Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Daria skrev (33 minutter siden):

Da rykker den ikke oppover på leselista med det første...

God plan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo tross alt ikke noen fare for at den listen blir tom med det første (eller noensinne)... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det en mann her og vasket alle vinduene utvendig. Ja, eselet betaler for det - og jeg slipper jobben. Nyvaskete vinduer er i grunnen kjekt :nigo:

I dag er målet å få strøket noen duker. Ambisjonene er ikke store… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ikke snakke om når vinduene her ble vasket sist - jeg har ikke gardiner annet enn på soverommet, så det kan jo kalles naturlig skjerming for sol og innsyn... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så langt i dag har hosten vist seg fra den snille siden. Så kanskje det er håp om bedring snart. :jepp:

Ellers er dagens store spørsmål hva vi skal ha til middag. :klo:  *ingenting som frister* 

Også har jeg en plan om å få strikket ferdig en tøffel i dag. :strikker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide at den hosten innser at den er uønsket og drar videre (men kom ikke hit)... Her blir middagen reprise på mandagens lammegryte - bare å dumpe i en kjele og varme opp. Raskt og enkelt, men fortsatt hjemmelaget og derfor servert med en god porsjon selvtilfredshet :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig lei av den hosten nå ja. :sur: 

Blir gryterett her og. Men ikke laget fra bunnen av. Toro er invitert til middag i dag også. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Det er lenge siden jeg var i fjøset! 
Jeg har lest full spredning og nei og atter nei av Nina Lykke og likte begge godt. :ler:

Fiskegrateng her i dag, ikke hjemmelaget, men ferdig fra Rema. Den er god! 

Håper du blir kvitt hosten snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ufattelig hvor mange små biter det kan bli av et papirlommetørkle som lurer seg med inn i vaskemaskina. Vasker samme klærne for andre gang i dag… :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (2 minutter siden):

:vinke: Det er lenge siden jeg var i fjøset! 
Jeg har lest full spredning og nei og atter nei av Nina Lykke og likte begge godt. :ler:

Fiskegrateng her i dag, ikke hjemmelaget, men ferdig fra Rema. Den er god! 

Håper du blir kvitt hosten snart!

Koselig å se deg her. :klem3:

Godt at smaken er forskjellig, ellers hadde det blitt et ensformig utvalg av bøker. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skulle bokkritikerne gjort da? :ler: 

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Det er ufattelig hvor mange små biter det kan bli av et papirlommetørkle som lurer seg med inn i vaskemaskina. Vasker samme klærne for andre gang i dag… :sukk:

Det har sine fordeler at klærne mine i liten grad har lommer... Jeg glemte et (ubrukt) bind i en lomme en gang - det kom ut som en stor kule :ler: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (Akkurat nå):

Og hva skulle bokkritikerne gjort da? :ler: 

Det har sine fordeler at klærne mine i liten grad har lommer... Jeg glemte et (ubrukt) bind i en lomme en gang - det kom ut som en stor kule :ler: 

Pleier å sjekke lommer. Men glemte tydeligvis å sjekke lommene i joggebuksa til eselet i dag… :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig i form til å ut en tur. :strix: Ikke gikk vi langt, og ikke gikk vi fort. Men vi gikk ute i frisk luft. Og det ble også en koselig prat med noen kjente vi møtte. Og til slutt middag på kafé. Sånne dager gjør godt for kropp og sjel :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klagebehov i Fjøset i dag. :opplyser:


Mandag morra blues… eller hele mandag blues, er vel mer rett… Blytung dag for psyken. Og det blir ikke bedre av at ting absolutt ikke går som jeg vil. :sukk: 

Skulle overføre bilder fra kamera til pc. Og igjen var det kommet oppdateringer og endringer i fotoprogrammet. Jeg hater det - endringene gjør jo ting bare verre og verre, og jeg skjønner snart ikke en dritt :murvegg: Jeg var jo så fornøyd med det, sånn det var for fire oppdateringer siden. :sukk: Dessuten var så fryktelig mange av bildene kornete. Jeg fatter ikke hva jeg gjør galt. Det er vel noen instillinger jeg gjør feil. Jeg er rimelig sikker på at feilen er hos meg. 

Også gjorde jeg et nytt forsøk på å få installert skriveren igjen, etter at vi byttet nettleverandør. Men ikke planer om at jeg får koblet den skriveren til det nye nettet. :murvegg:

Ja-ja, det blir nok bedre i morgen… 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...