Gjest Summers Skrevet 16. desember 2013 #81 Skrevet 16. desember 2013 Hvem vil pule en ren idiot? Jeg, om idioten er pen.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #82 Skrevet 16. desember 2013 Jeg, om idioten er pen. Da er saken grei: Idioter, foren dere! Anonymous poster hash: f9687...160 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #83 Skrevet 16. desember 2013 Tekniske tips, fysiske tips er selvsagt likestilt. Er vel ikke noe gøyere å få høre i seksuell setting "Du bør nesten begynne med tisseøvelser for å holde ut lengre" Men menn tar det som menn, i motsetning til kvinner som kaster mannen på dør om han gir tips tilbake. Og her har du hovedgrunnen til at en eldre mann er en bedre partner enn deg. Anonymous poster hash: 94b64...f12 1
Gjest Summers Skrevet 16. desember 2013 #84 Skrevet 16. desember 2013 Og her har du hovedgrunnen til at en eldre mann er en bedre partner enn deg. Anonymous poster hash: 94b64...f12 Ja klart det er greiere for dama om mannen ikke bryr seg om hvordan hun ser ut, men igjen det er vel meningen at begge partene skal få noe ut av sexen.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #85 Skrevet 16. desember 2013 Jeg prøver igjen: I senga kommer man med tekniske tips og forbedringer, som kan forbedre sexen der og da. Knipeøvelser og treningsstudio er ikke blant disse. Hva forventer du skjer dersom du sier sånt? At jenta reiser og går, og begynner med dette med en gang? Ting som ikke forbedrer sexen umiddelbart haster det ikke med å formidle, så det kan man ta i en ikke seksuell setting. Har ingenting å gjøre med at man ikke tåler tilbakemeldinger, men at slike tilbakemeldinger under sex er noe man kommer med bare for å være ekkel og tråkke på den andre. Anonymous poster hash: 94b64...f12
Gjest Lille-pus Skrevet 16. desember 2013 #86 Skrevet 16. desember 2013 Tekniske tips, fysiske tips er selvsagt likestilt. Er vel ikke noe gøyere å få høre i seksuell setting "Du bør nesten begynne med tisseøvelser for å holde ut lengre" Men menn tar det som menn, i motsetning til kvinner som kaster mannen på dør om han gir tips tilbake. Har du fullstendig misforstått innholdet i begrepet "tekniske tips"? Et teknisk tips er en forespørsel om å bruke hele hånden rundt penisskaftet, ikke bare to fingre. - det er en vesensforskjell på tekniske tips og det å fortelle en mulig partner at h*n ikke holder mål med sin kropp. Om noen skulle tro et 'teknisk tips' er å si "Du har for små/store pupper til å tenne meg., operer dem større/mindre' så er det en genuin misforståelse. Dôg har denne lille avsporingen endelig gjort det helt, helt klart at enkelte yngre menn er aldeles ubrukelige elskere. Så konklusjonen må altså bli at sannsynligheten er betraktelig mye større for å finne en virkelig god elsker om man sikter seg inn på aldersgruppen +40. 3
Gjest Summers Skrevet 16. desember 2013 #87 Skrevet 16. desember 2013 Jeg prøver igjen: I senga kommer man med tekniske tips og forbedringer, som kan forbedre sexen der og da. Knipeøvelser og treningsstudio er ikke blant disse. Hva forventer du skjer dersom du sier sånt? At jenta reiser og går, og begynner med dette med en gang? Ting som ikke forbedrer sexen umiddelbart haster det ikke med å formidle, så det kan man ta i en ikke seksuell setting. Har ingenting å gjøre med at man ikke tåler tilbakemeldinger, men at slike tilbakemeldinger under sex er noe man kommer med bare for å være ekkel og tråkke på den andre. Anonymous poster hash: 94b64...f12 Så i hvilke settinger forteller du gubben at han kan begynne å jobbe med utholdenheten?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #88 Skrevet 16. desember 2013 Dôg har denne lille avsporingen endelig gjort det helt, helt klart at enkelte yngre menn er aldeles ubrukelige elskere. Som jeg sa før har det ingenting med alder å gjøre. Det går kun på holdninger og innstilling, og menn med holdningene til Summers er kort og godt elendige elskere. En god elsker trenger ikke struttepupper og sprettrumper for å bli tent. Ikke trenger man mange års erfaring for å skape noen helt fantastiske øyeblikk heller. Nysgjerrighet, genuin interesse, hengivenhet, oppmerksomhet og tilstedeværelse er alt som skal til. Anonymous poster hash: f9687...160 2
Mike Waters Skrevet 16. desember 2013 #89 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Skal ikke uttale meg om hvordan det er for andre, men jeg vet med sikkerhet at Mike den eldre er en langt bedre elsker enn Mike den yngre uten at jeg tenker at det er et stort svart hav i mellom dem Litt bedre teknisk, litt mer oppmerksom, litt mer årvåken, litt mer villig til å gi, litt mer tålmodig, litt mer erfaring, litt mer ro, litt mer tankefull, litt mer fleksibel, litt mer ydmyk og litt mer selektiv med hvilke relasjoner jeg innleder slik at utfallet og resultatet i snitt ofte blir bedre. Endret 16. desember 2013 av Mike Waters 4
Gjest Houdini Skrevet 16. desember 2013 #90 Skrevet 16. desember 2013 De er ofte tryggere på seg selv, blir bedre i sengen.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #91 Skrevet 16. desember 2013 Ikke minst så er det mange tråder her hvor smågutter klager over kvinners strekkmerker, utrente kropper, slappe fitter, rare rumper, cellulitter, hårvekst, lukt osv. Det er vel et forsøk på å trykke ned kvinner sånn at man kan heve seg litt over dem, eller en påminnelse om at dersom vi har tenkt å få oss noe av disse ufattelig kjekke, trente unge guttene så må vi virkelig legge oss i selen for å se bra ut. I stedet fungerer det jo som en ren reklameplakat for å aldri knulle noen under 35 år. Nemlig.
Gjest Smiley_cat Skrevet 16. desember 2013 #92 Skrevet 16. desember 2013 Du har hørt historien om den unge oksen og den voksne oksen? De to oksene sto på en åskam og kikket ut over en stor flokk med kyr. Den unge oksen var veldig ivrig og sa til den voksne oksen: "Kom, la oss løpe ned og bestige hver vår ku". "Nei" sa den voksne oksen. "Vi går rooolig ned og bestiger alle kuene". Å, Jalp! Nå ga du meg en god latter (nok en gang...)! Vanskelig å holde igjen latteren mens jeg sitter "alene" på cafe! Fornøyelig, fornøyelig lesning. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #93 Skrevet 16. desember 2013 Så i hvilke settinger forteller du gubben at han kan begynne å jobbe med utholdenheten? Sist gang vi hadde problemer i den avdelingen tok vi det opp etter middagen, når vi satt i sofaen med hver vår whisky og sludret om stort og smått, og var milevis fra senga. Det funket fint, både når han eller jeg hadde noe å ta opp. Anonymous poster hash: 94b64...f12
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #94 Skrevet 16. desember 2013 Ja klart det er greiere for dama om mannen ikke bryr seg om hvordan hun ser ut, men igjen det er vel meningen at begge partene skal få noe ut av sexen. Du er virkelig elendig mellom sengeklærne du.
Gjest Summers Skrevet 16. desember 2013 #95 Skrevet 16. desember 2013 Sist gang vi hadde problemer i den avdelingen tok vi det opp etter middagen, når vi satt i sofaen med hver vår whisky og sludret om stort og smått, og var milevis fra senga. Det funket fint, både når han eller jeg hadde noe å ta opp. Anonymous poster hash: 94b64...f12 Selvsagt, troverdig historie.
Gjest Summers Skrevet 16. desember 2013 #96 Skrevet 16. desember 2013 Du er virkelig elendig mellom sengeklærne du. Men akkurat nå diskuterer vi ikke mine sengeferdigheter, men hva jeg burde få av sengeferdigheter fra jenta.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #97 Skrevet 16. desember 2013 Men akkurat nå diskuterer vi ikke mine sengeferdigheter, men hva jeg burde få av sengeferdigheter fra jenta. Men da er du jo en dårlig elsker da, for sex er en sosial prosess, og ikke noe du bare skal få av jenta.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #98 Skrevet 16. desember 2013 Men akkurat nå diskuterer vi ikke mine sengeferdigheter, men hva jeg burde få av sengeferdigheter fra jenta. Ehhhh...? Tror vel du har misforstått denne tråden litt. "Er eldre menn bedre i senga?" Anonymous poster hash: 0fe72...081
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #99 Skrevet 16. desember 2013 Selvsagt, troverdig historie. Jeg skjønner jo at forhold basert på god kommunikasjon virker litt fremmed for deg. Anonymous poster hash: 94b64...f12 2
Gjest Summers Skrevet 16. desember 2013 #100 Skrevet 16. desember 2013 Men da er du jo en dårlig elsker da, for sex er en sosial prosess, og ikke noe du bare skal få av jenta. Vi diskuterer ikke mine sengeferdigheter, vi diskuterer menn og kvinners generelle ferdigheter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå