Roadrunner Skrevet 28. oktober 2021 #4121 Del Skrevet 28. oktober 2021 Cata skrev (3 timer siden): Hostes og snufses her også, men jeg har foreløpig gått klar. Halve gangen på jobb er i snufsemodus så det er vel bare spørsmål om tid. Kjøpte selvtest i dag. Gav meg på det med 5 pk for nå er det en del smitte rundt av både det ene og det andre så kan være lurt å ta en liten sjekk dersom det blir noe snufs på hjemmebane også. Kjøpte en 5-pk her også for en tid tilbake. Greit å ha for sjekk når det er symptomer som bør sjekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2021 #4122 Del Skrevet 28. oktober 2021 Roadrunner skrev (5 minutter siden): Kjøpte en 5-pk her også for en tid tilbake. Greit å ha for sjekk når det er symptomer som bør sjekkes. Sjekken er grei nok, men når man ikke er familie så hadde det vært greit å kunne kjøpe dem enkeltvis. Har tross alt ikke tatt en eneste test i hele Covidperioden så det virker litt usannsynlig at jeg med ett skal trenge 5... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2021 #4123 Del Skrevet 28. oktober 2021 Cata skrev (20 minutter siden): Sjekken er grei nok, men når man ikke er familie så hadde det vært greit å kunne kjøpe dem enkeltvis. Har tross alt ikke tatt en eneste test i hele Covidperioden så det virker litt usannsynlig at jeg med ett skal trenge 5... Enig. Min første test ble også en hurtigtest hjemme. Mener kommunen her også deler ut enkelttester gratis ved behov, men er sikkert ikke alle kommuner som har det tilbudet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. oktober 2021 #4124 Del Skrevet 29. oktober 2021 Her får du kjøpt den enkeltvis også Jeg har også tenkt at det kan være greit å ha noen liggende nå som forkjølelsessesongen setter inn og timeavtalene er mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #4125 Del Skrevet 29. oktober 2021 Og her er vi to som er på vår andre runde med forkjølelse. Det betyr to tester på hver. Og for å få komme inn hos lege må det tas test… Så jeg henta ny fempakning med tester i dag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. oktober 2021 #4126 Del Skrevet 29. oktober 2021 Roadrunner skrev (18 timer siden): Enig. Min første test ble også en hurtigtest hjemme. Mener kommunen her også deler ut enkelttester gratis ved behov, men er sikkert ikke alle kommuner som har det tilbudet. Forkjølelsessesongen har satt inn. Gutta i gangen har snufset i over en uke så i morges var jeg faktisk litt småuggen selv også. Siden jeg skulle i møte (igjen) så tok jeg likegodt en "test-test". Mest for å finne ut hvordan den virket, men litt for å kunne fortelle at jeg hadde tatt'n om jeg fikk en nysekule under møtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2021 Forfatter #4127 Del Skrevet 1. november 2021 her hostes det mer og mer… Ny hurtigtest er tatt. Og når legekontoret åpner får jeg ringe, og hører om noen vil ha en visitt. Mistenker sterkt at det er bronkitt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2021 Forfatter #4128 Del Skrevet 1. november 2021 Og bronkitt er det… *knasker penicillin* Bare så dritt nå når jeg har tusen ting å gjøre. Og jeg føler meg ikke syk engang. Jeg bare hoster og hoster og hoster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. november 2021 #4129 Del Skrevet 1. november 2021 God bedring Godt du fant ut hva det var og fikk noe mot det - regner med at du har fått litt skikkelig hostesaft også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2021 Forfatter #4130 Del Skrevet 1. november 2021 Takk Skikkelig hostesaft er i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2021 Forfatter #4131 Del Skrevet 2. november 2021 God morgen Nå er det bare noen timer igjen som gammel og grå. *gleder seg til å farge håret* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #4132 Del Skrevet 2. november 2021 Det er en varig løsning på gammel-delen også...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 #4133 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg holder meg til grå (alder ingen faktor), og har nå tidenes ettervekst. Men det er litt tiltak å farge, selv om jeg ikke har ny frisørtime før godt uti desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #4134 Del Skrevet 2. november 2021 Å være blondine har sine fordeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 #4135 Del Skrevet 2. november 2021 Daria skrev (8 minutter siden): Å være blondine har sine fordeler Har jo blitt nærmest blondine jeg også, men det forhindrer ikke ettervekst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #4136 Del Skrevet 2. november 2021 Løsningen for å unngå ettervekst er jo strengt tatt ganske enkel - la det vokse ut eller klipp det av. Eller begynn med hatt *alltid hjelpsom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 #4137 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg har i grunn lovet meg selv å ikke klage stort på ettervekst i det hele tatt. For det kunne vært så mye verre, feks at håret ramlet av i stedet for å bli grått. Ikke like enkelt å justere håravfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #4138 Del Skrevet 2. november 2021 Godt poeng. Jeg synes mitt har blitt litt tynnere, men jeg har en del å ta av - det er fortsatt et godt stykke igjen til tynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2021 #4139 Del Skrevet 2. november 2021 Litt tynnere må jeg nok regne med etter hvert, men vil helst slippe høye viker og måne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2021 #4140 Del Skrevet 2. november 2021 Måne er heldigvis nokså sjeldent hos damer... Faren min er 66 og har hverken mistet hår eller bitt grå (annet enn i skjegget) og er ganske fornøyd med det. Satser på at jeg har hans gener der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå