Daria Skrevet 24. februar #5261 Del Skrevet 24. februar Tørrvarer generelt holder mye lenger enn holdbarhetsdato tilsier - og det skjer jo ikke noe verre enn at smaken ikke er helt der den burde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar Forfatter #5262 Del Skrevet 24. februar Jeg er ikke redd for å bruke datovarer. Jeg er vel mest flau over å finne ei to år gammel pakke lasagne i skuffen… Så da blir det gammel lasagne til middag i kveld… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar #5263 Del Skrevet 24. februar To år er da ingenting - sa hun uten antydning til skamfølelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. februar #5264 Del Skrevet 24. februar Kasta nylig sitronpepper fra 2008... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. februar #5265 Del Skrevet 24. februar Sauen Shaun skrev (6 timer siden): Hvor mange år etter «best før» holder ei pakke Toro lasagne??? "Spør for en venn"? Vil tro det ikke gjør noe galt uansett nesten, så lenge vi ikke snakker titalls år. Men kan være lurt å ha litt ekstra krydder på lur. Vil tro det er smaken som taper seg og ikke at det blir skadelig. (Regner med den muligens er fortært nå så svaret foreligger kanskje?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar Forfatter #5266 Del Skrevet 24. februar Lasagnen ble fortært for et par timer siden. Smakte som vanlig lasagne. Og ingen er syke så langt (og eselet er lykkelig uvitende om når den maten gikk ut på dato…) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. februar #5267 Del Skrevet 24. februar Sauen Shaun skrev (1 time siden): (og eselet er lykkelig uvitende om når den maten gikk ut på dato…) Han trenger ikke vite alle de finere detaljer om det som foregår i heimen. 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. februar Forfatter #5268 Del Skrevet 25. februar Cata skrev (13 timer siden): Han trenger ikke vite alle de finere detaljer om det som foregår i heimen. 😇 Det er mye han ikke vet noe om gitt… I dag er jeg hjemme alene mesteparten av dagen. Og det er godt når formen er så dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. april #5269 Del Skrevet 8. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. april Forfatter #5270 Del Skrevet 8. april Roadrunner skrev (2 timer siden): Jeg er her og lever Men det er mye tankekjør og tunge tanker, og da blir jeg som regel litt stille… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. april #5271 Del Skrevet 8. april Sauen Shaun skrev (24 minutter siden): Jeg er her og lever Men det er mye tankekjør og tunge tanker, og da blir jeg som regel litt stille… Gi en lyd om det trengs en prat/ventilering ved anledning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. april Forfatter #5272 Del Skrevet 8. april Roadrunner skrev (4 timer siden): Gi en lyd om det trengs en prat/ventilering ved anledning... Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. april Forfatter #5273 Del Skrevet 19. april Jeg og ei venninne ble overrasket med en gratisbillett til konsert med symfoniorkesteret i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. april #5274 Del Skrevet 19. april Sauen Shaun skrev (11 minutter siden): Jeg og ei venninne ble overrasket med en gratisbillett til konsert med symfoniorkesteret i går. Så kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. april #5275 Del Skrevet 19. april Sånne overraskelser kan man like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. april Forfatter #5276 Del Skrevet 19. april Roadrunner skrev (12 timer siden): Så kjekt! Kjempekjekt Sånt gjør godt når form og humør er ustabilt (de to henger veldig sammen). Daria skrev (10 timer siden): Sånne overraskelser kan man like Definitivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. april #5277 Del Skrevet 19. april Sauen Shaun skrev (23 minutter siden): Kjempekjekt Sånt gjør godt når form og humør er ustabilt (de to henger veldig sammen). Definitivt Det høres veldig kjent ut - og det virker begge veier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. april #5278 Del Skrevet 19. april Så koselig å snuble i dere i ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. april Forfatter #5279 Del Skrevet 20. april Daria skrev (23 timer siden): Det høres veldig kjent ut - og det virker begge veier.. Helt sant… Roadrunner skrev (22 timer siden): Så koselig å snuble i dere i ettermiddag! Kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. april Forfatter #5280 Del Skrevet 22. april Å bli vekt av brannalarmen er en dårlig start på dagen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå