Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

Fremhevede innlegg

Skrevet

...eller instinktivt strekker ut hendene og former dem som en skål til å ta imot det som måtte komme... :ler:

Har et par sånne bilturer friskt i minne :overrasket:

Husk.å.ta.med.pose.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

Det fikk meg til å tenke på den gangen mannen strakte ut sine hender og formet dem som en skål, for å forhindre at flosseteppet i stuen ble fylt til randen med bæsj. Foreldreskills, ass. :nigo:

Skrevet (endret)

Jeg skjønner jeg har mye å se frem til :ler:

Endret av *bakepulver*
Gjest Blondie65
Skrevet

En venninne fortalte dette:

Atpåklatten kom som en diger overraskelse 9 år etter sistemann. Men vått-det-hekk - detta har vi da gjort før ikke sant, no pråblæm lissom.

Ja, altså hvor mye husker en liksom etter 9 år siden sist? Plutselig var det en hjelpeløs liten en som måtte være med over alt. En gang skulle mor ut, far var allerede ute og barnevakten ... ikke der enda. Så mor plasserer lille i vippestolen på badet og lille er slett ikke fornøyd og sier høyt og tydelig klart fra. Mor, derimot, har ikke tid til den slags tull, så med en fot ut av dusjforhenget til å vippe stolen blir det dusjet. Mor hadde til og med enkelte opptredener med "ah røøøø" og "ah ... bøøøø" med hodet ut av forhenget. Om dette var for stort sjokk for lillen vites ikke (man er jo som regel ikke spesielt fjong med sepe i håret og slikt) for protestene forsvant og mor fikk dusjet og fjonget seg i tide til å komme seg ut.

:)

Skrevet

:hoho:

Ja, godt det går an å finne løsninger på ting.. :ler:

Skrevet

:hoho: Mye man skal lære seg som forelder. I hvert fall både tålmodighet og fange spy/bæsj-skills. :fnise:

Skrevet

Bæsj suger. Minsten bæsjet seg oppover ryggen i går, og så klarte jeg å miste noe av innholdet i Veslas bleie på badegulvet i morges og tråkke det utover før jeg så det.... :spy:

Skrevet

Bæsj er noe dritt ja :fnise: jeg er evig takknemlig for at lillemor lærte å gå på potta i en alder av 14 måneder, og ikke minst doring som vi bruker nå. Skikkelig nedtur når vi er ute på tur og hun må la det stå til i bleien.

Skrevet

Bæsj er noe dritt ja :fnise: jeg er evig takknemlig for at lillemor lærte å gå på potta i en alder av 14 måneder, og ikke minst doring som vi bruker nå. Skikkelig nedtur når vi er ute på tur og hun må la det stå til i bleien.

Omg.. Heldigris!! Min vil kun sitte på potta i 5 sek og lage "trykke" lyder før han reiser seg igjen og gliser :ler:

Skrevet

Omg.. Heldigris!! Min vil kun sitte på potta i 5 sek og lage "trykke" lyder før han reiser seg igjen og gliser :ler:

Jaja, men det er jo en start da! :ler:

Skrevet (endret)

:hjerte: Lille er 4 uker i dag :hjerte:

*snike seg til å legge ut bilde i noen timer*

Endret av *bakepulver*
Gjest Nesevisa
Skrevet

HUN ER UTROLIG FIN! :hjerte:

Skjønner godt at du liker henne!

Skrevet

Guri, så nydelig! For et hååår!

Funfact, hun har samme stripa i pannen som knerten her, bare speilvendt :fnise:

Gjest Blondie65
Skrevet

Du hendelse så lik hun er på både mamma'n og pappa'n. Flott liten tulle dette :)

Skrevet

Åh, endelig fikk jeg sett et bilde før du fjerna det. For en deilig skapning! :rodmer:

Gjest Daenerys
Skrevet

Ååååh, nydelig :rodmer: og det er ikke noe jeg bare sier, hun er helskjønn!

Skrevet

Hun er verdens fineste. :rodmer:

Sånn - kremt - rent objektivt sett, selvfølgelig.

Morsomt du skulle si det Blondie65 - jeg synes også hun ligner på oss begge, men det er jo litt vanskelig å se sånt selv. Men det er ganske stas ^^

Skrevet (endret)

Så utrolig skjønn ho er :rodmer: nydelig jente :)

Og 4 uker allerede? Fødte ikke du forrige uke? :hoho: mini hadde og har enda svak antydning til samme merke i panna :) når han blir sint blir det ekstra rødt :hoho:

Endret av Kakaoen
Skrevet

Herreguuuud, så søøøøt :biggrin::lillesky:

Skrevet

Oh lord, nydelig! :rodmer: Det varierer hvilke trekk man legger merke til, men er helt enig i at hun har tydelige trekk fra dere begge! :jepp:

Og hun er så vakker at jeg glemmer litt de historiene om de mindre idylliske sidene. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...