Cata Skrevet 18. november 2023 #5141 Del Skrevet 18. november 2023 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Denne skrotten er ihvertfall ikke fornøyd med gårsdagens vaksine. Fikk med feber, hodepine og muskelverk på kjøpet. Jeg ba bare om vaksine - ikke om noe tillegg… 3 for samme pris som en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. november 2023 Forfatter #5142 Del Skrevet 18. november 2023 Daria skrev (2 timer siden): Kroppen melder at den er oppmerksom på at noe har skjedd og at den jobber med å fordøye det... Det synes jeg er direkte ufint av den Cata skrev (1 time siden): 3 for samme pris som en? Jeg fikk alt sammen gratis… *lite takknemlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. november 2023 #5143 Del Skrevet 18. november 2023 Håper det gir seg raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. november 2023 #5144 Del Skrevet 18. november 2023 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Det synes jeg er direkte ufint av den Litt som når jeg er ekstra støl og fysio sier at Det er kroppen din som takker deg. Jeg har sagt det før - kroppen trenger å lære seg bedre kommunikasjonsmetoder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. november 2023 #5145 Del Skrevet 19. november 2023 Har effektene av stikket stukket av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. november 2023 Forfatter #5146 Del Skrevet 19. november 2023 Nope… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2023 Forfatter #5147 Del Skrevet 21. november 2023 Jeg kommer nok til å ta vaksiner i fremtiden også. Selv om jeg fremdeles er syk etter den jeg fikk på fredag… Jeg prøver forsiktig å få unna litt av julevasken. Men det går saaaakte. Men målsettingen er realistisk. Foreløpig er målet et skap om dagen. Alt hjelper… Og eselet gjør ting jeg ikke orker. Som å gå med søpla, handle, henge opp klesvask, støvsuge og alt annet jeg ber ham om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. november 2023 Forfatter #5148 Del Skrevet 23. november 2023 Ble ikke vask av noe skap i går. Så da bør det hel vaskes minst to i dag. Er slett ikke frisk enda, men med eselets hjelp går det nok. Det ble så dårlig med julevask i fjor, så jeg føler jeg har litt å ta igjen. Det er vel det jeg ønsker meg mest til jul i år - et rent hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. november 2023 #5149 Del Skrevet 23. november 2023 Kan du ikke gjøre akkurat det - ønske deg praktisk hjelp når noen spør hva du ønsker deg til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. november 2023 Forfatter #5150 Del Skrevet 23. november 2023 Det kunne jeg nok. Men det er noe med stoltheten og å klare ting selv… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. november 2023 Forfatter #5151 Del Skrevet 23. november 2023 Veldig fornøyd (og veldig sliten) med dagens innsats. To skrøpelige skrotter har klart å vaske alle overskapene på kjøkkenet (vi har mange skap på kjøkkenet). Og alt som har støvet ned på de øverste hyllene, er nå skinnende rent. Jeg er vel ikke helt imponert over eselets stabling i det skapet han ryddet inn i igjen, men lykkelig over å ha et esel som er frisk nok til å hjelpe til. Helt stappet i ei hylle, og ingenting på hylla under. Og nå venter jeg på at eselet kommer hjem med middag. Take-away er tingen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. november 2023 Forfatter #5152 Del Skrevet 25. november 2023 En liten tur på senteret i formiddag. Fant ut at der ville være lurt å kjøpe bursdagsgave til eselet mens det var black week. Og så lenge jeg visste hva jeg skulle ha, så gikk det kjapt mens han ventet i bilen. Nå har jeg noen timer hjemme alene, mens han drikker kaffe med noen kompiser. Blir en rolig dag i dag. Sliten etter en begravelse i går. Egentlig full av ettertanke. På kort tid har jeg vært i begravelse til tre av de eldste i menigheten. Og det slår meg hvor lite jeg faktisk visste om dem - til tross for at jeg har kjent dem (og snakket med dem ukentlig) i ni år… Når det i minnetalene ble fortalt om livene deres, ble jeg overrasket over det jeg hørte. Ble liksom litt sånn: hæ? Har han/hun gjort det og det og det? Det hadde ikke jeg hørt noe om. Jeg er ikke i noen dyp sorg over at de er døde, men jeg kjenner på en form for sorg og skam over at jeg ikke brukte nok tid med dem mens de levde. Jeg bør nok gjøre det annerledes med de gamle som er igjen i menigheten. Jeg bør bli flinkere til å sette meg ved deres bord på kirkekaffen. Jeg bør bli flinkere til å gi dem rom til å fortelle om sine liv… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. november 2023 #5153 Del Skrevet 25. november 2023 Det har jeg tenkt litt på når det gjelder besteforeldrene mine, særlig farmor. Mormor og morfar fikk jeg beholde til jeg var nesten 40, og de fortalte gjerne og uoppfordret da vi ble litt eldre, men jeg skulle gjerne ha kunne spørre farmor om mer. Jeg var over tjue da hun døde, så litt fikk jeg jo med meg, men interessen for familiehistorien kommer gjerne mer med alderen. Det jeg selvfølgelig burde gjøre er å spørre foreldrene mine mer nå mens jeg kan, men gjør jeg det...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. november 2023 Forfatter #5154 Del Skrevet 25. november 2023 Det er fryktelig mye familiehistorie som har gått i diverse graver. Og det er leit. Og mer kommer det til å bli hvis vi ikke blir flinkere til å spørre. Men det er så fryktelig langt fra å tenke at man burde spørre mer mens man kan, til å faktisk gjøre det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. november 2023 #5155 Del Skrevet 25. november 2023 Min tante gjorde en fantastisk innsats de siste par årene mormor og morfar levde - hun snakket med dem og samlet historier både fra deres liv og ting de husket fra sine foreldre igjen, samt fant gamle bilder, og laget rett og slett en liten bok om dem, som hun fikk trykket opp og ga til alle barnebarna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. november 2023 Forfatter #5156 Del Skrevet 25. november 2023 Daria skrev (5 minutter siden): Min tante gjorde en fantastisk innsats de siste par årene mormor og morfar levde - hun snakket med dem og samlet historier både fra deres liv og ting de husket fra sine foreldre igjen, samt fant gamle bilder, og laget rett og slett en liten bok om dem, som hun fikk trykket opp og ga til alle barnebarna. Åh, sånne ting er gull verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. november 2023 Forfatter #5157 Del Skrevet 30. november 2023 God morgen Endelig kjennes det ut som at det er litt energi tilbake i saueskrotten. Ikke superform, men det begynner å ligne på normalen igjen. Og jeg er lykkelig for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. november 2023 #5158 Del Skrevet 30. november 2023 Så godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2023 #5159 Del Skrevet 30. november 2023 Den følelsen er så god, måtte den ha kommet for å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. desember 2023 #5160 Del Skrevet 3. desember 2023 Lever du etter gårsdagens sosiale happenings? (Tenker da spesielt på nr. 2 i rekken ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå