Gå til innhold

Menn med liten tiss

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tipper du legger for mye vekt på en undersøkelser tom1986. Selv om det er sant betyr det ikke at det gjelder alle kvinner.

Anonymous poster hash: b4889...a2a

Dette er ikke én undersøkelse. Det er flere. Jeg synes det er fascinerende når man ser konkrete eksempler på statistiske undersøkelser. Slik som ts her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok både stygge og pene jenter foretrekker peniser på 15+ cm

Søker ikke spenning i stor grad, nei. Søker heller ikke oppmerksomhet. Kan vel nevne at jeg var russepresident på min skole, men noe mer oppmerksomhet utover det søker jeg ikke, haha.

Anonymous poster hash: 51f0a...0aa

Svarene dine er akkurat så diffuse, at jeg tar det som et "tja..".

Det er også slik at jenter som har mange partnere, vektlegger penisstørrelse i langt større grad enn andre. Det er også studier som viser at dette er genetisk betinget. Så slapp av, du er bare født slik. Født til å pumpes og dumpes ;)

Skrevet

Svarene dine er akkurat så diffuse, at jeg tar det som et "tja..".

Det er også slik at jenter som har mange partnere, vektlegger penisstørrelse i langt større grad enn andre. Det er også studier som viser at dette er genetisk betinget. Så slapp av, du er bare født slik. Født til å pumpes og dumpes ;)

Vel, det er dine ord ;) ;) ;) litt rart er det også da, at de i vennegjengen min som ihvertfall jeg synes er superpene er like løsslupne som meg. Og ja, foretrekker store peniser fremfor små og mellomstore.

Kan vel ha noe med miljø å gjøre også? :)))) og man blir nok "bortskjemt" om man er godt vandt, ser du

• Liker 1
Skrevet

Vel, det er dine ord ;) ;) ;) litt rart er det også da, at de i vennegjengen min som ihvertfall jeg synes er superpene er like løsslupne som meg. Og ja, foretrekker store peniser fremfor små og mellomstore.

Kan vel ha noe med miljø å gjøre også? :)))) og man blir nok "bortskjemt" om man er godt vandt, ser du

Anonymous poster hash: b5180...4b6

Skrevet

Det jeg gjorde nå var vel å bekrefte det du skrev.

Skrevet

Kjøp deg en elefant og ri på den. Da får fylt hullet ditt slik du vil. Bare pass på å ikke bli sår da. Men da kommer jo det andre hullet gått med ;)

Skrevet

Kjøp deg en elefant og ri på den. Da får fylt hullet ditt slik du vil. Bare pass på å ikke bli sår da. Men da kommer jo det andre hullet gått med ;)

Jøss, så sakelig du er.

Anonymous poster hash: b4889...a2a

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker ikke push-up BH. Om gutter vil ha meg meg med hjem fra byen har de allerede "godkjent" kroppen min på forhånd, gjennom klærne, og blir dermed ikke overrasket/skuffet over hvordan kroppen min er. Jeg får faktisk også komplimenter i blant, tenk deeeeet.

Og ja, det er vel penisstørrelse som diskuteres her? Det at pupper kan være viktig for å bli tent og at det er en del av den "nytelsen" hjernen styrer over gjelder jo for begge kjønn. Det å ha en fit kropp er jo like tennende for jenter når de ser på gutter som når gutter ser på jenter. Utssende er altså ikke veldig relevant når vi snakker om det å fysisk kunne stimulere.

Og om jeg forteller menn hvor vid/trang jeg er? Vel, vil påstå jeg er ganske normal der, og har aldri fått klager og sex fungerer som regel veldig bra om ikke penis er alt for liten. I tillegg til fraværende stimulering må man jo også utelukke en stor andel sexstillinger.

Ja da kan du spørre dem "har du liten penis" svarere de ja så ikke ta dem med hjem duh....

Anonymous poster hash: 1d3fc...597

Skrevet

Jeg synes det er fint at det eneste som er viktig er at man ikke har for liten penis. Da behøver ikke vi si noe vi som er kraftig utstyrt og møter så mye friksjon at showet er over før vi har startet.

Anonymous poster hash: 5b1d8...083
Skrevet

Det er ikke mine ord. Det er forskeres rapporter.

Flere problemer med dette. For det første så er det pene jenter som vet de er pene som har færre partnere. Pene jenter med lav selvtillit, har flere. Dette er heller ikke dikotomt; slik at jenta enten foretrekker liten eller stor, men derimot hvor viktig det er. Jo flere partnere enn jente har, jo mer vil hun verdsette store peniser (i snitt).

Dette med miljø er også interessant. Mer sannsynlig enn at miljø påvirker dere, er at dere går godt overens fra naturens side og har enkelte fellestrekk.

Skrevet

Tenker i denne sammenheng (som i de fleste andre sammenhenger) at vi alle er ansvarlige for eget liv, velbefinnende, ønsker og behov. Dersom penisstørrelse er viktig for deg, må du ta ansvar for dette selv.

Med andre ord - i stedenfor å legge ansvaret på andre (her: mannen du blir med hjem / tar med hjem) ift å informere om penisstørrelse, er du nødt til å spørre vedkommende om dette på forhånd:)

For eksempel: "Jeg kan godt bli med deg hjem, men først trenger jeg informasjon om størrelsen på utstyret ditt"

Empowerment på sitt beste!:))

Skrevet

De som forsvarer mikropikker her, har sannsynligvis en bitteliten selv, eller de har en ektemann med lite utstyr . :ler:

Anonymous poster hash: 92a0c...993
  • Liker 1
Skrevet

Dette er den dummeste tråden jeg har lest noen sinne.

Og jeg tror også TS er en mann

Anonymous poster hash: 099c4...d1a
  • Liker 1
Skrevet

De som forsvarer mikropikker her, har sannsynligvis en bitteliten selv, eller de har en ektemann med lite utstyr . :ler:

Anonymous poster hash: 92a0c...993

Vet du hvor stor andel av befolkningen som har mikropenis? Om du møter på en mann med mikropenis så har du nærmest vunnet i lotto.

Anonymous poster hash: 099c4...d1a

Gjest New_Girl
Skrevet

Hvis man har veldig sterke preferanser og er veldig kresen så kan man ikke ha ons. Det er jo en del av gamet, at man ikke vet hva man får før det er "for sent".

Skrevet

Dere menn med liten tiss, jeg har en oppfordring å komme med. Når dere er ute på byen og sjekker damer er mange av dere interesserte i å få med dere noen hjem. For å få til dette må dere gjerne være sjarmerende og kjekke, dere må flørte og være litt selvgode og sikre på dere selv, i tillegg til at dere må være litt "store i ord" og love en natt man aldri vil glemme etc.

Det er greit nok det, for gutter med STOR tiss. Jeg har ved flere (2-3) anledninger opplevd at dere som kanskje ikke er så veldig godt utstyrte er ganske så tøffe før vi har havnet i senga, men når vi endelig har fått av klærne har det som regel blitt en skuffelse. For det første insisterer mange av dere på å slå av lyset. Gutter skal ikke insistere på å slå av lyset. Dere har ikke klart å levere varene og jeg har dermed tatt den bomturen. Man kan ikke love noe man vet man ikke kan holde! Og nei, selv om du er god med fingrene er ikke det nok. Det er ikke det samme. Desuten gir det gjerne en pedofil-følelse. I stedet for å suge på eiffeltårnet sutter man bare på en liten babytiss. Ikke gøy.

Så vær så snill, ikke inviter med deg noen hjem om du har liten tiss uten å advare om dette på forhånd. Takk.

Med mindre du er et troll, noe du sikkert er, så forstår jeg ikke hvordan det er mulig å være så kjip.

Jeg har en ganske gjennomsnittlig penis (14-15 cm), men jeg synes veldig synd på både de som har liten penis, og de som har stor vagina. Det er ingenting å mobbe noen for, og tyder på alvorlig empatimangel.

• Liker 2
Skrevet

Med mindre du er et troll, noe du sikkert er, så forstår jeg ikke hvordan det er mulig å være så kjip.

Jeg har en ganske gjennomsnittlig penis (14-15 cm), men jeg synes veldig synd på både de som har liten penis, og de som har stor vagina. Det er ingenting å mobbe noen for, og tyder på alvorlig empatimangel.

Selvsagt er det synd på dem, liten tvil om det! Men om man vet man har en kjempeliten penis kan man jo ikke gå ut å si at man er kjempegod i senga og legge opp til en nesten usannssynlig himmelsk natt sammen! Det er jo dårlig gjort ovenfor den man "lurer" med seg hjem. Dette er jo noe jeg har opplevd ved et par anledninger. Man kan ikke skryte opp i skyene, for så å skuffe så jævlig når man til slutt har fått noen til sengs.

Skrevet

Jeg regner med at TS kun går på byen i en sliten joggebukse, uten sminke når hun skal ha ONS. Alt annet er jo villedende markedsføring.

Anonymous poster hash: 736cf...baa
Skrevet

hahahahaha. NÅÅÅÅ vet jeg hvorfor han absolutt skulle skru av lyset hver gang. Skru av lyset og holde på med et forspill som aldri tok slutt. Fingring og slikking på høyt nivå. Han var bra i senga, for all del. God teknikk og virker efaren, men utstyret var lite.

Anonymous poster hash: 3f079...061
Skrevet

Selvsagt er det synd på dem, liten tvil om det! Men om man vet man har en kjempeliten penis kan man jo ikke gå ut å si at man er kjempegod i senga og legge opp til en nesten usannssynlig himmelsk natt sammen! Det er jo dårlig gjort ovenfor den man "lurer" med seg hjem. Dette er jo noe jeg har opplevd ved et par anledninger. Man kan ikke skryte opp i skyene, for så å skuffe så jævlig når man til slutt har fått noen til sengs.

Hva slags steder er det du drar ut egentlig, der mennene går ut og skryter av hvor gode de er i senga, mens de er ute på byen.

Trollemor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...