Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Jeg har en halv julepølse (den andre halvdelen var dagens middag)  og litt juleskinke, men de varer neppe til juledagene er over. Ikke at jeg har nok kaker og marsipan i hus heller, så det skal uansett handles litt mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et par steiker og litt annet snadder i fryseren også. Så vi overlever fint julehelga… Julebrus og godis har vi også mer enn nok av… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes det fremdeles på testresultat. Men fortsetter forberedelsene til avreise i morgen, som planlagt. Og krysser fingrene for at det kommer et negativt svar før den tid. :pls: Det er ingen i familien som er syke, men det har kommet et positivt svar hos en på jobben til et familiemedlem. Så da tar vedkommende en test for sikkerhets skyld. Ingen er satt i karantene så langt. Så sjansen er stor for at alt går greit. Men litt is i magen har vi til testresultatet kommer…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lille julaften 🎅🏻🎄🌟

Det ryddes og pakkes og vannes blomster og ordnes til avreise i kveld… Men fremdeles med is i magen. Vi vet enda ikke om vi kommer oss avgårde 😳🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite stille øyeblikk med huset helt for meg selv :strix: Veldig glad for å være sammen med familien i jula. Men jammen godt med et stille øyeblikk også… 

Ingen spiselige julegaver på meg i år (men jeg grabber til meg litt av eselet sine :nigo:). Men jeg er lykkelig eier av fire nye bøker, to puslespill, en drake, ny klokke, gavekort i veskebutikk og mye annet fint. :hoppendeglad:

Og snart kommer eselet tilbake etter å ha hentet yngste søster og hennes tre søte små (som ikke er så små lengre). :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (37 minutter siden):

Vi skal kjøre sørover igjen søndag :opplyser: Blir en overnatting hos esel jr før vi lander hjemme. 

Heretter kalt "føllet" :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å våkne tidlig er at man får ei god stund med alenetid og full råderett over fjernkontrollen :nigo: 

Cata skrev (13 timer siden):

Heretter kalt "føllet" :fnise: 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt alenetid høres deilig ut - det er slitsom å være på besøk hos andre såpass lenge, uansett hvor hyggelig man har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (20 timer siden):

Litt alenetid høres deilig ut - det er slitsom å være på besøk hos andre såpass lenge, uansett hvor hyggelig man har det.

Jepp, det er deilig. Og jeg nyter fyringsvakta i dag også. Det er helt nydelig. :jepp:  Jeg er ikke lei meg for at huseierne skal på hytta og måke tak i dag. Og de blir til i morgen. Et døgns pause gjør bare godt. :nigo: 

Og eselet er veldig snill da. I går ble han med på kjøpesenter. Og i dag kjører han noen mil fordi jeg ønsket meg en tur innom en spesiell butikk. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et døgns pause gjør godt når man er såpass mange oppå hverandre over tid. Så bare å nyte! Og godt å høre at eselet er snill og gjør som sauen vil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal få eselet til å svippe innom kjøpesenteret en liten tur i dag også. Fikk ny klokke av ham til jul, men må ta inn lenka… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Lurer på om jeg skal få eselet til å svippe innom kjøpesenteret

Snakker vi "det" kjøpesenteret???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Droppa turen innom urmakeren. Venter til vi kommer hjem. :jepp: Men har hatt en koselig tur til en butikk og kafé på nordsida av byen. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp:

Her sover eselet fremdeles. Og jeg er oppe og fyrer, etter ei natt med svært lite søvn. Så det blir ei trøtt tante som skal besøke niese og hennes familie (mann og to barn). Andre planer har vi ikke i dag.  
Må innrømme at det er godt at vertskapet har hatt ei natt i ferieboligen. Håper bare de blir der et par netter til. Etter snart ei uke på besøk hos andre begynner jeg å kjenne på hjemlengselen. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre dager lukter fisk og gjester ille - også for fisken? :fnise:  Kjenner følelsen. Det er hyggelig å treffe slekta, men man blir litt sliten av å tasse rundt i andre folk sin heim uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det! 

Veldig hyggelig å være på besøk (eller ha besøk) og veldig godt når man er hjemme igjen i eget hjem uten gjester. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å være borte fra 23. til 26. desember, men bråbestemte meg for å dra hjem på kvelden 25. i stedet. Så fikk jeg en hel dag hjemme med litt dagslys og finvær før det var jobb igjen. Vertskapet mulig litt skuffet, men samtidig forståelsesfulle (de er av samme ulla...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...