Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Båttur høres deilig ut - og verdt å være litt kaputt for etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp:

Ny dag og nye muligheter. Litt usikker på hva dagen vil bringe. Burde få kjøpt blomsterjord ihvertfall. Noen stiklinger trenger omplanting. 

Daria skrev (14 timer siden):

Båttur høres deilig ut - og verdt å være litt kaputt for etterpå...

Nå snakker vi om en svipptur til nabolandet. Nydelig frokostbuffet, shopping og mye skravling. Absolutt verdt å bli sliten av. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenlands til og med! :ler: Jeg har ikke vært utenlands  siden før pandemien - at jeg nå skal tilbringe en hel uke i et annet fylke er det mest eksotiske jeg har gjort på år og dag :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp:

I dag blir det en tur til bygda i begravelse. :hjerte: Min reservemamma de første årene mine sørpå har lagt ut på sin siste reise. Det er både trist og godt. Leit at jeg ikke får se henne mer, men godt at hun får hvile nå. :hjerte: 

Daria skrev (17 timer siden):

Utenlands til og med! :ler: Jeg har ikke vært utenlands  siden før pandemien - at jeg nå skal tilbringe en hel uke i et annet fylke er det mest eksotiske jeg har gjort på år og dag :fnise: 

Var min første tur til utlandet på to år også. Og så lenge jeg var der. Gikk i land, sto en halvtime på brygga, sto i kø, sjekket inn for returen og gikk ombord i båten igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag er vaskedag :sukk: Null motivasjon for husarbeid i dag. :sukk: Satser på at det hjelper med en ekstra :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eselet er på et arrangement sammen med naboen. Og jeg nyter et par timer med :kaffekopp:  :essen2: og adresse Torino. Fin søndag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som gode prioriteringer :jepp: Jeg har te, slitne bein og god samvittighet, og snart er det absurd nok middagstid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må eselet komme hjem og montere ny grill før det blir middag. Og noe sier meg at den monteringa kan ta tid. Eselet er ikke av kjappeste her i verden… :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en solid lunsj kan være lurt :ler: Jeg har fått biff stroganoff og karamellpudding på et tidspunkt jeg vanligvis knapt har begynt å vurdere lunsj, og da er det jo på sin plass med en middagshvil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (1 time siden):

Jeg har fått biff stroganoff og karamellpudding

Åh! (Fikk lyst på karamellpudding nå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekolog og tannlege på samme dag. Gleder meg ikke akkurat til denne dagen… :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*holder igjen et utvalg dårlige vitser*

Gynekolog er av de tingene jeg alltid gruer meg til på forhånd, for å så å bli overrasket etterpå over hvor greit jeg synes det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til i dag! 

*biter tennene hardt sammen og svelger unna dårlige vitser* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tilsiktete dobbeltbetydninger eller nøye gjennomtenkte ordvalg her, nei... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...