt hadde du gjort det, men det er jo også poenget mitt at kvinner ikke takler å få høre hva de kan bli bedre på om det krever litt innsats og de eier heller ikke selvtillit.

Nå er jeg sosialt oppegående nok til at jeg ikke hadde sagt til jenta at hun burde slanke seg litt, men det betyr ikke at jeg ikke mener kvinner faktisk burde takle det og spesielt når de faktisk ønsker at mannen skal legge arbeid i at de får godt sexliv.

Det at man ikke sier i fra løses egentlig ved at man enten finner seg i situasjonen eller finner seg en annen. Er det kjæreste så er kanskje alternativet å ikke ha sex i det hele tatt, eventuelt mindre sex. Så kan jenta poste på KG at typen ikke vil ha sex med henne og spekulere i hvorfor, jentene på KG kan snakke om at man må ha kommunikasjon, men samtidig fordømme fyren om han faktisk svarer sant. Men det gjør han jo ikke for han vet man ikke kan si at dama har blitt feit.

Kjipt egentlig, kanskje hadde kona fått sexen hun ønsket om mannen kunne sagt sannheten, sikkert noen kvinner som hadde tentk det var verdt å jobbe litt med utseentet om det var alt som skulle til for å få et bedre forhold.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst; man kommenterer IKKE hverandres kropp negativt når man skal pule! Hvem faen GJØR det?

Når mener du det er greit å be dama kutte ut sjokoladen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke bare si at man aldri skal si til dama at hun ser kvapsete ut?

Helt seriøst, du er så mentalt retardert at det ikke er noe poeng i å diskutere med deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, du er så mentalt retardert at det ikke er noe poeng i å diskutere med deg!

Skriv det bak øret slik du husker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv det bak øret slik du husker det.

Oooog dermed var tråden ikke lenger aktuell for meg å kommentere på. Trodde dette skulle være en spennende og seriøs tråd om eldre menn var bedre elskere enn yngre. Ikke hvorvidt kvinners kroppsfasong tente mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt handler ikke om at jente får det som hun vil, fyren ønsket å ha en han tente på og ikke en dvask jente. Enten fikk hun skjerpe seg eller så var det over, han var nok fult klar over at det ikke var en mellomting.

Et god sexpartner er en man tenner på, det er et minimum! Og det sier jo sitt når jenta ikke gadd å legge noe arbeid i å bli en bedre sexpartner, hun var nok et dårlig ligg fra før. Hun vil sikkert si hun var kjempeflink, men vi så jo at hun kuttet ut fyren med en gang hun fikk forbedringstips som krevde litt arbeid fra hennes egen del.

Aha, jeg har identifisert problemet ditt. Du er ei klyse, og 20 års erfaring kommer neppe til å hjelpe deg, så du kommer nok aldri til å forstå det du spør om i HI.

(Helt ok å gi en kjæreste kontruktiv kritikk og tips til å forbedre fysikken sin, men dette skal selvsagt ikke skje i en seksuell setting. Der er det tekniske tips som gjelder. Makan.)

Anonymous poster hash: 94b64...f12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kanskje ikke en kommentar du ønsket å høre, men synes den var helt grei. Fyren ønsket en med strammere kropp og sa ifra. Så fikk du mulighet til å forbedre deg og om du ikke gjorde det så kunne han heller finne en annen.

Jadda.... :klaske:

Vet du, da får han finne seg en med strammere kropp, punktum.

Om du søker etter de ene kommentaren som veldig effektivt slår av absolutt alt som heter tenning, hos hvem som helst, så har du funnet den der.

Tenk om en kvinne, første gang du var kliss naken i hennes seng, hadde sagt at kroppen din ikke tente henne alikevel, - eller at du tjente for lite til å tenne henne...

Signerer forøvrig Arabella.

Den som vil ha en 18 årings kropp, men er for svaksynt til å se at en kvinne ikke lenger har en 18 årings kropp, han får finne seg en 18 åring og ikke 'pipe' sin manglende tenning og skuffelse i sengen.

Han hadde vært utenfor låst dør fortere enn fy, - med boxer'n i hånden og dressen i en haug på plenen.

Edit: Og med hensyn til hvem som 'heller kunne finne en annen', så vil jeg si det må være henne.

Hvem vil pule en ren idiot?

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikke avgjørende statistikkmessig, men den beste samleie jeg noen gang har hatt var med en 40 år gammel mann! Jeg var 26 den gangen.

Anonymous poster hash: 9a323...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Helt ok å gi en kjæreste kontruktiv kritikk og tips til å forbedre fysikken sin, men dette skal selvsagt ikke skje i en seksuell setting. Der er det tekniske tips som gjelder. Makan.)

Anonymous poster hash: 94b64...f12

Tekniske tips, fysiske tips er selvsagt likestilt. Er vel ikke noe gøyere å få høre i seksuell setting "Du bør nesten begynne med tisseøvelser for å holde ut lengre" Men menn tar det som menn, i motsetning til kvinner som kaster mannen på dør om han gir tips tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...