Gjest Blondie65 Skrevet 4. desember 2014 #2641 Del Skrevet 4. desember 2014 Ha ha ... Distré Nakepulvermann. Eh ... Nei ... Bakepulvemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #2642 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Nakenpulvermann, kanskje? (nakenpulver hørtes ut som en skummel, men litt morsom oppfinnelse) Endret 4. desember 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. desember 2014 #2643 Del Skrevet 4. desember 2014 Nakenpulemann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #2644 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Nakenpulemann? Døh, du har to barn. Ikke lat som om produksjonsprosessen skremmer deg. Endret 4. desember 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 4. desember 2014 #2645 Del Skrevet 4. desember 2014 Søt og distré nakenpulvermann. Så mye kult du har shoppa! Hadde jeg hatt noen sånne småttiser å handle til så hadde det nok rykka litt i shoppefoten. Og det var koselig å lese statusrapport, ikke kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. desember 2014 #2646 Del Skrevet 4. desember 2014 Døh, du har to barn. Ikke lat som om produksjonsprosessen skremmer deg. Ååh. Er det sånn det henger sammen! Det forklarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. desember 2014 #2647 Del Skrevet 5. desember 2014 Altså: lille sint-søte havfruen er ikke før blitt 3 mnd ( ) før det snakkes om Nakenpulemenn i boka? Du vet hvor det ender. *lister seg i retning graviditetsdagbøkene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #2648 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Ååååh! Får jeg til sånne, mon tro? De ser ganske enkle ut. Tror jeg, jeg forstår engelske strikkeoppskrifter enda dårligere enn norske Pasadeeeeeena! Teeeeeekola! Ehm, jeg husker ikke hvem av dere andre som er strikkemennesker, men for de som føler seg truffet: hjeeeeelp. Hva slags garn bruker man til de her da? Google var bare sånn moderat hjelpsom Helst noe de har på Strikkedilla (hvor de strengt tatt ikke har så god service. Så da spør jeg heller her ) Endret 7. desember 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. desember 2014 #2649 Del Skrevet 7. desember 2014 Her kan du jo bruke restegarn av en eller annen sort, men det bør ikke være for tykt. Strikkepinner 3 eller 4 max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. desember 2014 #2650 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Enig med Blondie der. Det blir vel... Garngruppe B herfra, tror jeg? http://www.garnstudio.com/lang/no/yarns.php Endret 7. desember 2014 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #2651 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Har ikke restegarn i fargen jeg vil ha. Må shoppe nytt Takk for innspill ^^ Endret 7. desember 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. desember 2014 #2652 Del Skrevet 7. desember 2014 Det er de vakreste ordene. "Må kjøpe nytt garn" #jobber hardt med å bruke opp to bæreposer restegarn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 7. desember 2014 #2653 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Fra Garnstudio (Drops) har Baby Merino, Alpaca eller Baby Alpaca Silk riktig tykkelse til tøflene, det første er enklest å strikke med (minst glatt av de tre) De er i garngruppe A. Cashmerinoen i oppskrifta er tynn! Endret 7. desember 2014 av Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #2654 Del Skrevet 7. desember 2014 Takk! Fine KG-menneskene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #2655 Del Skrevet 7. desember 2014 Hrm. Lille sover i vogna, og jeg har rukket å bake litt, og ligge en time på sofaen med bok og gløgg. ...hva pønsker den ungen på nå!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 9. desember 2014 #2656 Del Skrevet 9. desember 2014 Hva pønsket hun på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. desember 2014 #2657 Del Skrevet 10. desember 2014 Hvordan går det med røverungen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 18. desember 2014 Forfatter #2658 Del Skrevet 18. desember 2014 næ! se! Eeeeen dagbok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 18. desember 2014 #2659 Del Skrevet 18. desember 2014 Ammetåka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 18. desember 2014 Forfatter #2660 Del Skrevet 18. desember 2014 Ammetåka Eller trøtt og jævlig, ref tråden om svøping. neeeiiii, jeg vil ikke at hun skal begynne å kludrer med søvnen nå! Det har jo vært helt perfekt den siste måneden! Og jeg VET at sånt endrer seg stadig vekk, men jeg har ikke lyst til at det skal det! Siste to nettene har hun våknet i 5-6-tiden og. Æsj, dette kludrer med søvnproblemene mine og. Jeg burde sove nå. Mye mer behagelig å ligge å surfe på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå