Roadrunner Skrevet 8. juni 2018 #3701 Del Skrevet 8. juni 2018 Hva? Flørt har tatt ny retning og terapeuten er fullstendig uvitende? Godt vi har en plan på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juni 2018 #3702 Del Skrevet 8. juni 2018 Minner om at denne terapeuten ikke har taushetsplikt, men opplysningsplikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. juni 2018 #3703 Del Skrevet 9. juni 2018 Terapeuten kan melde om en småfnisete og fjollesøt sau som virket riktig så fornøyd i byen i formiddag Og kavaleren ga også et godt inntrykk, terapeuten ble introdusert og fikk hilst pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juni 2018 #3704 Del Skrevet 9. juni 2018 Lovende - både fjollesøt sau og presentabel kavaler Selv om jeg er litt snurt på timingen - dette skjer jo en uke for sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juni 2018 #3705 Del Skrevet 9. juni 2018 1 time siden, Roadrunner skrev: Terapeuten kan melde om en småfnisete og fjollesøt sau som virket riktig så fornøyd i byen i formiddag Og kavaleren ga også et godt inntrykk, terapeuten ble introdusert og fikk hilst pent Grrr, leder du på spionasjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juni 2018 #3706 Del Skrevet 9. juni 2018 Har vi ikke diskutert muligheten for direktestreaming før...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juni 2018 #3707 Del Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, Daria skrev: Har vi ikke diskutert muligheten for direktestreaming før...? Vi har det, nemlig. Forslag støttes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juni 2018 #3708 Del Skrevet 9. juni 2018 RR kan jo sånne tekniske ting, så det burde ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juni 2018 #3709 Del Skrevet 9. juni 2018 59 minutter siden, Daria skrev: RR kan jo sånne tekniske ting, så det burde ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. juni 2018 #3710 Del Skrevet 9. juni 2018 2 timer siden, Daria skrev: Lovende - både fjollesøt sau og presentabel kavaler Selv om jeg er litt snurt på timingen - dette skjer jo en uke for sent Timingen var riktig så bra den synes jeg Mistenker at det kanskje ikke hadde blitt introduksjon om vi stilte full flokk? Men jeg skjønte hvem det var lenge før introduksjon, Sauen røpte seg 2 timer siden, Cata skrev: Grrr, leder du på spionasjen??? Var det kappløp? Tok det helt selvfølgelig at terapeuten fikk fortrinn? 1 time siden, Daria skrev: RR kan jo sånne tekniske ting, så det burde ikke være så vanskelig. Så på med GoPro-kamera neste gang? Yeah right! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juni 2018 #3711 Del Skrevet 9. juni 2018 3 minutter siden, Roadrunner skrev: Så på med GoPro-kamera neste gang? Yeah right! Selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juni 2018 #3712 Del Skrevet 9. juni 2018 2 timer siden, Roadrunner skrev: Var det kappløp? Tok det helt selvfølgelig at terapeuten fikk fortrinn? Jeg bare kom ikke så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2018 Forfatter #3713 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Svært så morsomt dere har det da... Endret 11. juni 2018 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2018 Forfatter #3714 Del Skrevet 11. juni 2018 På 8.6.2018 den 16.09, Spiralis skrev: Lenge siden Håper du har hatt det fint. Veldig lenge siden sist. Du har vært savnet. Som du kan lese her, så har jeg det vel ganske så bra jeg. Å være forelska er slett ikke vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juni 2018 #3715 Del Skrevet 11. juni 2018 4 timer siden, Sauen Shaun skrev: Svært så morsomt dere har det da... Vi vil bare dele din glede - setter du ikke pris på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. juni 2018 #3716 Del Skrevet 11. juni 2018 Forelska Sau og greier, så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juni 2018 Forfatter #3717 Del Skrevet 14. juni 2018 God formiddag Gråværsdag og sortering av feriebilder i Fjøset i dag. Planen er å lage en fotobok fra ferien. Men det er såååå vanskelig å velge ut bilder. Sitter her med sterk beslutningsvegring... Og ettermiddagen blir enda vanskeligere. Det er på tide å si hadet til familien Bulk. I morgen går flyttelasset nordover igjen. Og jeg blir igjen her alene. På 11.6.2018 den 18.40, Daria skrev: Vi vil bare dele din glede - setter du ikke pris på det? Under sterk tvil... På 12.6.2018 den 0.54, loffen skrev: Forelska Sau og greier, så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juni 2018 #3718 Del Skrevet 14. juni 2018 1 minutt siden, Sauen Shaun skrev: Og jeg blir igjen her alene. Du har jo RR - og ganske mange andre også, så det ut til i bursdagen din. Og var det ikke noe med en lovende flørt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juni 2018 Forfatter #3719 Del Skrevet 14. juni 2018 Akkurat nå, Daria skrev: Du har jo RR - og ganske mange andre også, så det ut til i bursdagen din. Og var det ikke noe med en lovende flørt...? Joda, jeg blir ikke ensom. Du har helt rett i det... Jeg er veldig glad jeg har RR og forøvrig et godt nettverk her. Og den flørten kan få meg til å bli værende her sør. Hadde vel mer eller mindre bestemt meg for å flytte etter nordover igjen iløpet av et par år. Men nå må jeg kanskje revurdere det... Men det er noe med de ungene da... De betyr så innmari mye for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. juni 2018 #3720 Del Skrevet 14. juni 2018 På 9.6.2018 den 14.20, Roadrunner skrev: Terapeuten kan melde om en småfnisete og fjollesøt sau som virket riktig så fornøyd i byen i formiddag Og kavaleren ga også et godt inntrykk, terapeuten ble introdusert og fikk hilst pent ÅJ! Har du møtt selveste flørten?? På 11.6.2018 den 14.36, Sauen Shaun skrev: Veldig lenge siden sist. Du har vært savnet. Som du kan lese her, så har jeg det vel ganske så bra jeg. Å være forelska er slett ikke vondt... Så koselig å lese kjære sauen, dette er nyheter vi liker 15 minutter siden, Sauen Shaun skrev: Joda, jeg blir ikke ensom. Du har helt rett i det... Jeg er veldig glad jeg har RR og forøvrig et godt nettverk her. Og den flørten kan få meg til å bli værende her sør. Hadde vel mer eller mindre bestemt meg for å flytte etter nordover igjen iløpet av et par år. Men nå må jeg kanskje revurdere det... Men det er noe med de ungene da... De betyr så innmari mye for meg... Jeg skjønner deg veldig godt, selvfølgelig blir det trist uten ungene, men godt du ellerst har stort nettverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå