Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (11 timer siden):

:bursdag:

:bolledeig:

Tusen takk :klem: 

Daria skrev (11 timer siden):

Hipp hurra og gratulerer! :gratulerer: :roser: 

Så deilig med teater igjen :hoppe: Hva så du?

Tusen takk :klem: 

Jeg så Heimanifrå :jepp: 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektiv start på dagen i dag. Hadde time til puppeskvis kl 08.10, og var ferdig 08.06. Sånt liker jeg. :nigo: 

Nå er kofferten pakket, og jeg håper jeg ikke har glemt noe. I morgen tidlig flyr jeg til Saueland en tur. :jepp:

Daria skrev (På 20.3.2022 den 21.54):

Den så jo morsom ut :jepp: *Er lur og skjønte hvor jeg skulle lete*

Den var veldig morsom. Jeg lo mye og godt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på tur! Jeg er fortsatt så i pandemimodus at bare tanen å fly - eller å skulle reise så langt hjemmefra at det er et alternativ - høres svært eksotisk ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er trygt framme, og koser meg veldig. :strix: I går hadde jeg en tur til byen, og spiste lunsj med ei venninne. Godt å være i fine sauebyen igjen. :strix: I dag blir det forberedelser til morgendagens familieselskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lufte ulla (ble liksom så feil med vingene...) igjen! 

Kos deg masse og nyt langhelgen i godt selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjempekoselig selskap er over, og Sauen nyter noen få timer alene. Ettermiddagens planer er å besøke noen venner. Og i morgen går ferden hjem til eselet igjen. Etter snart ei uke tett på familien skal det bli hodt å komme hjem igjen. :jepp:

Roadrunner skrev (På 25.3.2022 den 10.36):

Så herlig å lufte ulla (ble liksom så feil med vingene...) igjen! 

Kos deg masse og nyt langhelgen i godt selskap :)

Jeg har storkost meg. :jepp:

Daria skrev (På 25.3.2022 den 15.11):

Fine byen :hjerte: Jeg kjente litt på reiselysten da du sendte bilde...

Ja, det er virkelig en fin by. Godt å få noen få dager her igjen. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med å skulle bo hos andre når man er vant til å styre seg selv - selv om det er hyggelig, holder det som regel med noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant. Noen få dager holder. :jepp: Nå er det bare noen timer igjen. Og de timene deler jeg med TV’n og to katter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør ute :sur: Og jeg må ut både i dag og i morgen :sukk: Ja-ja, bare å gjøre det beste ut av det. Noen nødvendige ærend på det store kjøpesenteret i dag. Men litt kos blir det også, for jeg har avtalt lunsj med ei venninne. Og det er alltid kjekt.  :skravle:  
I morgen må jeg til bygda jeg bodde før. Tok blodprøver for tre uker siden, men så viser det seg at noen har glemt å sende den ene prøven til Oslo for analyse. Så da må jeg ta ny prøve… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det snør ute og jeg sitter på bussen. Det kommer på ei dame som er dynket i parfyme, og den parfymen lukter sterkt av kanel. Vet ikke helt om jeg har lyst på pepperkaker eller om jeg er litt småkvalm… :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det må bli de tykkeste vinterskoene og den tykke vinterjakka når jeg skal på tur til gamle trakter i dag. :sukk: ☃️

Daria skrev (22 timer siden):

Julestemning! :nissegutt: :ler:

Jepp. Hun tenkte vel at jula varer helt til påske, og da er det bare å bade i resten av juleparfymen… :spy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei… Sauen har plutselig billetter til ni ulike kulturarrangement… :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt begrenset hvor mye åndelig man får ut av TV-gudstjenesten, når man tenker på Sid i Istid hver gang den ene presten prater. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...