Gjest Katten. Skrevet 12. desember 2013 #101 Skrevet 12. desember 2013 Tråden her er ganske så latterlig. 2
Kreps1 Skrevet 12. desember 2013 #102 Skrevet 12. desember 2013 Fikk lyst til å se trolljegeren når jeg leser denne tråden, det er jo så mange troll her.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #103 Skrevet 12. desember 2013 Spiller ingen rolle at mannen har liten tiss, er man kåt og blir pult så er det digg uansett. Det er hvordan mannen oppfører seg og er som avgjør om sexen er god, sex kan være kjedelig samma faen hvor stor pikke er. Er det ikke kjemi så er det ikke kjemi. Anonymous poster hash: 11a7a...43e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #104 Skrevet 12. desember 2013 Om man sier det er samma faen hvor stor penisen er så kan man umulig hatt sex med noen med en knøttliten penis(!!) ikke uttal dere om noe dere faktisk ikke har prøvd/erfart. Budskapet er: Om du har en bitteliten penis, ikke gi dama skyhøye forventninger, da blir hun mest sannsynlig skuffet!Anonymous poster hash: 51f0a...0aa 2
Guadaloupe Skrevet 12. desember 2013 #105 Skrevet 12. desember 2013 Spiller ingen rolle at mannen har liten tiss, er man kåt og blir pult så er det digg uansett. Det er hvordan mannen oppfører seg og er som avgjør om sexen er god, sex kan være kjedelig samma faen hvor stor pikke er. Er det ikke kjemi så er det ikke kjemi. Anonymous poster hash: 11a7a...43e Du har ett poeng, men hvis mannen har så liten tiss at man ikke kjenner noe, så er det vel ikke "digg uansett" da? Hverken for mannen eller kvinnen tenker jeg, ingen vil vel kjenne noe?
Kreps1 Skrevet 12. desember 2013 #106 Skrevet 12. desember 2013 Har kvinner født en eller flere unger, og har vært slappe med knipeøvelsene burde vi opplyse om det på byen og syns jeg. Det samme gjelder overflødig hud, og strekkmerker. Stakkars kvinner som har dette, hvilket liv har de?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #107 Skrevet 12. desember 2013 Har kvinner født en eller flere unger, og har vært slappe med knipeøvelsene burde vi opplyse om det på byen og syns jeg. Det samme gjelder overflødig hud, og strekkmerker. Stakkars kvinner som har dette, hvilket liv har de? Jeg syns og syns i de, vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde det.. :O Anonymous poster hash: 35b1a...a72
Gjest avocadoen Skrevet 12. desember 2013 #108 Skrevet 12. desember 2013 Har kvinner født en eller flere unger, og har vært slappe med knipeøvelsene burde vi opplyse om det på byen og syns jeg. Det samme gjelder overflødig hud, og strekkmerker. Stakkars kvinner som har dette, hvilket liv har de? Vet du hva. Jeg tenkte ikke å skrive noe i denne ultrateite tråden, men nå klarer jeg ikke dy meg. Det er helt utrolig idiotisk av TS og noen andre her inne å skrive den dritten de gjør, men hvorfor må man svare med å slenge dritt tilbake om kvinner som ser sånn og sånn ut? Jeg blir direkte kvalm av sånn oppførsel som dette. Nei, det er ikke greit å slenge dritt som TS gjør, men det er da heller ikke greit det du skriver! (og nei, jeg føler meg ikke truffet, for jeg har vært heldig med min kropp, så den trenger du ikke dra) Det går faktisk an å bruke hodet litt og tenke seg litt om før man skriver noe. Ja, jeg skjønner at du blir irritert på oppførselen til TS, men du er ikke akkurat så mye bedre selv.
Kreps1 Skrevet 12. desember 2013 #109 Skrevet 12. desember 2013 Vet du hva. Jeg tenkte ikke å skrive noe i denne ultrateite tråden, men nå klarer jeg ikke dy meg. Det er helt utrolig idiotisk av TS og noen andre her inne å skrive den dritten de gjør, men hvorfor må man svare med å slenge dritt tilbake om kvinner som ser sånn og sånn ut? Jeg blir direkte kvalm av sånn oppførsel som dette. Nei, det er ikke greit å slenge dritt som TS gjør, men det er da heller ikke greit det du skriver! (og nei, jeg føler meg ikke truffet, for jeg har vært heldig med min kropp, så den trenger du ikke dra) Det går faktisk an å bruke hodet litt og tenke seg litt om før man skriver noe. Ja, jeg skjønner at du blir irritert på oppførselen til TS, men du er ikke akkurat så mye bedre selv. Selvfølgelig mener jeg ikke noe av det jeg da, det var som du sier, for å illustrere hvor tåpelig TS er. Det er godt mulig jeg vil oppleve en del av tingene selv. Men jeg syns ikke det er store forskjellen på å rakke ned på små peniser og forandringer med kroppen etter graviditet. Begge er vansklige å gjøre noe med, og er såre temaer. 1
Gjest avocadoen Skrevet 12. desember 2013 #110 Skrevet 12. desember 2013 Selvfølgelig mener jeg ikke noe av det jeg da, det var som du sier, for å illustrere hvor tåpelig TS er. Det er godt mulig jeg vil oppleve en del av tingene selv. Men jeg syns ikke det er store forskjellen på å rakke ned på små peniser og forandringer med kroppen etter graviditet. Begge er vansklige å gjøre noe med, og er såre temaer. Det er selvsagt ikke en forskjell på det, og jeg skjønner ikke hvorfor man må rakke ned på andre heller jeg da. Føler man seg bedre av å være stygg mot andre eller noe sånt? Det gjør i alle fall ikke jeg, men det er den eneste logiske grunnen til at TS oppfører seg som hun (han) gjør.
codeman Skrevet 12. desember 2013 #111 Skrevet 12. desember 2013 Leste bare de første innleggene, men det slår meg hvor slemme folk er mot hverandre skjult bak et pseudonym. Mange bitre kvinner her inne, såvell som menn. Trolletråd eller ei. Slike tråder er ikke akkurat medisin for mennesker med komplekser rundt kroppen sin. Er nok ganske ubehagelig for menn med liten penis og kvinner med "sådær" kropper/kjønnsorgan å lese her. Og nei, det er ingen som truer dem, men likevel. Kanskje greit å moderere seg litt? Greit nok at dette er et forum og at påtatte filter ellers i livet slåes av, men have a heart a. Er nok ganske mange tusen som leser her, men som ikke detar selv. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #112 Skrevet 12. desember 2013 Vet du hva. Jeg tenkte ikke å skrive noe i denne ultrateite tråden, men nå klarer jeg ikke dy meg. Det er helt utrolig idiotisk av TS og noen andre her inne å skrive den dritten de gjør, men hvorfor må man svare med å slenge dritt tilbake om kvinner som ser sånn og sånn ut? Jeg blir direkte kvalm av sånn oppførsel som dette. Nei, det er ikke greit å slenge dritt som TS gjør, men det er da heller ikke greit det du skriver! (og nei, jeg føler meg ikke truffet, for jeg har vært heldig med min kropp, så den trenger du ikke dra) Det går faktisk an å bruke hodet litt og tenke seg litt om før man skriver noe. Ja, jeg skjønner at du blir irritert på oppførselen til TS, men du er ikke akkurat så mye bedre selv. Nå vet jeg ikke om det er meg du sikter til, men jeg svarer likevel som om det er det. At jeg foreslår at kvinner må opplyse om ditt og datt når de er ute og sjekker er vitterlig ikke ment seriøst overhodet. Jeg mener at folk må få lov til å gjøre akkurat som de vil, uavhengig av hvordan de ser ut, noe som er stikk motsatt av hva mange i denne tråden mener. Jeg er dog uenig i at jeg ikke er stort bedre enn TS når jeg skriver som jeg gjør, da TS tross alt er dønn seriøst i sine meninger. Kan lett gå med på at jeg er barnslig, da, for det er jeg jo. =) Anonymous poster hash: 25028...a43
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #113 Skrevet 12. desember 2013 Både menn og kvinner kan være tykke, ha strekkmerker og hengepupper, dere vet det? Jenter kan ikke ha små peniser, det kan menn. Dumt å dra en slik sammenlikning, folkens.Anonymous poster hash: 51f0a...0aa
Gjest Katten. Skrevet 12. desember 2013 #114 Skrevet 12. desember 2013 Både menn og kvinner kan være tykke, ha strekkmerker og hengepupper, dere vet det? Jenter kan ikke ha små peniser, det kan menn. Dumt å dra en slik sammenlikning, folkens.Anonymous poster hash: 51f0a...0aa Men så er det heller sjeldent at vi menn gjemmer hengepuppene våre i push-up BHer slik at de ser awesome ut. Personlig har jeg en godt over gjennomsnittlig stor kuk og - om jeg får si det selv - den er fantastisk vakker. Likevel vil den gode sexen jeg kan skape med min partner, være skapt i hjernen min, ikke i genene mine.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #115 Skrevet 12. desember 2013 Men så er det heller sjeldent at vi menn gjemmer hengepuppene våre i push-up BHer slik at de ser awesome ut. Personlig har jeg en godt over gjennomsnittlig stor kuk og - om jeg får si det selv - den er fantastisk vakker. Likevel vil den gode sexen jeg kan skape med min partner, være skapt i hjernen min, ikke i genene mine. Heller damer med hengepupper enn menn med man-boobs. Desuten, vil du heller at kvinner med hengepupper skal gå uten BH? Og disse "god-sex-i-hjernen" greiene gjelder jo ikke for alle.Anonymous poster hash: 51f0a...0aa
Fremmed fugl Skrevet 12. desember 2013 #116 Skrevet 12. desember 2013 Dere menn med liten tiss, jeg har en oppfordring å komme med. Når dere er ute på byen og sjekker damer er mange av dere interesserte i å få med dere noen hjem... Dere har ikke klart å levere varene og jeg har dermed tatt den bomturen. Man kan ikke love noe man vet man ikke kan holde! ...Så vær så snill, ikke inviter med deg noen hjem om du har liten tiss uten å advare om dette på forhånd. Takk.Anonymous poster hash: 51f0a...0aa Ser at trådstarter har fått mye kritik, men har vanskeligt å skjøne hvorfor. Det som etterlyses er normalt folkeskikk. En etisk analyse vil også støtte trådstarter. Hvorfor tror en mann at en ukjent dame vil bli med ham hjem for å ha sex? Dette er et relativt enkelt spørsmål, hun vil ha en leveranse som inkluderer pikk. Hvis mannens pikk har en størrelse som gjør at han ikke klarer å levere til mange kvinner, vil det være uetisk å lure med kvinner hjem for tilgeldig sex. -mannen vil med dette hindre kvinnen å velge en annen partner som kan levere -mannen vil påføre kvinnen plynder og heft -mannen vil eventuelt påføre kvinnen unødvendige kostnader relatert til hjemtransport 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #117 Skrevet 12. desember 2013 Ser at trådstarter har fått mye kritik, men har vanskeligt å skjøne hvorfor. Det som etterlyses er normalt folkeskikk. En etisk analyse vil også støtte trådstarter. Hvorfor tror en mann at en ukjent dame vil bli med ham hjem for å ha sex? Dette er et relativt enkelt spørsmål, hun vil ha en leveranse som inkluderer pikk. Hvis mannens pikk har en størrelse som gjør at han ikke klarer å levere til mange kvinner, vil det være uetisk å lure med kvinner hjem for tilgeldig sex. -mannen vil med dette hindre kvinnen å velge en annen partner som kan levere -mannen vil påføre kvinnen plynder og heft -mannen vil eventuelt påføre kvinnen unødvendige kostnader relatert til hjemtransport Takk! Du har skjønt det.Anonymous poster hash: 51f0a...0aa
Gjest Ironically me Skrevet 12. desember 2013 #118 Skrevet 12. desember 2013 Jeg blir gæærn av alle "penisen er for liten", "penisen er for stor" og "penisen er for...akkurat passe gitt" - tråder. For å gjøre mitt for å få slutt på dette, skal jeg begynne å oppgi mål i kubikk cm neste gang dette blir aktuellt! Det er sikkert best for begge parter, men sliter hun med geometri og utregning... - Da blir det ikke noe på henne. Ha!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #119 Skrevet 12. desember 2013 Ser at trådstarter har fått mye kritik, men har vanskeligt å skjøne hvorfor. Det som etterlyses er normalt folkeskikk. En etisk analyse vil også støtte trådstarter. Hvorfor tror en mann at en ukjent dame vil bli med ham hjem for å ha sex? Dette er et relativt enkelt spørsmål, hun vil ha en leveranse som inkluderer pikk. Hvis mannens pikk har en størrelse som gjør at han ikke klarer å levere til mange kvinner, vil det være uetisk å lure med kvinner hjem for tilgeldig sex. -mannen vil med dette hindre kvinnen å velge en annen partner som kan levere -mannen vil påføre kvinnen plynder og heft -mannen vil eventuelt påføre kvinnen unødvendige kostnader relatert til hjemtransport Hvorfor tror en kvinne at en mann vil ha henne med hjem for å ha sex? Det er et enkelt spørsmål, han vil ha fitte. Hvis mannen forteller henne at han har liten pikk, får han ikke dette. - Det er absolutt ikke alle kvinner som behøver å SE en pikk engang for å bli tilfredsstilt. - Tror pikken skal være ganske liten for at hverken han eller hun føler noe som helst. En som er litt under snittet burde vel funke, med mindre kvinnen har en vagina på størrelse med en gjennomsnittlig tunnel. - Hvordan kan du påstå å ha laget en 'etisk analyse' når du sier at det er etisk feil at en gruppe mennesker ikke burde få lov til å ha tilfeldige ONS slik som resten av bermen på byen? De kan da vel ikke noe for at de er født slik? Og hvorfor er kvinnens behov i dette tilfellet viktigere enn mannens? Og på hvilket tidspunkt er det snakk om å lure med seg noen, med mindre han lyver hvis dama spør om størrelse? Anonymous poster hash: 25028...a43
Fremmed fugl Skrevet 13. desember 2013 #120 Skrevet 13. desember 2013 25028...a43 En etisk variant: Scenario a. Damen blir med mannen med liten pikk, det blir ikke sex når hun ser hva hun får, alternativt hun lider seg gjennom en kjip forestilling. Mannen med normal pikk som ble vraket må gå skuffet hjem fra byen. Scenario b. Minipikkmannen blir tidlig avvist av damen som vil ha noe større. Damen blir med mannen med normal pikk og dem har sex. Det vil være sannsynligt at summen av nytelse er større i scenario b enn a, og da skal b velges hvis vi velger en slik etisk tilnærmelse. Det er ikke en menneskerettighet å ha sex. Trodde de fleste var enig om at det er avtalefrihet (uten direkte økonomisk kompensasjon) her. Du bestiller "en halvliter" i baren. Ølen smaker tamt, og når du spørr betjeningen får du til svar "du bestillte en halvliter, vi gav deg alkoholfritt". Les trådstarters første innlegg igjen. Det som beskrives er når en minipikk sjekker på byen, med mål om tilfeldig sex. Hvis han vet at han har et pikkproblem, bør han velge å la være eller informere tidligt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå