Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hipp hurra og gratulerer! :gratulerer: :roser: 

Så deilig med teater igjen :hoppe: Hva så du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Roadrunner skrev (11 timer siden):

:bursdag:

:bolledeig:

Tusen takk :klem: 

Daria skrev (11 timer siden):

Hipp hurra og gratulerer! :gratulerer: :roser: 

Så deilig med teater igjen :hoppe: Hva så du?

Tusen takk :klem: 

Jeg så Heimanifrå :jepp: 

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

Den så jo morsom ut :jepp: *Er lur og skjønte hvor jeg skulle lete*

Skrevet

Effektiv start på dagen i dag. Hadde time til puppeskvis kl 08.10, og var ferdig 08.06. Sånt liker jeg. :nigo: 

Nå er kofferten pakket, og jeg håper jeg ikke har glemt noe. I morgen tidlig flyr jeg til Saueland en tur. :jepp:

Daria skrev (På 20.3.2022 den 21.54):

Den så jo morsom ut :jepp: *Er lur og skjønte hvor jeg skulle lete*

Den var veldig morsom. Jeg lo mye og godt. :jepp:

Skrevet

God tur! ✈️

Skrevet

Kos deg på tur! Jeg er fortsatt så i pandemimodus at bare tanen å fly - eller å skulle reise så langt hjemmefra at det er et alternativ - høres svært eksotisk ut...

Skrevet

Jeg er trygt framme, og koser meg veldig. :strix: I går hadde jeg en tur til byen, og spiste lunsj med ei venninne. Godt å være i fine sauebyen igjen. :strix: I dag blir det forberedelser til morgendagens familieselskap. 

Skrevet

Så herlig å lufte ulla (ble liksom så feil med vingene...) igjen! 

Kos deg masse og nyt langhelgen i godt selskap :)

Skrevet

Fine byen :hjerte: Jeg kjente litt på reiselysten da du sendte bilde...

Skrevet

Et kjempekoselig selskap er over, og Sauen nyter noen få timer alene. Ettermiddagens planer er å besøke noen venner. Og i morgen går ferden hjem til eselet igjen. Etter snart ei uke tett på familien skal det bli hodt å komme hjem igjen. :jepp:

Roadrunner skrev (På 25.3.2022 den 10.36):

Så herlig å lufte ulla (ble liksom så feil med vingene...) igjen! 

Kos deg masse og nyt langhelgen i godt selskap :)

Jeg har storkost meg. :jepp:

Daria skrev (På 25.3.2022 den 15.11):

Fine byen :hjerte: Jeg kjente litt på reiselysten da du sendte bilde...

Ja, det er virkelig en fin by. Godt å få noen få dager her igjen. ❤️

Skrevet

Det er noe med å skulle bo hos andre når man er vant til å styre seg selv - selv om det er hyggelig, holder det som regel med noen dager...

Skrevet

Det er helt sant. Noen få dager holder. :jepp: Nå er det bare noen timer igjen. Og de timene deler jeg med TV’n og to katter. 

Skrevet

Det snør ute :sur: Og jeg må ut både i dag og i morgen :sukk: Ja-ja, bare å gjøre det beste ut av det. Noen nødvendige ærend på det store kjøpesenteret i dag. Men litt kos blir det også, for jeg har avtalt lunsj med ei venninne. Og det er alltid kjekt.  :skravle:  
I morgen må jeg til bygda jeg bodde før. Tok blodprøver for tre uker siden, men så viser det seg at noen har glemt å sende den ene prøven til Oslo for analyse. Så da må jeg ta ny prøve… 

Skrevet

Trøster meg med at snø som faller 6.april ikke blir liggende lenge! :pls:

Skrevet

Det snør ute og jeg sitter på bussen. Det kommer på ei dame som er dynket i parfyme, og den parfymen lukter sterkt av kanel. Vet ikke helt om jeg har lyst på pepperkaker eller om jeg er litt småkvalm… :glare:

Skrevet

Tror det må bli de tykkeste vinterskoene og den tykke vinterjakka når jeg skal på tur til gamle trakter i dag. :sukk: ☃️

Daria skrev (22 timer siden):

Julestemning! :nissegutt: :ler:

Jepp. Hun tenkte vel at jula varer helt til påske, og da er det bare å bade i resten av juleparfymen… :spy: 

Skrevet

Okei… Sauen har plutselig billetter til ni ulike kulturarrangement… :daane: 

Skrevet

Høres lovende ut :hoppe: 

Skrevet

Litt begrenset hvor mye åndelig man får ut av TV-gudstjenesten, når man tenker på Sid i Istid hver gang den ene presten prater. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...