Gå til innhold

Menn med liten tiss

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere menn med liten tiss, jeg har en oppfordring å komme med. Når dere er ute på byen og sjekker damer er mange av dere interesserte i å få med dere noen hjem. For å få til dette må dere gjerne være sjarmerende og kjekke, dere må flørte og være litt selvgode og sikre på dere selv, i tillegg til at dere må være litt "store i ord" og love en natt man aldri vil glemme etc.

Det er greit nok det, for gutter med STOR tiss. Jeg har ved flere (2-3) anledninger opplevd at dere som kanskje ikke er så veldig godt utstyrte er ganske så tøffe før vi har havnet i senga, men når vi endelig har fått av klærne har det som regel blitt en skuffelse. For det første insisterer mange av dere på å slå av lyset. Gutter skal ikke insistere på å slå av lyset. Dere har ikke klart å levere varene og jeg har dermed tatt den bomturen. Man kan ikke love noe man vet man ikke kan holde! Og nei, selv om du er god med fingrene er ikke det nok. Det er ikke det samme. Desuten gir det gjerne en pedofil-følelse. I stedet for å suge på eiffeltårnet sutter man bare på en liten babytiss. Ikke gøy.

Så vær så snill, ikke inviter med deg noen hjem om du har liten tiss uten å advare om dette på forhånd. Takk.

Anonymous poster hash: 51f0a...0aa

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm, neste gang jeg er på byen og prøver meg på en dame skal jeg viske henne i øret: "Vil du bli med meg hjem i natt, lover deg vill og deilig sex i flere timer...med min 6 cm lange babytiss"

Anonymous poster hash: 8b81f...bd1
  • Liker 15
Skrevet

Det er jeg faktisk helt enig i.

Anonymous poster hash: d2173...48a
  • Liker 1
Skrevet

Gjelder det også kjerringer som bruker push up bh? Når de tar den av så henger dem, mine ser ihverfall mer spretne ut med BH en på,....

• Liker 20
Skrevet

Jenter må også passe på å ikke sjekke opp menn dersom de har slapp vagina eller bruker bombshell- eller push-up-BH. Dersom de har dette og likevel vil sjekke opp menn må de fortelle dette på forhånd, altså.

Helst bør de og fortelle det dersom de bruker sminke som vil smitte av på dyne- og putetrekket.

Hva er vel verre enn å måtte leke med babypupper eller hengejur mens du kaster tissen i en bøtte?

:rolleyes:

• Liker 31
Skrevet

Gjelder det også kjerringer som bruker push up bh? Når de tar den av så henger dem, mine ser ihverfall mer spretne ut med BH en på,....

Hah, som om menn bryr seg såpass mye om pupper. De fleste normale menn vet at kvinner bruker bh, de fleste push-up, det er ikke sånn at det gjør at de ikke vil ha de med seg hjem etter byn. Med liten penis er det helt annerledes :P

Anonymous poster hash: 35b1a...a72

• Liker 3
Skrevet

En veldig god ide. Men hvorfor stoppe der? Kanskje et scorecard? Gradering fra 1-5:

Penis: Liten - stor

Penis funksjon: Slapp - kjapp

Bryst størrelse:Små - store

Bryst fasong: Slappe - faste

Vagina: Slapp - stram

Kropp: Slapp - fit

Push-up/hold-in etc: Max - ingen

Barbert: Intet - alt

Tan/sminke: Fake - ekte

Sex: Potetsekk - DonJoan

SMS/FB stalking: Aldri - Alltid

Leilighet/bad/soverom: Rotete - ryddig/lekkert

Humor/prat: Dårlig - god

Og til slutt: Modenhet?

• Liker 2
Skrevet

Enda en god grunn til å ikke ha one nights stands..:)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo helt på tryne å sammenligne puppestørrelse med penisstørrelse! Jenter får jo null utbytte av en liten penis, uansett hvordan man snur og vender på det! Puppene bare er der. Mange menn liker jo også rumpe bedre. Men puppestørrelse er helt irrelevant med tanke på nytelse osv.

Desuten handler dette om menn med små peniser, ikke jenter med hengepupper. Dere kan jo ikke "arrestere" meg for å dele meninger rundt penisstørrelse. Svaret er jo her for deres del å kritisere jenter som har slappe pupper og vagina? Når dette ikke en gang gjelder for meg vet ikke jeg hvorfor dere velger å kritisere andre mennesker?

Den minste penisen jeg har "prøvd" har vært på størrelse med tommelen til en 14 år gammel jente. Kjente absolutt ingen ting, og hadde faktisk mwst lyst til å gråte i fortvilelse og irritasjon!

• Liker 2
Skrevet

Det er jo helt på tryne å sammenligne puppestørrelse med penisstørrelse! Jenter får jo null utbytte av en liten penis, uansett hvordan man snur og vender på det! Puppene bare er der. Mange menn liker jo også rumpe bedre. Men puppestørrelse er helt irrelevant med tanke på nytelse osv.

Desuten handler dette om menn med små peniser, ikke jenter med hengepupper. Dere kan jo ikke "arrestere" meg for å dele meninger rundt penisstørrelse. Svaret er jo her for deres del å kritisere jenter som har slappe pupper og vagina? Når dette ikke en gang gjelder for meg vet ikke jeg hvorfor dere velger å kritisere andre mennesker?

Den minste penisen jeg har "prøvd" har vært på størrelse med tommelen til en 14 år gammel jente. Kjente absolutt ingen ting, og hadde faktisk mwst lyst til å gråte i fortvilelse og irritasjon!

Du får ta et diskret, men fast grep med hånda - før du tar han med deg hjem! Om man allerede har flørtet litt, så er det noe de aller fleste gutter liker :-)

• Liker 3
Skrevet

Det er selvfølgelig ingen unaturlig sammenlikning. Menn kommer på lik linje med kvinner med forskjellige preferanser og det er åpenbart at man blir skuffet over små pupper dersom preferansen er store når det viser seg at dama har benyttet push-up.

Når det gjelder hva som gir nytelse så kan du jo ikke sitte og bestemme hva som gir mest på individnivå. Den fysiske nytelsen er bare en del av det og mye av tenningen kommer fra hjernen som faktisk er det største seksuelle organet. Selv om pupper kanskje rent fysisk ikke gir hverken nytelse fra eller til så kan det ha svært mye å si for tenningen dersom man har en preferanse.

Anonymous poster hash: 238e8...b56

• Liker 2
Skrevet

Og for øvrig. Du kan ikke diktere hvordan menn velger å sjekke og hva de velger å dele av informasjon på byen. Om du er usikker på om du vil bli med hjem i forhold til noen av dine preferanser får du enten spørre eller velge å ikke bli med, evt. ta risikoen. Det er uansett en risiko for at man kan bli skuffet når man kjører ons, den som blir med på leken får tåle steken. Eller så får du velge å avstå, sex er ingen menneskerett etter en bytur.

Anonymous poster hash: 238e8...b56
  • Liker 3
Skrevet

Syns synd på menn med liten tiss. For et liv de må ha.

• Liker 1
Gjest Absolutt
Skrevet

Øh, sær sær tråd. Noe av den mest fantastiske sexen jeg har hatt var med en mann som var litt beskjedent utstyrt. Det behøver ikke å ha så mye å si. Men vil anta at du forteller samtlige menn du vurderer ons med hvor vid/trang du er?

Skrevet

Syns synd på menn med liten tiss. For et liv de må ha.

Synes synd på stygge kvinner eller kvinner med skavanker eller med stygge pupper. Tar med seg en flott trofe fra byen, når du tar med henne hjem viser det seg at hun i naken tilstand ser ut som et påkjørt rådyr. Får ikke opp pikken, men må trøste henne med å si at det var alkoholen som satt stopper for sexen. Er skuffet over utbytte, hvorfor er det ingen som anmelder disse damene...

TS her har kanskje noe en VG-journalist vil kalle for en monster-vagina, en vagina med sinnssyke proporsjoner tar til seg pikk som et svart hull. Kanskje TS burde vurdere å skaffe seg en FF slik at hun slepper å bli skuffet. Jeg står gjerne til disposisjon, men vil gjerne ha dokumenter på at du mentalt oppegående og at du er sykdomsfri. Din løssluppenhet og forventninger til ons gjør meg usikker på helsen din.

Anonymous poster hash: b4889...a2a

• Liker 6
Skrevet

Jeg bruker ikke push-up BH. Om gutter vil ha meg meg med hjem fra byen har de allerede "godkjent" kroppen min på forhånd, gjennom klærne, og blir dermed ikke overrasket/skuffet over hvordan kroppen min er. Jeg får faktisk også komplimenter i blant, tenk deeeeet.

Og ja, det er vel penisstørrelse som diskuteres her? Det at pupper kan være viktig for å bli tent og at det er en del av den "nytelsen" hjernen styrer over gjelder jo for begge kjønn. Det å ha en fit kropp er jo like tennende for jenter når de ser på gutter som når gutter ser på jenter. Utssende er altså ikke veldig relevant når vi snakker om det å fysisk kunne stimulere.

Og om jeg forteller menn hvor vid/trang jeg er? Vel, vil påstå jeg er ganske normal der, og har aldri fått klager og sex fungerer som regel veldig bra om ikke penis er alt for liten. I tillegg til fraværende stimulering må man jo også utelukke en stor andel sexstillinger.

• Liker 1
Skrevet

Synes synd på stygge kvinner eller kvinner med skavanker eller med stygge pupper. Tar med seg en flott trofe fra byen, når du tar med henne hjem viser det seg at hun i naken tilstand ser ut som et påkjørt rådyr. Får ikke opp pikken, men må trøste henne med å si at det var alkoholen som satt stopper for sexen. Er skuffet over utbytte, hvorfor er det ingen som anmelder disse damene...

Jeg syns også synd på de med stygge pupper, ikke bare liten tiss. Men er mye verre med liten tiss da. Mine pupper er perfekte - så sliter ikke med det uansett, haha :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns også synd på de med stygge pupper, ikke bare liten tiss. Men er mye verre med liten tiss da. Mine pupper er perfekte - så sliter ikke med det uansett, haha :D

Da har vi noe til felles. Lyst til å bli bedre kjent? Haha :)

Skrevet

Da har vi noe til felles. Lyst til å bli bedre kjent? Haha :)

Hahaha :P

Skrevet

TS her har kanskje noe en VG-journalist vil kalle for en monster-vagina, en vagina med sinnssyke proporsjoner tar til seg pikk som et svart hull. Kanskje TS burde vurdere å skaffe seg en FF slik at hun slepper å bli skuffet. Jeg står gjerne til disposisjon, men vil gjerne ha dokumenter på at du mentalt oppegående og at du er sykdomsfri. Din løssluppenhet og forventninger til ons gjør meg usikker på helsen din. Anonymous poster hash: b4889...a2a

Det er kanskje vanskelig for menn å kunne sette seg inn i denne problemstillingen i og med at dere faktisk ikke har en vagina. For å sette det litt på spissen, tror du ikke det er forskjell på en tykk penis på over 20 cm og en liten, smal og tynn penis på kanskje 6-7 cm? Om du er i tvil kan du tenke deg forskjellen på en krølltang og en kjærlighet på pinne. Jeg tenker jo ikke på peniser som er noe under gjennomsnittet og ksnskje litt små i forhold til resten, jeg snakker om veldig små peniser. De som i stiv tilstand ikke er større enn de man finner hos 6-7 åringer.

Mentalt oppegående vil jeg da påstå jeg er i aller største grad. Sykdomsfri er jeg også, ikke lenge siden jeg har sjekket meg for kjønnssykdommer. Ikke har jeg hatt så veldig mange ONS heller, rundt 12-13(?) mens resten (5-6) har vært gutter jeg har vært litt seriøse med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...