Daria Skrevet 15. april 2020 #3821 Del Skrevet 15. april 2020 En vakker kjærlighetserklæring Man skal tross alt leve mens man kan - jeg har havnet i en tråd på kostholdsforumet nå om å ikke spise sjokolade og sukker og sånne ting. Det er sikkert sunt å la være, men jeg er mye lykkeligere med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. april 2020 Forfatter #3822 Del Skrevet 15. april 2020 Leve helt uten sjokolade og sukker hadde jeg ikke orket. Men jeg kan nok med fordel begrense det litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. april 2020 #3823 Del Skrevet 15. april 2020 Jeg leste at vi kjøper mer sjokolade, godteri og kake i disse hjemmetider, og følte meg muligens en smule truffet (selv om artikkelen om økt netthandel nok traff enda mer)... Men jeg har fått mye mer viljestyrke med årene - jeg kan fint la være hvis jeg vil. Hvertfall når det gjelder å begrense - å kutte helt ser jeg ingen grunn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. april 2020 Forfatter #3824 Del Skrevet 15. april 2020 Har aldri hatt så mye godterier i skapet som nå jeg. Men det betyr ikke at jeg spiser så mye mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. april 2020 #3825 Del Skrevet 15. april 2020 Jeg har aldri hatt så mye mat i fryseren heller, igrunnen... Ikke fordi jeg bevisst hamstrer, men "den kan jo være kjekk å ha liggende"-terskelen har helt klart blitt lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. april 2020 Forfatter #3826 Del Skrevet 15. april 2020 Har også et godt lager i fryseren. Men det er fordi jeg/vi stadig kjøper noen pakker hvis noe er på tilbud. Vi hamsterer ikke, men er glad for å slippe å fly på butikken flere ganger i uka. Greit å bare hente noe i fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. april 2020 #3827 Del Skrevet 15. april 2020 Nettshopping? Sjokoladespising? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. april 2020 #3828 Del Skrevet 15. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. april 2020 #3829 Del Skrevet 15. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #3830 Del Skrevet 9. mai 2020 Jeg lever fremdeles. Og både jeg og eselet er fremdeles koronafrie. Men litt lei oss i dag. For i dag skulle vi lagt ut på reise sammen. En reprise av drømmeturen jeg hadde for halvannet år siden, men denne gangen en reise for to. Men koronaen stakk av med den turen gitt. Men vi får bare håpe det kommer et nytt tilbud på en sånn tur neste år. Også får vi fortsette planlegging av bilferie til Saueland sammen med en nabo som knapt har reist her i landet før. Tror det blir en fin ferie jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2020 #3831 Del Skrevet 9. mai 2020 Koronaen har stukket av med mange turer - ufint er det Jeg skulle på tur med mamma i juli, nå satser vi på at en adventstur lar seg gjøre i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #3832 Del Skrevet 9. mai 2020 28 minutter siden, Daria skrev: Koronaen har stukket av med mange turer - ufint er det Jeg skulle på tur med mamma i juli, nå satser vi på at en adventstur lar seg gjøre i stedet... Adventstur med julemarked kan være koselig det. Selv om det ikke blir utekafe med te og kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #3833 Del Skrevet 9. mai 2020 Jeg skulle gjerne være i Bergen hos barnebarn, men det frister så lite med 7 timer på tog og rett inn i et hjem med helsepersonell og barnehagebarn..... Men kanskje vi får til noe tll høsten om trenden med lav smitte fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. mai 2020 #3834 Del Skrevet 9. mai 2020 Koronaen har ikke stukket av med mine turer. Oh, vent.... innenlands med egen bil ja. Sånn er det det pleier være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #3835 Del Skrevet 9. mai 2020 12 minutter siden, Cata skrev: Koronaen har ikke stukket av med mine turer. Oh, vent.... innenlands med egen bil ja. Sånn er det det pleier være. Ja, bil er faktisk det jeg har ønsket meg aller mest i koronatider. Med bil hadde det vært så mye enklere å komme seg rundt uten kollektiv. Og jeg elsker kollektivtrafikk, men kjenner at det ikke frister mer enn høyst nødvendig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. mai 2020 #3836 Del Skrevet 10. mai 2020 Påsketuren gikk filleveien og utenlandsturen i sommer går filleveien. Men er jo ikke så mye å gjøre med det i disse tider, så prøver å ikke tenke altfor mye på det. Alternativet i sommer ser ut til å bli litt fjellturer med utgangspunkt i en firmaleilighet. Ikke dumt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mai 2020 #3837 Del Skrevet 10. mai 2020 Firmaleilighet høres jo kjekt ut. Jeg hadde en gang en tanke om å skaffe meg kolonihage, akkurat nå angrer jeg litt på at jeg ikke gikk videre med den tanken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. mai 2020 #3838 Del Skrevet 10. mai 2020 Jeg merker jeg er glad jeg kjøpte telt i fjor . Alltid beredt. Og med litt flaks får jeg motet meg opp til litt henging og slenging mellom trær også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #3839 Del Skrevet 3. juni 2020 To og en halv uke til vi legger avgårde på bilferie nå (ja, jeg teller ned). Gleder meg til to-tre uker på farten med kjæreste og ei god venninne. Gleder meg til å se nye steder. Og gleder meg til å se igjen gullungene som jeg ikke har sett siden i august. Og jeg gleder meg til å treffe familiens minste for første gang (grandnevø som ble født i januar). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. juni 2020 #3840 Del Skrevet 3. juni 2020 Du får gi lyd fra deg om dere befinner dere i nærheten på noe tidspunkt - jeg er i utgangspunktet i Oslo i hele sommer, og kan sikker lokkes ut av sentrum også om nødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå