Gå til innhold

Er eldre menn bedre i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi diskuterer ikke mine sengeferdigheter, vi diskuterer menn og kvinners generelle ferdigheter.

Å?, er det det vi diskuterer liksom? I #96 sa du at vi diskuterte hva du kunne få av sengeferdigheter fra jentene. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Tekniske tips, fysiske tips er selvsagt likestilt. Er vel ikke noe gøyere å få høre i seksuell setting "Du bør nesten begynne med tisseøvelser for å holde ut lengre" Men menn tar det som menn, i motsetning til kvinner som kaster mannen på dør om han gir tips tilbake.

Tisseøvelser? :fnise:

Skrevet

Å?, er det det vi diskuterer liksom? I #96 sa du at vi diskuterte hva du kunne få av sengeferdigheter fra jentene. ;)

Nei,det gjorde jeg ikke og om du går til #96 så ser du det.

Skrevet

Tisseøvelser? :fnise:

- Trene bekkenbunnsmusklene. Det gjør man ved først å finne de rette musklene. Musklene finner man ved å stoppe urinstrålen når man tisser. Når man kjenner igjen disse musklene, kan man trekke disse musklene sammen i to-tre sekunder og slappe dem av i ti sekunder. Denne øvelsen gjentaes minst ti ganger hver gang (noen ganger om dagen i noen uker skulle kunne gi effekt).

Summers som gir kvinnene på KG sexunervisning.

Skrevet

- Trene bekkenbunnsmusklene. Det gjør man ved først å finne de rette musklene. Musklene finner man ved å stoppe urinstrålen når man tisser. Når man kjenner igjen disse musklene, kan man trekke disse musklene sammen i to-tre sekunder og slappe dem av i ti sekunder. Denne øvelsen gjentaes minst ti ganger hver gang (noen ganger om dagen i noen uker skulle kunne gi effekt).

Man kan jo gjøre dem uten å tisse, da…

Anonymous poster hash: 0c6ba...43a

• Liker 3
Skrevet

Man kan jo gjøre dem uten å tisse, da…

Anonymous poster hash: 0c6ba...43a

Godt observert, du kan være min stedfortreder når jeg ikke har tid til å undervise på KG.

Skrevet

Har lest en analyse av "god sex" som mener det er 50% begjær og entusiasme for partneren, 25% naturgitt talent og 25% erfaring.

Synes det er ganske presist. Stemmer for meg i alle fall :)

Mange gode argumenter for gamlisene her, og det over forklarer mye tror jeg. Det er feks forskjell på å slikke en jente av intens lyst og å slikke henne for å returnere en tjeneste. De fleste jenter setter pris på å bli behandlet som prinsesser. Men det er selvsagt forskjeller på gamlisene også, finnes drittsekker på alle nivåer.

Anonymous poster hash: ce5eb...908

Gjest Eurodice
Skrevet

Du spirrevipp, knipeøvelser, uten tissing, praktiserte jeg lenge før du ble født. Du kan umulig være mer enn 15 år.

• Liker 2
Skrevet

Du spirrevipp, knipeøvelser, uten tissing, praktiserte jeg lenge før du ble født. Du kan umulig være mer enn 15 år.

Det er vel nettopp denne holdningen som gjør mange kvinner til dårlige sexpartnere, de spør om hjelp, får svar og i stedet for å si takk så later de som om de alltid hadde visst det, dette er ting små barn driver med, og bare ovenfor andre småbarn siden de forstår alle andre gjennomskuer dem.

Skrevet

Det er vel nettopp denne holdningen som gjør mange kvinner til dårlige sexpartnere, de spør om hjelp, får svar og i stedet for å si takk så later de som om de alltid hadde visst det, dette er ting små barn driver med, og bare ovenfor andre småbarn siden de forstår alle andre gjennomskuer dem.

Hva med å spørre om svar, få svar, og avfeie det fordi man selv sitter med fasiten?

• Liker 2
Skrevet

Nei,det gjorde jeg ikke og om du går til #96 så ser du det.

Ro, ro, ro.

Og hva kan vi konkludere med etter og ha lest dine innlegg i tråden? Jo, at unge menn er for dumme til å være gode elskere.

Skrevet

Eldre menn er ikke tiltrekkende. Rynkete og slapp kropp. Er de unge sakene som ser best ut! Sikleee

Anonymous poster hash: e87f3...771
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ro, ro, ro.

Og hva kan vi konkludere med etter og ha lest dine innlegg i tråden? Jo, at unge menn er for dumme til å være gode elskere.

Det er vel bare i sosiologi og andre tullevitenskaper man kan bruke et utvalg på en og gjøre det representativt for en hel gruppe.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel bare i sosiologi og andre tullevitenskaper man kan bruke et utvalg på en og gjøre det representativt for en hel gruppe.

Ro, ro, ro.

Skrevet

Eldre menn er ikke tiltrekkende. Rynkete og slapp kropp. Er de unge sakene som ser best ut! Sikleee

Anonymous poster hash: e87f3...771

Ikke alle eldre menn som er rynkete og slapp, heller ikke alle eldre kvinner.

Skrevet

Ikke alle eldre menn som er rynkete og slapp, heller ikke alle eldre kvinner.

Hvem prøver du egentlig å lure?

Skrevet

Hva prøver du å ro fra?

Gjest Eurodice
Skrevet

Du Summers, enten er du dum, og det kan du kanskje ikke noe for, eller så skriver du all denne toskeskapen for å provosere. Jeg er sannelig ikke sikker på hva jeg skal tro.

• Liker 3
Skrevet

Hva prøver du å ro fra?

Frykten for å ikke være god nok, og frykten for å bli utkonkurrert av et erfarent rynketroll.

Anonymous poster hash: 94b64...f12

Skrevet (endret)

Du Summers, enten er du dum, og det kan du kanskje ikke noe for, eller så skriver du all denne toskeskapen for å provosere. Jeg er sannelig ikke sikker på hva jeg skal tro.

Du kan reglene om persondiskusjon. Hadde jeg gjort det for å provosere så hadde jeg selvsagt slengt rundt meg med personangrep hver gang det kom mot meg, men i stedet prøver jeg å hjelpe de som ikke klarer å holde en saklig tone tilbake på den smale sti.

Endret av Summers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...