Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En leksjon jeg lærte tidlig - jeg hat tross alt vokst opp med en far som bare kalte meg Månefjes da jeg var 6 og hadde kusma :fnise: Det aller meste er lettere å håndtere om man kan le av det..

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg klarer ikke får bort bildet av Sauen fra netthinna, som mikser de to timeavtalene. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er STØØØL :fnise: Sommerfest i borettslaget i går. Og Sauen som knapt har rørt seg på ukevis spilte badminton *90 år gammel i dag*. :skratte:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Sånne utskeielser straffer seg fort... Finnes det bilder av dette, eller må jeg nøye meg med de mentale? :ler: (Og merk at jeg tross alt ler med deg i forståelse...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilder såvidt jeg vet… Hva som eventuelt ble foreviget bak ryggen på meg vites ikke… :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eselet er sendt på butikken for å kjøpe noe til middag. Spent på hva han kommer hjem med. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 minutter siden):

Gulrøtter...? 🥕

Det kan du tro. :skratte: Dette eselet er livredd grønnsaker :skratte: 
Han kom hjem med en pose kjøttboller. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg *

Skulle forøvrig sett og heiet på badmintonspillende sau! Og for den del spilt sjøl. Badminton er moro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal ihvertfall ikke jeg ut. :regn: 
 

Cata skrev (22 timer siden):

*knegg *

Skulle forøvrig sett og heiet på badmintonspillende sau! Og for den del spilt sjøl. Badminton er moro. 

Du får ta en tur når jeg blir kvitt hosten, så kan vi spille badminton :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Eselet er på interessant arrangement i naboby, og jeg nyyyyter noen timer hjemme alene. :strix: Elsker eselet, men jammen elsker jeg litt alenetid også. Dessuten skrev Daria i brev til meg at jeg måtte huske å spise mye is… :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (På 15.8.2022 den 15.25):

Godt du følger ordre :ler2:

Gjør så godt jeg kan :ler:

I dag har jeg fått unna helgerengjøringa. Lenge siden vannet har vært så svart når jeg har vasket gulv. :flau: Er ei stund siden jeg klarte vaske gulv sist…

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jaktet hybelkaniner under senga i går (et bivirkning av et ryddeprosjekt som involverte flere av kassene som står der) - det var ikke resultatløst, for å si det sånn... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (13 minutter siden):

Jeg jaktet hybelkaniner under senga i går (et bivirkning av et ryddeprosjekt som involverte flere av kassene som står der) - det var ikke resultatløst, for å si det sånn... :plystre: 

Driver du kaninavl under senga? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (31 minutter siden):

Driver du kaninavl under senga? :fnise:

Jeg trenger ikke gjøre noe, de fikser det helt på egen hånd så lenge jeg lar være å forstyrre... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat dag i dag. Har mistet tellinga på antall kaffekopper, men tror jeg snart bør kutte kaffeinntaket nå. :sjenert:

Skravla skrev (19 timer siden):

Fordelen med støvallergi er at kaninene jaktes såpass jevnlig at de ikke rekker å bli så store. 

Godt det finnes fordeler med allergien også :jepp:

Daria skrev (18 timer siden):

Jeg trenger ikke gjøre noe, de fikser det helt på egen hånd så lenge jeg lar være å forstyrre... :ler: 

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...