Gå til innhold

Er eldre menn bedre i senga?


Gjest Summers

Anbefalte innlegg

Fortsettelse fra en annen tråd, hvor det ble påstått at eldre menn er bedre i senga. Så stemmer det? For å konkretisere, det er ikke snakk om å sammenligne en 40 åring med en 16 åring, men f.eks en 40 åring med en i midten av 20 årene, hvor begge har hatt sex i mange år(la oss si de debuterte som 18-åringer). Synes selv det høres merkelig ut at man skal kunne bli merkbart bedre etter 10 år, skulle tro det man så bare var individuelle forskjeller og ikke at 40 åringene var systematisk bedre. Men likevel kommer påstandene om at de gamle gubbene "vet hva de driver med" i motsetning til de yngre.

Jeg lanserte også teorien om at det bare handlet om forventninger. Klart om man tror en person er mer erfaren, har større selvtillit og vet hva han driver med så kan det fort bli sånn også. Og det som taler for teorien er at ordene som brukes alltid bare er honørord og aldri noe konkret. Man sier ikke konkret hva de eldre gjør som ofte ikke de yngre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meg igjen, og jeg vil ikke nødvendigvis si bedre, hver alder har sin sjarm. En i tredveåra er ofte erfaren nok til at det kan bli bra, men samtidig viril og lideskapelig. En i femtiåra er gjerne mer tålmodig og bruker mer tid på kvinnen, men fysikken har begynt å gå nedover, og det blir mindre intenst og færre samleier. Så er det også individuelle forskjeller, knyttet til hvor mange og langvarige relasjoner man har hatt.

Jeg tenker at det blir litt som å lære seg et nytt språk. Perioden fra tenåra og opp midten av tyveåra er språkopplæringen på skolen, hvor man lærer all grammatikken og det vanligste ordforrådet, og man har en bratt læringskurve. (Eller overført til sex, man prøver de forskjellige tingene og kanskje noen forskjellige partnere.) Perioden fra midten av tyveåra til midten av tredve er perioden hvor man bruker språket i praksis, der det snakkes, og den læringskurven er ofte brattere som den foregående. (Overført til sex: Man er i lengre forhold, finner ut hvilke av alle tingene man prøvde man liker best og perfeksjonerer disse.) Etter dette flater kurven ut, men man får stadig mer fingerspissfølelse med finessene i språket, jo flere man prater med, jo flere uvanlige ord vil man komme borti, og jo mer avansert språkbruker blir man.



Anonymous poster hash: 94b64...f12
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Nå har jeg ikke ligget med nok 40åringer til at det blir statistisk representativt akkurat, men joda - de er bedre.

Rent konkret så har de bedre teknikk, f. eks. på oralsex. Blant yngre menn så er det langt mellom de som er virkelig gode til å slikke. Misforstå meg rett, de fleste er jo habile nok, men nå snakker jeg om de helt store, sinnsyke oralsex-opplevelsene. Her har de eldre enn mye bedre statistikk.

Men det meste av det som skiller er jo ikke konkret. Det er hvordan han tar på deg, hvordan han beveger seg, hvordan han styrer deg, hvordan han svarer på dine bevegelser, hvordan det virker som han nærmest har et instinkt for hvordan du føler det i hver del av kroppen, at han kan leve seg helt inn i det og vet nøyaktig hva han skal gjøre .. vanskelig å sette ord på, men noen ganger føler man seg bare helt "in sync" med den man ligger med, det er en dans hvor man flyter sammen i samme rytme. Her føler jeg eldre menn er flinkere, imens yngre menn tråkker deg oftere på tærne under valsen. De yngre har lest en bok med oppskrift på hvordan de skal gjøre det, de mer erfarne leser kroppen din som en åpen bok og vet ut fra det hva de skal gjøre.

Og så har man dette med selvsikkerhet og trygghet osv. Det har selvsagt ikke bare med forventninger å gjøre, forventninger er vel snarere et handicap da de har så mye å leve opp til at det ikke skal så mye til for å skuffe. Jeg har gått på den smellen en gang, man tror man skal bli tatt med storm i senga fordi man ble det utenfor, og så er han bare helt middels god. Mye lettere å imponere når det ikke er noen forventninger.

Skal ikke diskriminere helt på alder, det finnes selvsagt enorme individuelle variasjoner, men selv så går jeg ganske aktivt for menn 40+ (er i slutten av tyveårene). Og det er jo selvsagt ikke bare pga alderen i seg selv, denne selvsikkerheten og tryggheten i senga er noe man også utstråler utenfor senga og som tiltrekker meg.

Endret av Hooty McOwlface
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei. Jeg vil si det er det samme som med mengden partnere generelt. Erfaring garanterer ikke god sex, men mangel på erfaring garanterer som regel mindre god sex.

Spurte en venninne om dette som har hatt ekstremt mange partnere (av alle aldre og bakgrunn) og hun sa at hun aldri helt har klart å forutse hvem som er gode i senga.

Personlig så har jeg datet menn rundt 40, men sexlivet har ikke vært det største 'målet'. Når det gjelder "forventninger", så tror jeg ikke det er helt det det handler om (de fleste kvinner har hatt forventninger som ikke er innfridd), mer det at en kvinnes syn på og forhold til en mann påvirker hennes tiltrekning. Jo mer erfaren og moden en mann er, jo mer selvsikker er han (som regel) og jo mer opphisset kan hun bli bare ved å være i en samtale med ham. Husk at tiltrekning er annerledes for kvinner. Det kan best beskrives som en "svart boks" - det handler ikke om et utseende like mye, men "følelsen" en mann gir deg.

Det er negative og positive sider ved enhver alder. Jeg har datet et par menn i tidlig 40-årene og de positive tingene var deres verdensvanthet, deres erfaring med kvinner, trygghet, suksess og komfort. Når en mann har levd med en kvinne så har han har vært gjennom ting - som kvinne føler jeg ikke at ting kan bli "awkward" på samme måte, kvinneproblemer må heller ikke forklares. Så er det negative sider, som at eldre menn er litt "satt" i egen livsstil og preferanser, og ikke like åpne.

Personlig synes jeg ikke 'evner' varierer så mye fra mann til mann av de jeg har hatt sex med. Nå har jeg aldri vært med en uerfaren mann (min yngste partner var 25 da jeg var 17 og alle har hatt kjærester før), men stort sett er det ikke det helt store gapet. De er middels gode på oralsex, de skifter mellom de samme seksuelle posisjonene, de har de samme preferansene (liker spanking, lyst på analsex, fantaserer om trekant), de har sexlyst på samme nivå og liker samme variantene av sexy undertøy. Spiller egentlig ikke så stor rolle om de er 25 eller 40. Hadde ikke hatt noe imot en mann med en fetish. I det minste er det noe nytt...

Jeg tror imidlertid en 40 åring noen ganger kan være litt mer fri, rett og slett fordi han vet at når en yngre kvinne er interessert i ham så "bryter" hun noen sosiale normer og er mer åpen.

Det er uansett verdt å nevne at når du spør yngre kvinner om dette og de gir erfaringer så snakker vi om en viss gruppe menn. Den gjennomsnittlige 40-åring er ikke attraktiv for en ung kvinne, så vi snakker allerede om et utvalg av menn som (antakeligvis, som regel) er langt over gjennomsnittet. Høy, velbygd, velutdannet, bereist, rik, kjekk, selvsikker og karismatisk. I hvert fall noen av disse karakteristikkene.

En manns erfaringsnivå kommer også an på kvinnene han har vært sammen med. Noen kvinner er potetsekker i sengen, og har en holdning om at "sex er for menn". Har han vært gift med en slik kvinne i 15 år så er det grenser for hva han har lært. Han har antakelig bare kjørt samme løypa hver uke (eller hvor ofte ektepar egentlig har sex, virker som ganske sjelden...).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke ligget med nok 40åringer til at det blir statistisk representativt akkurat, men joda - de er bedre.

Rent konkret så har de bedre teknikk, f. eks. på oralsex. Blant yngre menn så er det langt mellom de som er virkelig gode til å slikke. Misforstå meg rett, de fleste er jo habile nok, men nå snakker jeg om de helt store, sinnsyke oralsex-opplevelsene. Her har de eldre enn mye bedre statistikk.

Men det meste av det som skiller er jo ikke konkret. Det er hvordan han tar på deg, hvordan han beveger seg, hvordan han styrer deg, hvordan han svarer på dine bevegelser, hvordan det virker som han nærmest har et instinkt for hvordan du føler det i hver del av kroppen, at han kan leve seg helt inn i det og vet nøyaktig hva han skal gjøre .. vanskelig å sette ord på, men noen ganger føler man seg bare helt "in sync" med den man ligger med, det er en dans hvor man flyter sammen i samme rytme. Her føler jeg eldre menn er flinkere, imens yngre menn tråkker deg oftere på tærne under valsen. De yngre har lest en bok med oppskrift på hvordan de skal gjøre det, de mer erfarne leser kroppen din som en åpen bok og vet ut fra det hva de skal gjøre.

Og så har man dette med selvsikkerhet og trygghet osv. Det har selvsagt ikke bare med forventninger å gjøre, forventninger er vel snarere et handicap da de har så mye å leve opp til at det ikke skal så mye til for å skuffe. Jeg har gått på den smellen en gang, man tror man skal bli tatt med storm i senga fordi man ble det utenfor, og så er han bare helt middels god. Mye lettere å imponere når det ikke er noen forventninger.

Skal ikke diskriminere helt på alder, det finnes selvsagt enorme individuelle variasjoner, men selv så går jeg ganske aktivt for menn 40+ (er i slutten av tyveårene). Og det er jo selvsagt ikke bare pga alderen i seg selv, denne selvsikkerheten og tyggheten i senga er noe man også ustråler utenfor senga og som tiltrekker meg.

Hva er det gamlekara gjør når de slurper i seg en sur mus som er så fantastisk?

Anonymous poster hash: d6042...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir bedre på sex etter hvert som du blir eldre, mer reflektert og mer erfaren ja. Så menn i 30 åra er garantert jevnt over bedre enn menn i 20 åra.

Men det er store variasjoner fra mann til mann, noen kan ha sex for første gang og bare lest seg opp på temaet men de gir deg allikevel multiorgasmer. Andre kan ha sex med hundre forskjellige partnere uten å lære noe som helst. Så det å være god i senga forutsetter selvfølgelig at du har en god "feeling" på hva som kommer til å være godt for partneren din, hvor hardt du skal gripe, hva slags rytme som passer osv.

Men samtidig så er det jo litt greit å lese seg opp på enkelte teknikker, feks kan en mann som ser en video eller leser en bok om hvordan man skal slikke fitte eller hvordan man skal bli en god elsker, og faktisk følger med på det som blir sagt. For blir mye bedre i senga enn det han var tidligere.

Med andre ord, å være god i senga er en kombinasjon av talent, kunnskap, fysikk, refleksjoner og læringsvilje/evne.

Endret av Bad Advice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til Hooty, notert meg oral og vals og kjøper dem(har vel ikke så mye valg). Selvtillit og trygghet er jeg ikke like sikker på. har jo aldri hatt sex med menn, men ser jo menn utenfor senga og synes ikke det er noe trekk at eldre er mer trygge på seg selv, synes ofte det er omvendt. Er man ung så tror man at man kan klare hva som helst(jeg er i hvert fall der!), er man eldre så har man hatt motgangen og kanskje synes man har falt litt bakpå i forhold til der man trodde man skulle være som 20 åring. Hadde jeg vært 40 og hatt med en 20 åring så hadde jeg sikkert blitt usikker fordi jeg hadde vært gammel og tenkt på fysikken min, tror ikke jeg hadde turt å sjekke opp en i 20 årene uansett.

I tillegg synes jeg ikke folk med dårlig selvtillit er de riktige til å vurdere hvem som har god, da blir det ofte slik at alle som har bedre selvtillit enn en selv har høy selvtillit og er trygg på seg selv. Det er ikke direkte til deg Hooty, men synes kvinner gjennomgående har dårlig selvtillit og da stoler jeg ikke helt på dem nå de sier at partneren er trygg på seg selv, han er bare tryggere på seg selv enn dem og det skal ikke så mye til.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord, å være god i senga er en kombinasjon av talent, kunnskap, fysikk, refleksjoner og læringsvilje/evne.

Har lest en analyse av "god sex" som mener det er 50% begjær og entusiasme for partneren, 25% naturgitt talent og 25% erfaring.

Synes det er ganske presist. Stemmer for meg i alle fall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kanskje vel anekdotisk, men jeg opplever helt klart at jeg er en vesentlig bedre elsker nå enn i tidligere år. Jeg kjenner meg selv vesentlig bedre og jeg forstår i mye større grad hva som skal til for at sex skal bli vellykket.. Jeg har passert de første 50 av mitt liv, og innsikt i den menneskelige natur er nøkkelen samtidig som man forstår hvordan man virker på partneren. Fysikken er god, og jeg greier fint å holde en ereksjon og dermed tenkningen i flere timer.

Teknikk og innsikt i anatomi, ligger som en basis. Men aller viktigst er det mentale samspillet. Det som bygger en seksuell spenning, samtidig som tryggheten til å våge seg utpå er ivaretatt. Det at partneren virkelig føler seg ønsket og begjært er avgjørende. At hun forstår at det er rom for hele henne med hele hennes seksuelle vesen.

Nå skal det jo sies at jeg stort sett har sex med voksne kvinner. Kvinner som har funnet ut av seg selv og sine tenningsmønster. Det bidrar helt klart til at sex blir bedre for begge og det er vel ikke tvil om at dette bidrar sterkt til at jeg oppfatter at jeg fungerer veldig bra som seksuell partner.

Anonymous poster hash: 90f95...bc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest en analyse av "god sex" som mener det er 50% begjær og entusiasme for partneren, 25% naturgitt talent og 25% erfaring.

Synes det er ganske presist. Stemmer for meg i alle fall :)

Det du beskriver der er vel heller om sexen i seg selv kommer til å være god heller en hvor god partneren faktisk er i senga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kanskje vel anekdotisk, men jeg opplever helt klart at jeg er en vesentlig bedre elsker nå enn i tidligere år. Jeg kjenner meg selv vesentlig bedre og jeg forstår i mye større grad hva som skal til for at sex skal bli vellykket.. Jeg har passert de første 50 av mitt liv, og innsikt i den menneskelige natur er nøkkelen samtidig som man forstår hvordan man virker på partneren. Fysikken er god, og jeg greier fint å holde en ereksjon og dermed tenkningen i flere timer.

Teknikk og innsikt i anatomi, ligger som en basis. Men aller viktigst er det mentale samspillet. Det som bygger en seksuell spenning, samtidig som tryggheten til å våge seg utpå er ivaretatt. Det at partneren virkelig føler seg ønsket og begjært er avgjørende. At hun forstår at det er rom for hele henne med hele hennes seksuelle vesen.

Nå skal det jo sies at jeg stort sett har sex med voksne kvinner. Kvinner som har funnet ut av seg selv og sine tenningsmønster. Det bidrar helt klart til at sex blir bedre for begge og det er vel ikke tvil om at dette bidrar sterkt til at jeg oppfatter at jeg fungerer veldig bra som seksuell partner.

Anonymous poster hash: 90f95...bc7

Det var faktisk det andre jeg tenkte på, blir faktisk kvinner bedre med alderen? De sier det jo ofte selv og de bruker de samme ordene "mer trygge på seg selv", "tør å slippe seg løs", "vet hva de liker", osv. Men igjen dette er jo fine honørord som ikke trenger å ha så mye innhold, men du synes de er bedre? Tenkte kanskje det at de er mindre fysisk attraktive var viktigere enn at de hadde vært seksuelt aktive i over 30 år. Samme her, hvor mye får man egentlig ut av de siste 20?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett verdt å nevne at når du spør yngre kvinner om dette og de gir erfaringer så snakker vi om en viss gruppe menn. Den gjennomsnittlige 40-åring er ikke attraktiv for en ung kvinne, så vi snakker allerede om et utvalg av menn som (antakeligvis, som regel) er langt over gjennomsnittet. Høy, velbygd, velutdannet, bereist, rik, kjekk, selvsikker og karismatisk. I hvert fall noen av disse karakteristikkene.

Det var et godt poeng, dette er menn som trolig har mer erfaring enn gjennomsnittsmannen på sin egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var faktisk det andre jeg tenkte på, blir faktisk kvinner bedre med alderen? De sier det jo ofte selv og de bruker de samme ordene "mer trygge på seg selv", "tør å slippe seg løs", "vet hva de liker", osv. Men igjen dette er jo fine honørord som ikke trenger å ha så mye innhold, men du synes de er bedre? Tenkte kanskje det at de er mindre fysisk attraktive var viktigere enn at de hadde vært seksuelt aktive i over 30 år. Samme her, hvor mye får man egentlig ut av de siste 20?

Hva gjør en kvinne attraktiv? Evnen til samspill på alle plan, vil jeg si. Det er absolutt subjektivt hva som er fysisk attraktivt også. En ung, men litt usikker kvinne, vil vise sin usikkerhet i måten hun ter seg. For eksempel måten hun går på, om hun skyter brystene fram i stolthet over sin kvinnelighet eller om hun er litt duknakket i sin usikkerhet. Det handler om å vise sin kvinnelighet med stolthet og anerkjennelse.

Som voksen mann, ser man disse litt subtile signalene hos en kvinne. For menn som tenner på det kvinnelige, er dette som en magnet. Vel og merke hvis man selv er trygg, sterk og stolt over sin egen manndighet.

Anonymous poster hash: 90f95...bc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest en analyse av "god sex" som mener det er 50% begjær og entusiasme for partneren, 25% naturgitt talent og 25% erfaring.

Synes det er ganske presist. Stemmer for meg i alle fall :)

Og her vinner jo 40-åringene også, de er jo happy de bare får seg noe. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en kvinne attraktiv? Evnen til samspill på alle plan, vil jeg si. Det er absolutt subjektivt hva som er fysisk attraktivt også. En ung, men litt usikker kvinne, vil vise sin usikkerhet i måten hun ter seg. For eksempel måten hun går på, om hun skyter brystene fram i stolthet over sin kvinnelighet eller om hun er litt duknakket i sin usikkerhet. Det handler om å vise sin kvinnelighet med stolthet og anerkjennelse.

Som voksen mann, ser man disse litt subtile signalene hos en kvinne. For menn som tenner på det kvinnelige, er dette som en magnet. Vel og merke hvis man selv er trygg, sterk og stolt over sin egen manndighet.

Anonymous poster hash: 90f95...bc7

Sorry, men her er vi nok forskjellige. Greit med trygghet og alt det der, men når jeg rangerer hvem som er mest attraktive så er det på utseende og det gjør nok de fleste andre(ref hvem som får mest oppmerksomhet av menn). Og begynner faktisk å lure på om du er kvinne når du kommer med dette med "subtile signaler" og "stolt over egen mandighet", det er jo et stikk mot de som velger de pene jentene over de ikke-pene jentene.

Og her vinner jo 40-åringene også, de er jo happy de bare får seg noe. :nigo:

:-)

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om KG tilsynelatende kan representere at kvinner er mest opptatt av stor pikk så vil en realitycheck ut over denne boblen indikere følgende:

Eldre (håpløst ord for en som er i gruppa, skal vi heller si voksne?) menn profitterer minimum på følgende:

  • "Alle" vet at en kvinnens tenning svært ofte er proporsjonalt med graden av velvære, føle seg verdsatt/sett og evnen til å senke skuldrene, slappe av og tillate seg å nyte (enten det er selskap, mat, dufter, badevannet eller champagnen)
  • Voksne menn kjenner kvinnens anatomi vesentlig bedre enn unge gutter, men det er fremdeles mye å gå på. Herregud, hvorfor finnes det ikke valid empirisk forskning om g-punktet eller sprutorgasmer?
  • Voksne menn har i vesentlig større grad egenskaper som kvinner digger; erfaring, makt, god økonomi, empati osv. Det vi til dels mangler er den uryddige ADHD, rampete, uregjerlige, egoistiske, impulsive rockeren jenter gjerne faller for, til et eventyr men neppe fast forhold.
  • Voksne menn har en utholdenhet i senga unge menn bare kan drømme om. Som regel er dette en fordel da kvinner helst ser at du varer hakket lenger enn to minutter og tjuetre sekunder.
  • Gutteturer til Ibiza, Playstation hele natta, slåssing i taxikøer, klistra til Premier League sendingene fra 12.45 til 19.00 hver jævla søndag, minimal interesse for unger/babyer, tequila shot konkurranse og stadige kommentarer om/til rosabloggere og andre snupper med duckface på nettet er vesentlig mindre framtrende hos oss som er i kategorien voksne.

Så ja, i sum så er konklusjonen lett: Voksne menn er bedre i senga, fordi kvinner krever så mye mer enn selve akten for å definere hva som er godt/hvem som er gode.

Men det finnes selvsagt mange unge menn som er fantastiske i senga. Med eller uten stor pikk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om KG tilsynelatende kan representere at kvinner er mest opptatt av stor pikk så vil en realitycheck ut over denne boblen indikere følgende:

Eldre (håpløst ord for en som er i gruppa, skal vi heller si voksne?) menn profitterer minimum på følgende:

Eldre er egentlig et godt ord for en 40 åring er eldre enn en i 20-årene, mens begge er voksne så å bruke voksen bare på den ene gruppen blir rart.

  • "Alle" vet at en kvinnens tenning svært ofte er proporsjonalt med graden av velvære, føle seg verdsatt/sett og evnen til å senke skuldrene, slappe av og tillate seg å nyte (enten det er selskap, mat, dufter, badevannet eller champagnen)
  • Ikke sikker på hvor du vil her, føler kvinner seg mer verdsatt med en på 40?
  • Voksne menn kjenner kvinnens anatomi vesentlig bedre enn unge gutter, men det er fremdeles mye å gå på.
  • Tja, vet ikke hva du har lært om anotomi de siste 10 årene med sexerfaring som du ikke visste de 10 første, "unge gutter" er sikkert greit å bruke for å vise at du er eldre enn dem, men det kan jo også brukes som en teknikk for å tate som vi snakker om 16-åringer når 26 åringer er det mer riktige.
  • Herregud, hvorfor finnes det ikke valid empirisk forskning om g-punktet eller sprutorgasmer?
  • Ikke sikker på hvor du vil her.
  • Voksne menn har i vesentlig større grad egenskaper som kvinner digger; erfaring, makt, god økonomi, empati osv. Det vi til dels mangler er den uryddige ADHD, rampete, uregjerlige, egoistiske, impulsive rockeren jenter gjerne faller for, til et eventyr men neppe fast forhold.
  • Men hvordan går dette over i sengeferdighetene?
  • Voksne menn har en utholdenhet i senga unge menn bare kan drømme om. Som regel er dette en fordel da kvinner helst ser at du varer hakket lenger enn to minutter og tjuetre sekunder.
  • Setter delvis på den, usikker på hvor mye lengre en på 40+ varer i senga i forhold til en i midten av 20 årene, men lar tvilen komme tiltalte til gode.
  • Gutteturer til Ibiza, Playstation hele natta, slåssing i taxikøer, klistra til Premier League sendingene fra 12.45 til 19.00 hver jævla søndag, minimal interesse for unger/babyer, tequila shot konkurranse og stadige kommentarer om/til rosabloggere og andre snupper med duckface på nettet er vesentlig mindre framtrende hos oss som er i kategorien voksne.
  • Igjen hva har dette med sengeferdigheter å gjøre? Vi kan jo også lett snu på det hele. 40 åringen kommer hjem sliten fra jobb, har måttet hente ungen fra barnehagen, skal lage middag, rydde, og ser litt på tv før han legger seg. Helgene skal brukes til for å slappe av(om det er mulig med unger) Fyren i midten av 20 årene, sliter ikke med alt peset og i helgene skal man finne på noe, kjipt å bare sitte hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter min erfaring føler man seg helt klart mer verdsatt av en på 40 + enn en på 20 +. Klart personlighet spiller inn, men enten er 40-åringene bedre løgnere, eller så er de oppriktig mer interessert i at partnere skal ha det bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...