*bakepulver* Skrevet 3. november 2014 Forfatter #2461 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Kan jeg og få? Eller helst noe sterkere. *har nettopp vaska bæsj fra skulderbladene til Lille* Endret 3. november 2014 av *bakepulver* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 3. november 2014 #2462 Del Skrevet 3. november 2014 Alkohol til alle småbarnsmødre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 4. november 2014 #2463 Del Skrevet 4. november 2014 Bæsj oppetter skuldrene, total mangel på sammenhengende søvn i 21 måneder, være på allerten for vilkårlig hyling på høyt volum 24 timer i døgnet... Dere vet at dersom ingen nevner ordet "baby" i denne sammenhengen så ville noen ringt Amnesty? Men joda. Hvem drømmer ikke om idyllisk familieliv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. november 2014 Forfatter #2464 Del Skrevet 4. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. november 2014 Forfatter #2465 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Jeg vil ha sånn infopanel! Altså, hun pleier å roe seg innmari fort i vogna. Fint vær i dag; ut på tur. 50 meter ned i gata begynte hun å hyle. Og fortsatte. Så det ble ingen tur gudene vet hvorfor. Var full av mat, tørr bleie, hørtes ikke ut som magevondt-gråt. Litt varm, men det synes jeg hun er ofte, uten at det ser ut til å bry henne det minste. Whyyyyy? Innmari fin dag ellers i dag, så klager i grunnen ikke. Bare kjenner på at jeg får litt klaustrofobi her, og at det blir lite fysisk aktivitet for tiden. Jeje. har avtalt trilletur med venninner både i morgen og på torsdag, og på fredag kommer mamma på besøk. Endret 4. november 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 4. november 2014 #2466 Del Skrevet 4. november 2014 Høres ut som ligge-flatt-på-ryggen-syndromet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. november 2014 #2467 Del Skrevet 4. november 2014 Vet ikke, de målte ikke lengden Trodde ikke det var vanlig så tidlig, jeg? Også eeeeøøøøøh, dagens n00b. Herregud. Etter kontrollen var hun sulten, så jeg amma på venterommet. Der var det masse folk og mye søte unger og ekle unger og bråkete unger og enda mer bråkete foreldre og generelt masse distraksjoner. Og jeg var trøtt. Jeg la jo merke til at hun kava litt og var mer urolig enn hun pleier, men tenkte det var pga masse folk og lyd og sånt. Noen minutter senere kikker jeg ned...og innser...at jenta ligger og sutter desperat...på huden ved siden av brystvorte! [/facepalm] Det er 5 timer siden. Jeg har fortsatt sugemerke Å herregud, ting ble selvfølgelig VELDIG MYE BEDRE av det siste stuntet hennes: ta ett sug av brystvorta, hive hodet tilbake og så få panikk og vifte vilt med armer og bein og komme med et spinkelt "eh-eh-eeeeiiiih!" når hun får melkespruten rett i øyet Jeg slutter å se på TV, den ungen her er all underholdning jeg trenger. Hey! Søndag! Famiiedag! Familiebildedag! Viktig å forevige denne tiden slik at man kan huske den, særlig de små øyeblikkene man aldri får tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. november 2014 Forfatter #2468 Del Skrevet 4. november 2014 Høres ut som ligge-flatt-på-ryggen-syndromet Det tror jeg du har rett i. Nå sovnet hun i armkroken min. Det gjorde armen også. Sovna, altså. Vil ikke flytte den heller. Ævve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 6. november 2014 Forfatter #2469 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Eh. Jeg vet ikke hva som er særest, jeg. Det at jeg er fysisk i stand til å suge melk ut av min egen pupp, eller det at jeg faktisk gikk hen og prøvde. Hæsjtægg gjørallesånnellererdetbaremeg? Endret 6. november 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 6. november 2014 #2470 Del Skrevet 6. november 2014 Hæ?! HÆ?! Har du veldig lange pupper ellerno? Jeg har ikke sjans jeg... (Har prøvd. Innrømmer det. Har også prøvd å få mannen til å teste. Han løp i motsatt retning.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 6. november 2014 #2471 Del Skrevet 6. november 2014 Det er bare deg... *sitter nå og lurer på om puppen min rekker opp til munnen min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 6. november 2014 Forfatter #2472 Del Skrevet 6. november 2014 Heldigvis ikke så lange, bare store. Eller nå i ammeperioden: tacky-svære. ...pluss at jeg fikk dritvondt i nakken av forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 6. november 2014 #2473 Del Skrevet 6. november 2014 Fantastisk!! Hadde gjort det samme, om det ikke var for at mine små pupper ikke har egnet fasong for å rekke opp til munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. november 2014 #2474 Del Skrevet 6. november 2014 så søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. november 2014 #2475 Del Skrevet 6. november 2014 nå måtte jeg prøve. og det gikk an å sutte på puppen, mdn turte virkelig ikke å ta i.. tenk om det kommer melk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. november 2014 #2476 Del Skrevet 6. november 2014 Altså når man er ... Velsignet ... Med store pupper så må en jo ... Altså, hva går an lissom ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. november 2014 #2477 Del Skrevet 7. november 2014 Eh. Jeg vet ikke hva som er særest, jeg. Det at jeg er fysisk i stand til å suge melk ut av min egen pupp, eller det at jeg faktisk gikk hen og prøvde. Hæsjtægg gjørallesånnellererdetbaremeg? Jeg kommer nok til å prøve det når lille har kommet Mamma har forresten fortalt at jeg var så utålmodig når hun ammet meg, at hvis ikke melka nærmest sprutet med en gang jeg koblet meg på puppen, så ble jeg sur, så en gang satte pappa i gang "prosessen",if you know what I mean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 7. november 2014 Forfatter #2478 Del Skrevet 7. november 2014 Ok, så jeg er sær. Men det er dere og. ...og foreldrene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 7. november 2014 Forfatter #2479 Del Skrevet 7. november 2014 ...finnes det luer og votter som faktisk holder seg sånn noenlunde der de skal på babyen? Lille har blitt flink til å dra av seg vottene og å vri på huet sånn at hele øret og mere til er ute i friluft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 7. november 2014 #2480 Del Skrevet 7. november 2014 Nei. Joda, votter holder seg bedre på jo lengre de går oppover armen. Luer er verre, men sånne som er både lue og hals i ett snurrer litt mindre syns jeg. Som denne pixieluen: http://4.bp.blogspot.com/_QfgScyo5e7A/S6KVHyyk-vI/AAAAAAAABXs/oRSCqo3VUmY/s640/blogg+103.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå