Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Ingen spurte hvilken jeg ville ha i dag. Men jeg spurte selv på veg ut igjen. Jeg har fått min fjerde dose pfeizer. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (4 timer siden):

 

Esel og Dust drikker kaffe. Det ligger jo en barnebok og vaker et sted her :ler: 

:rulle: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte minimalt på de tre første vaksinene, men den fjerde slo til… Skikkelig vrak. Og jeg skal i selskap om seks timer. Dette blir interessant… :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig. Jeg reagerte knapt på fjerde dose i det hele tatt, eller på noen av de andre for den saks skyld. Får håpe det går seg til i løpet av dagen, det er jo gjerne det første døgnet som er verst, så i teorien burde du tjene på å ha tatt den tidlig på dagen i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt bedring å spore. Har ihvertfall funnet energi til å dusje. Og jeg øyner håp om å få lufta finkjolen i ettermiddag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finkjolen er på, og jeg prøver å gå i selskap. Blir jeg for sliten, får jeg heller lure meg ut og hjem… 

Også begynner jeg å kjenne litt angst. Jeg kjenner hun som fyller 70 og ene datteren. Resten av selskapet er ukjente for meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter et veldig koselig selskap. Glad jeg fikk stablet meg på beina og gikk i bursdag. :jepp: Fordelen med å feire på restaurant er at det ikke blir så mange timer. Det passet greit i dag… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det var vellykket. De beste selskapene er jo de man er litt ambivalent til på forhånd og så har en veldig fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for omtanken. Virtuelle :klem3: hjelper godt det. 
Mandagen var det egentlig ikke noe spesielt vondt som skjedde. Var bare en dag hvor det ikke var noe elastikk igjen i strikken min. Var i foreningen og serverte grøt til pensjonistene. Egentlig veldig hyggelig, men jeg hadde en dag hvor det forsvant energi hver gang noen snakket til meg. Det var en lettelse når jeg kunne gjemme meg i oppvasken etterpå - og slapp prate med noen. Jeg tåler så lite mentalt etter at eselet ble syk. Og sånne mørke mentale dager trigger fatiguen. Så jeg var helt tom da jeg la meg mandag, men sove kunne jeg glemme. 
Så gårsdagen startet like tungt. Men etter et par timers søvn midt på dagen i går lysnet det litt. Og det ble et koselig besøk hos venner i går kveld. 
Og i dag er det meste bedre. :nikker:  Jeg har sovet godt i natt. Og startet dagen veldig rolig. Vurderer om jeg skal bli med eselet på kjøpesenteret en tur, eller om jeg bare skal bli hjemme… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (2 timer siden):

Og sånne mørke mentale dager trigger fatiguen. Så jeg var helt tom da jeg la meg mandag, men sove kunne jeg glemme. 

Høres kjent ut... Dette at man kan være for sliten til å få sove er så merkelig, det er jo ulogisk og selvsaboterende. Kroppen oppfører seg egentlig som en trassig 3-åring - så utslitt at alt er feil og ingenting fungerer, men blånekter å sove likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 timer siden):

Høres kjent ut... Dette at man kan være for sliten til å få sove er så merkelig, det er jo ulogisk og selvsaboterende. Kroppen oppfører seg egentlig som en trassig 3-åring - så utslitt at alt er feil og ingenting fungerer, men blånekter å sove likevel.

Akkurat sånn er det… Og det eneste som kan gjøre situasjonen bedre er søvn… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til den onde sirkel... Jeg jobber med dette hos psykofysio, både håndtering (avspenningsteknikker, pust) og forebygging, men det er begrenset hva man kan gjøre når søvnen uteblir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...