Rosalie Skrevet 15. januar 2014 #201 Del Skrevet 15. januar 2014 Hoho for skriveleif! Ha en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #202 Del Skrevet 15. januar 2014 Så langt er dagen super. Har surret rundt på nettet, og testet ut flere teitemorsomme spill som jeg egentlig ikke skjønner stort av. Også har jeg vært ute i gnistrende vintervær. Ble årets lengste tur. Og det var godt. Sliten og sulten nå. Ja, og veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. januar 2014 #203 Del Skrevet 15. januar 2014 Gnistrende vintervær her også Store snøfiller (plussgrader på vei så vi får litt regn innimellom? ), og god vind. Bikkjekaldt ute! Hvis det blir stille fra denne kanten har jeg gått i hi og kommer ut til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. januar 2014 #204 Del Skrevet 15. januar 2014 Så deilig med sånne dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #205 Del Skrevet 15. januar 2014 Gnistrende vintervær her også Store snøfiller (plussgrader på vei så vi får litt regn innimellom? ), og god vind. Bikkjekaldt ute! Hvis det blir stille fra denne kanten har jeg gått i hi og kommer ut til våren.. Du har ikke kommet noe nærmere nye planer om å bli trekkfuggel? Så deilig med sånne dager! Ja, veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. januar 2014 #206 Del Skrevet 15. januar 2014 Fremdeles er trekkfuglplanene litt på is men jeg må innrømme at det er skrekkelig fristende akkurat nå. Å ikke ha noen trekkeplaner plager meg litt nå må jeg innrømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #207 Del Skrevet 16. januar 2014 Heisann! Sovnet sent i natt og våknet sent i dag. Jada, her har det sannelig blitt litt av en døgnrytme. Ikke at det bryr meg stort. Jeg kan ikke huske når sist jeg har vært så avslappet som jeg er nå. Nå får kroppen styre døgnet som den vil. Og det er bare helt fantastisk. Jeg kan forøvrig melde om at det ikke er lurt å gå fra serviettholderen på bordet når jeg legger meg. Den bør settes på plass i skapet. For servietter er veldig morsomme å leke med... I kveld skal jeg på et arrangement i foreningen. Og jeg gleder meg. Det skal bli koselig med en kveld sammen med den flotte gjengen der. Det blir middag, kaker og underholdning. Burde kanskje gjort litt fornuftig her hjemme fram til da. Men vi får se hva det blir til... *lat* Fremdeles er trekkfuglplanene litt på is men jeg må innrømme at det er skrekkelig fristende akkurat nå. Å ikke ha noen trekkeplaner plager meg litt nå må jeg innrømme... Håper du finner en fristende tur snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. januar 2014 #208 Del Skrevet 16. januar 2014 Døgsnueren er i sitt ess skjønner jeg Godt Sauen er avslappet og koser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. januar 2014 #209 Del Skrevet 16. januar 2014 Høres bra ut dette ja! Og jeg kan bare se for meg serviettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. januar 2014 #210 Del Skrevet 16. januar 2014 Det å kunne kroppen styre døgnrytmen helt er jo toppen av luksus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #211 Del Skrevet 16. januar 2014 Hjemme igjen etter en toppers kveld i foreningen. Mye god mat, masse varme klemmer, mye skravlings og god underholdning. Døgsnueren er i sitt ess skjønner jeg Godt Sauen er avslappet og koser seg! Oh yes! Her går døgnsnuingen helt strålende. Høres bra ut dette ja! Og jeg kan bare se for meg serviettene. For å si det sånn: restlageret av juleservietter er nå en haug små røde papirbiter i søppelbøtta... Det å kunne kroppen styre døgnrytmen helt er jo toppen av luksus Ja, det er toppen. Og jeg nyter hvert minutt av det. Det er helt klart beste måten å få tilbake både fysisk og psykisk helse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. januar 2014 #212 Del Skrevet 16. januar 2014 Avslappet Sau. Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #213 Del Skrevet 17. januar 2014 Mornings! Natterangler-Sauen er våken. I dag står jeg overfor et stort og vanskelig valg. Skal jeg handle i dag og vaske i morgen? Eller skal jeg gjøre det i omvendt rekkefølge? Aller først skal jeg se MasterChef. Jeg fikk jo ikke sett det i går kveld. Også må jeg se om jeg finner oppskriften på den vegetarretten Wenche lagde på GMN for et par dager siden. Den så så god ut. Så jeg har lyst til å prøve å lage den. Men da må det et par ingredienser eller ti på handlelista mi. Avslappet Sau. Det er bra Veldig avslappet Sau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. januar 2014 #214 Del Skrevet 17. januar 2014 Oppskriftene er her: http://www.tv2.no/gmn/wenche/oppskrifter/search.do?querystring=&navigators=mealtype%2CS%2C%5EMiddag%24%2CS%2CM%E5ltidstype%2CS%2CMiddag Tatt sykedag i dag. Godt. Julebord med borettslaget i kveld. Blir trivelig. Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. januar 2014 #215 Del Skrevet 17. januar 2014 Skikkelig vanskelig valg du står ovenfor der ja... Men ser ut til at du har funnet en løsning? *lettet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #216 Del Skrevet 17. januar 2014 Oppskriftene er her: http://www.tv2.no/gmn/wenche/oppskrifter/search.do?querystring=&navigators=mealtype%2CS%2C%5EMiddag%24%2CS%2CM%E5ltidstype%2CS%2CMiddag Tatt sykedag i dag. Godt. Julebord med borettslaget i kveld. Blir trivelig. Ha en flott helg! Takk. Fant oppskriften, men fant ut at det var så mange ting på listen at den får vente til en annen gang. Jeg orker ikke bære så tungt i dag. Skal jo ha en del andre ting også. Så jeg tror det blir pizza i kveld. Kos deg på julebord i kveld. Skikkelig vanskelig valg du står ovenfor der ja... Men ser ut til at du har funnet en løsning? *lettet* Ja, det er helt forferdelig når sånne valg dukker opp. Men jeg fikk god hjelp til å velge. Så det ordnet seg. Få på seg noe annet enn nattskjorta snart kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. januar 2014 #217 Del Skrevet 17. januar 2014 Ha en fin dag Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #218 Del Skrevet 18. januar 2014 God morgen. Her er det nok en blåsbortdag. Og jeg skal ikke lenger enn til postkassa og søppelkassa i dag. Dette blir en innedag. Det er bare 6 minus. Men med vinden er det betydelig kaldere. Gårdagens handletur ble en iskald fornøyelse. Og resultatet var at jeg våknet med snørr i nesa og et snev av feber i dag. Så i dag blir det sport på TV. Jeg endte forøvrig opp med å handle inn til vegetar-curry i går. Og den var veldig god. Har rester til i dag også. Helt greit å slippe å kokkelere i dag. Ha en fin dag Sauen! Takk. Gårdagen ble fin den, selv om jeg nesten ble ispinne mens jeg venta på en forsinket buss hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. januar 2014 #219 Del Skrevet 18. januar 2014 Her jobber værgudene hardt med hver centimeter snø, og jeg vurderer seriøst om jeg må skuffe verandaen i dag. Er jo blytung denne snøen... Og mer skal det visst bli. Litt grumsen i halsen og hoster, men håper det ikke blir noe mer av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2014 #220 Del Skrevet 18. januar 2014 Kos deg inne med sport og turbo. Og nyt synet av snøen ute. Her er det bare et lite melisdryss på bakken, blåser mye, men heldigvis er det relativt rolig akkurat nå. Ha en fin dag sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå