Gå til innhold

Hos Balenciaga

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smisking fungerer for meg :klappe: (Var ikke stjerne i utvalget).

Så bra!

Saeria har fått en stjerne! :hoppe::danse::hoppe:

Balenciaga er en knupp. :kysse: Skal leve på denne resten av dagen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:sjarmor: Varer virkningen av stjernen ennå?

Jeg vasker klær. Noe jeg har fundert på lenge er:

Lukter Comfort Sommerfrisk skyllemiddel klær som har ligget for lenge våte? ( :oops: ). Jeg vasker mange ganger, og klærne lukter i utgangspunktet normalt. Likevel lukter dem ubehagelig etter vask. Selv etter koking av det som skal kokes lukter det slik. :-?

Har en stor flaske. Tenkte å bruke den opp før jeg kjøper ny. Litt økonomisk er jo jeg også. *dulter Saeria* Men klær som lukter er uaktuelt.

Jeg har gjort tapre forsøk på å se to filmer men har gitt opp. OP Center og The Italian Job. Kjedelig, kjedelig og atter kjedelig.

Om noen har klart å se dem ferdig og likte dem skal de få medalje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Ville bare legge igjen en liten hilsen, og si at jeg likte godt innlegget ditt om kvinner i forsvaret ( i dagboken). Jeg forsøker å holde meg unna diskusjoner med gjester som kun er opptatt av å lage trøbbel, de har allikevel bare prefabrikerte "sannheter" (fra deres ståsted) å komme med, og nekter å innse at andre også kan ha et poeng. :roll:

Ellers vil jeg ønske deg en fortreffelig kveld; nå skal jeg lese i ett av bokprosjektene mine, mens sambo ligger sloknet på sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ha en fin kveld alle gjestene mine :)

Ethereal: Takk! Hyggelig å høre. Har også tenkt slik som deg. At sånne tullinger er ikke verdt å diskutere med. Det er mange prefabrikerte meninger her på KG. Jeg mener mye om mye, særlig om enkelte ting, men hopper ofte over slike temaer. Det hender også jeg ikke klarer å formulere mine meninger slik jeg hadde tenkt og da er det liten vits. Det blir bare misforstått likevel. Her inne kan jeg skrive hva jeg vil og rette tusen ganger uten at noen sier noe :ler:

:klem: til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jippi! :hoppe:

En venn av meg ringte (nei Dani er ikke sjalu). Jeg klagde over at jeg er sulten og det virket. Han skal bestille indisk mat og ta med seg på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg ringte (nei Dani er ikke sjalu). Jeg klagde over at jeg er sulten og det virket. Han skal bestille indisk mat og ta med seg på veien.

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg sulten også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Nå har han dratt. Maten var god som vanlig. Så god at jeg spiste altfor mye. Sammen med store mengder cola og sjokolade føler jeg meg slik :kvalm:

Har hverken sånne poser med anti syre middel eller tabletter.

Føler meg så dårlig :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Oj, då... Kvalme er noko av det verste som finnes av slike små-vondtar. Håpar det går fort over! Vore ein del kvalm i det siste eg også, faktisk - graviditets-tanken har slått meg, men reknar i grunnen med det er andre årsakar til kvalmen min... P-plasteret, kanskje. Jaja, vart ein liten digresjon det...

Skal du vere lenge oppe inatt då, B?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kan du bli kvalm av p-plaster? Visste ikke det jeg.

Vet ikke hvor lenge jeg skal være oppe. Er kvalm men samtidig trøtt så får jeg se hvem som vinner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...