Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp:

Plan for dagen er kjoleshopping. Kan ikke si jeg gleder meg… :sukk: Men er invitert i 70-årsdag lørdag… 

Spiralis skrev (På 4.11.2022 den 21.13):

:hallo:Innom og sier hei!

Heisann! Koselig å se deg her. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googla litt før jeg dro på shopping. Fant en sort kjole på Sparkjøp som så ok ut. Dro dit, fant kjolen, prøvde den og kjøpte den. Effektiv kjolehandel :nigo: 

Var innom flere butikker og så om jeg kunne finne en fin julerød kjole i tillegg. Fant en - som var såpass dyr at jeg valgte å ikke prøve den… :sukk: Dessuten hadde den lange ermer, og det er litt dumt for en het sau… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (1 minutt siden):

Grattis med ny sort kjole! En kjole er absolutt bedre enn ingen kjole :jepp:


:helen:  
En kjole er nok til at helgens festligheter er reddet. Og jeg kan helt klart bruke den til jul også. Man har jo både øredobber og brosje med både juletrær og julekuler… :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjesp: :kaffekopp: Skulle ikke tro at jeg har sovet sju timer sammenhengende i natt… :gjesp:

Dagens plan er å være husmor. Det er litt å ta igjen på hjemmebane etter stort arrangement på bortebane… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: Kaffe er servert. Bare å forsyne seg :jepp:

Dagens plan er en bytur for å stå i kø. Det er drop-in for å få dose fire med koronavaksine… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! 

Lykke til på bytur! Håper det er en kort og effektiv kø, så du ikke trenger å stå der altfor lenge. Og at du unngår bivirkninger og spetakkel etterpå. Godt for alt som er gjort! 

:kaffekopp: 

Her er det litt sliten fuggel som er veldig klar for helg :sofa: (og hvorfor har noen av disse "smileyene" byttet kode/navn? Man blir jo forvirra av mindre! Etter ørten år med :veslejenta: er det nå plutselig : sofa: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (14 minutter siden):

Her er det litt sliten fuggel som er veldig klar for helg :sofa: (og hvorfor har noen av disse "smileyene" byttet kode/navn? Man blir jo forvirra av mindre! Etter ørten år med :veslejenta: er det nå plutselig : sofa: 

Det forklarer hvorfor :klem : har blitt :klem:  Ble helt feil smiley for meg før i dag… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stusset litt på de nye kodene - jeg har dem jo i fingrene, nå man jeg lete... :leselusa: har skiftet navn, nå heter den av alle teite ting : leselusa : :roll:  Men vi har fått en dansende pingvin (selv om de kaller den lomvi...), og det er jo aldri feil...:lomvi:

Lykke til med køståing, jeg fikk fjerde dose (med timebestilling) for en måned siden. Kjekt å ha det unnagjort nå som det stiger igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er dose fire og vanlig Influensavaksine under huden. September og oktober var månedene med stikk.... Tre blodprøvetimer og to vaksiner... Godt man ikke er redd stikk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensavaksine burde man vel egentlig... Da vi gikk på skolen, var vaksiner grusomme, nå merker jeg knapt at de settes. Man kan jo anta at det var et visst nivå av opphausing og massehysteri involvert på skolen som har manglet på bydelens vaksinestasjon nå :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig stukket :nigo: Var bare ti minutter å vente. Og nå venter jeg på å slippe ut igjen… Og nå sitter jeg og lurer på hvilken vaksine jeg fikk. Er det pfeizer eller moderna??? Her er man relativt avslappet i forhold til sprøyter :fnise:

Eselet skal drikke kaffe med Dust i byen i dag. Jeg takket pent nei til å bli med. Finner heller på noe alene. :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Pfeizer sist. Hun spurte hva jeg ville ha og la til at Pfeizer var den som var mest oppdatert, så da var jo valget enkelt.

Esel og Dust drikker kaffe. Det ligger jo en barnebok og vaker et sted her :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...