Sauen Shaun Skrevet 2. april 2021 Forfatter #3861 Del Skrevet 2. april 2021 God morgen Det er ihvertfall en god start på dagen når man kommer seg ut av senga uten hjelp. Var ikke akkurat planlagt at vi skulle gå fire og en halv time i svært ulendt terreng i går. Men sånn blir det når man ikke leser kartet godt nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. april 2021 #3862 Del Skrevet 2. april 2021 ☕ Det er ikke synd i deg!!! Du har i det minste en grunn - og det en god en. Jeg havnet på sofaen i går og slokna som et lys etter hengekøyeturen. Hadde så vondt i hendene at jeg orket ikke strikke en gang. Greit nok at jeg måtte fomle litt med barduner, men alvorlig talt... Bedre i dag da. Kjenner imidlertid at jeg er småstøl i hele meg. Tydeligvis trigger det litt vinglete underlaget i køya mange artige småmuskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2021 Forfatter #3863 Del Skrevet 2. april 2021 Nei, det er ikke synd i meg. Og det er det ikke i deg heller. Du må bare henge oftere, slik at alle de små musklene får trent seg opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. april 2021 #3864 Del Skrevet 2. april 2021 Sauen Shaun skrev (7 minutter siden): Nei, det er ikke synd i meg. Og det er det ikke i deg heller. Du må bare henge oftere, slik at alle de små musklene får trent seg opp igjen. De små musklene kan få det moro i sommer hvis jeg gjør alvor av å skaffe meg et SUP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2021 Forfatter #3865 Del Skrevet 2. april 2021 Cata skrev (9 minutter siden): De små musklene kan få det moro i sommer hvis jeg gjør alvor av å skaffe meg et SUP. Det kan bli moro for både små og store muskler det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. april 2021 #3866 Del Skrevet 2. april 2021 Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Det kan bli moro for både små og store muskler det 😂 Og litt til, men når de nå er kommet ned i sånn halvveis grei pris så...jeg må jo prøve før jeg blir for gammel og skral, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2021 Forfatter #3867 Del Skrevet 2. april 2021 Cata skrev (4 timer siden): Og litt til, men når de nå er kommet ned i sånn halvveis grei pris så...jeg må jo prøve før jeg blir for gammel og skral, ikke sant? Kjør på 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. april 2021 #3868 Del Skrevet 9. april 2021 God kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. april 2021 Forfatter #3869 Del Skrevet 11. april 2021 kjempetrøtt, men å sove lenge er rett og slett umulig. Ellers ingen planer for søndagen. Nakke og skuldre har gått i vranglås. Så da blir det sofa for fjerde dag på rad. Men-men, jeg har det bra jeg. Har tross alt et esel som holder meg med selskap. Spiralis skrev (På 9.4.2021 den 21.30): God kos! Takk-takk 😊 Står det bra til med deg, Spiralis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. april 2021 Forfatter #3870 Del Skrevet 13. april 2021 God morgen Lørdag bestilte jeg to bøker hos bokklubben. I går fikk jeg ikke mindre enn fire meldinger om at det er pakke underveis. Jeg tror kanskje jeg får pakke en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. april 2021 #3871 Del Skrevet 13. april 2021 Sauen Shaun skrev (1 time siden): God morgen Lørdag bestilte jeg to bøker hos bokklubben. I går fikk jeg ikke mindre enn fire meldinger om at det er pakke underveis. Jeg tror kanskje jeg får pakke en av de nærmeste dagene. Er du sikker på at det er pakke underveis? Kunne jo være den femte meldingen er den avgjørende? God morgen, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. april 2021 Forfatter #3872 Del Skrevet 13. april 2021 Roadrunner skrev (4 timer siden): Er du sikker på at det er pakke underveis? Kunne jo være den femte meldingen er den avgjørende? God morgen, forresten! Her kan man ikke være sikker på noe... De to bøkene kommer tydeligvis i to pakket. For i dag har jeg fått to nye meldinger om pakke underveis, men med annet sporingsnummer. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. april 2021 #3873 Del Skrevet 13. april 2021 Bokklubben er forsåvidt ikke de verste på det vanligvis, men bestillinger har det med å bli delt opp. Bestilt samtidig, pakket og sendt samtidig i hver sin altfor store pappeske - det har hendt at jeg har sendt en mail i retur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. april 2021 Forfatter #3874 Del Skrevet 22. april 2021 Bøkene kom trygt fram, og jeg gleder meg til å lese dem. Men først er det noe som må fikses i kortmakeriet. Har noen bursdagskort å lage. Så mye mer spennende er det vel ikke å fortelle om herfra. Her går man tur og gjør husarbeid. Ellers er det lite eller ingenting som skjer. Koronarestriksjoner er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. april 2021 Forfatter #3875 Del Skrevet 22. april 2021 Lurer på om jeg skal krype under dyna og bli der til i morgen jeg. Dette er ihvertfall ikke min dag. Jeg mister ting, søler og er rett og slett ei kløne... Har til og med kutta flere ark feil når jeg har laget kort... Får håpe det blir bedre i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. april 2021 #3876 Del Skrevet 22. april 2021 Sauen Shaun skrev (4 minutter siden): Lurer på om jeg skal krype under dyna og bli der til i morgen jeg. Dette er ihvertfall ikke min dag. Jeg mister ting, søler og er rett og slett ei kløne... Har til og med kutta flere ark feil når jeg har laget kort... Får håpe det blir bedre i morra... I morgen er det fredag og helt sikkert en bedre dag! Slapp av og la torsdagen gå i mål, og så er det nye muligheter i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. april 2021 Forfatter #3877 Del Skrevet 22. april 2021 Roadrunner skrev (2 minutter siden): I morgen er det fredag og helt sikkert en bedre dag! Slapp av og la torsdagen gå i mål, og så er det nye muligheter i morgen. Er vel bare å se fram til å lage middag her. Svidde poteter og saus som koker over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2021 #3878 Del Skrevet 22. april 2021 Dagen for å vurdere take-away...? Noen dager er bare sånn - legg i det minste bort kniven, sånn for sikkerhets skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. april 2021 Forfatter #3879 Del Skrevet 22. april 2021 Daria skrev (33 minutter siden): Dagen for å vurdere take-away...? Noen dager er bare sånn - legg i det minste bort kniven, sånn for sikkerhets skyld... For sent... Har allerede plaster på venstre pekefinger, etter å ha kuttet gulrot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2021 #3880 Del Skrevet 22. april 2021 Unnskyld at jeg ler, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå