Cata Skrevet 10. april 2022 #4421 Del Skrevet 10. april 2022 Sauen Shaun skrev (3 timer siden): Litt begrenset hvor mye åndelig man får ut av TV-gudstjenesten, når man tenker på Sid i Istid hver gang den ene presten prater. Hm, for en gangs skyld burde jeg kanskje fått med meg TV-gudstjeneste . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. april 2022 #4422 Del Skrevet 10. april 2022 Sauen Shaun skrev (6 timer siden): Litt begrenset hvor mye åndelig man får ut av TV-gudstjenesten, når man tenker på Sid i Istid hver gang den ene presten prater. Sånt kan være plagsomt distraherende - men det var jo godt (hvertfall for prestens del) at det var stemmen som vekket den assosiasjonen, heller enn utseende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. april 2022 Forfatter #4423 Del Skrevet 10. april 2022 Cata skrev (2 timer siden): Hm, for en gangs skyld burde jeg kanskje fått med meg TV-gudstjeneste . Ja, hvis du ville hørt en prest med stemmen til Sid så… Daria skrev (19 minutter siden): Sånt kan være plagsomt distraherende - men det var jo godt (hvertfall for prestens del) at det var stemmen som vekket den assosiasjonen, heller enn utseende... Ja, han så heldigvis ikke ut som Sid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. april 2022 Forfatter #4424 Del Skrevet 14. april 2022 God påske fra fjellheimen 🐣🐓🥚🍬🍭 Hyttepåske med nabo og sønn. Og enn så lenge råder fred og harmoni i stua. Blir resten av påska slik, så er det trivelig på hyttetur. *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. april 2022 #4425 Del Skrevet 14. april 2022 Krysser også fingre for at harmonien i "Fjellfjøset" holder påsken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. april 2022 #4426 Del Skrevet 17. april 2022 Hvordan går det på "Seteren"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. april 2022 Forfatter #4427 Del Skrevet 17. april 2022 Ingen har kverket noen enda Det går overraskende greit denne gangen - heldigvis. Det har vært ei avslappende og god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. april 2022 Forfatter #4428 Del Skrevet 19. april 2022 Hverdag igjen. Og den første hverdagen etter påske blir en dyr dag Først en tur til tannlegen for å sjekke tilstanden. Har en tannkjøttbetennelse som må passes på. Derfra må mobilen til sin lege. Den har vært syk i påska. Den har hengt seg opp to ganger. Har ikke vært mulig å restarte den en gang. Fikk til slutt åpnet den ved at eselet prøvde å ringe til meg. En inngående samtale fikk ristet liv i den. Frykter vel at jeg kommer ut fra Telenor-butikken med ny telefon. Jeg er så avhengig av en telefon jeg kan stole på. Det er «livsforsikringa» mi det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. april 2022 #4429 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg har lagt igjen mer penger hos tannlegen de siste to ukene enn jeg gjorde de foregående fem årene - men det er jo et område hvor det fort straffer seg å prøve å spare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. april 2022 Forfatter #4430 Del Skrevet 19. april 2022 Det mest økonomiske der er nok å fikse skavankene etterhvert ja. Overlevde i dag også. Og det ble en del rimeligere enn jeg frykta… Mer bekymret for telefonen. Venter nå på at rett person skal komme på jobb. Foreløpig bare sjefen i butikken som er på jobb, og han er så lite hjelpsom at jeg ikke gidder prate med ham. Han har ikke skjønt at det er kundene han lever av… Men ungdommen som kommer på jobb om en halvtime er kjempegrei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. april 2022 #4431 Del Skrevet 19. april 2022 Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Det mest økonomiske der er nok å fikse skavankene etterhvert ja. Overlevde i dag også. Og det ble en del rimeligere enn jeg frykta… Mer bekymret for telefonen. Venter nå på at rett person skal komme på jobb. Foreløpig bare sjefen i butikken som er på jobb, og han er så lite hjelpsom at jeg ikke gidder prate med ham. Han har ikke skjønt at det er kundene han lever av… Men ungdommen som kommer på jobb om en halvtime er kjempegrei. Du er godt kjent i den butikken skjønner jeg... Krysser fingrene for at telefonen også kommer fra det med lommeboka i tålig behold. Den begynner vel å bli noen år nå den også? Mener jeg var inne på konsulentsiden, eller har du oppgradert siden da? Jeg husker jo ikke fra morgen til middag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. april 2022 Forfatter #4432 Del Skrevet 19. april 2022 Roadrunner skrev (18 minutter siden): Du er godt kjent i den butikken skjønner jeg... Krysser fingrene for at telefonen også kommer fra det med lommeboka i tålig behold. Den begynner vel å bli noen år nå den også? Mener jeg var inne på konsulentsiden, eller har du oppgradert siden da? Jeg husker jo ikke fra morgen til middag... Man skal ikke være lenge i den butikken før man skjønner hvem man bør prate med… Og jeg har nok oppgradert siden du var inne og fikset bugs for meg. Den jeg har nå er bare to år, og burde oppføre seg pent. Men det gjør den ikke… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. april 2022 Forfatter #4433 Del Skrevet 19. april 2022 Telefon har fått litt service, så får vi håpe at «hikken» er borte. Tiden vil vise… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. april 2022 Forfatter #4434 Del Skrevet 20. april 2022 Lader opp til dagens store utfordring. Har en plan om å vaske den ene verandaen etter vinteren. Og det inkluderer vasking av stuevinduene utvendig. Og jeg hater å vaske vinduer… Men jeg gleder meg til å sitte ute med kaffekoppen min om morgenen framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april 2022 #4435 Del Skrevet 20. april 2022 Balkongvask og vindusvask. Det burde man (men ikke i dag)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. april 2022 Forfatter #4436 Del Skrevet 21. april 2022 Vurderer om jeg skal ta med meg dagens lunsj, og stikke til et sted med ville og tamme dyr. 🦓🐆🦒🐫🐑🦧🐅🦩🦜🦥🐓🐊Fint vær og fint sted å gå tur. ☀️Jeg trenger trim 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. april 2022 #4437 Del Skrevet 21. april 2022 Det synes jeg høres ut som en god plan! Nyt finværet - skulle gjerne hatt litt mer utetid i dette været kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. april 2022 Forfatter #4438 Del Skrevet 21. april 2022 Det er det jeg kjenner på jeg og. Plutselig er det regn… Var jo forsåvidt ute noen timer i går også. Men å vaske veranda blir liksom ikke det samme… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. april 2022 Forfatter #4439 Del Skrevet 22. april 2022 Nydelig dag blant flotte dyr i går. I dag blir en sosial dag. Først en kaffeavtale med en kamerat. Og deretter besøk hos ei venninne som nylig mistet sin mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. mai 2022 Forfatter #4440 Del Skrevet 1. mai 2022 Her har jammen tiden flydd. Har hatt noen sosiale dager, med en båttur og en konsert inkludert. Og nå er skrotten relativt kaputt. Men det tåler jeg etter noen veldig fine dager. Lå på sofaen hele dagen i går, for å klare konserten i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå