Gå til innhold

Menn med liten tiss

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drit i de minipikkene. Som mann kan jeg fortelle noe til ALLE dere jenter/damer, som meget mange menn vil være enig i:

Nemlig rumpedunst.

Hvorfor kan ikke dere damer som skal ha ONS utstyre dere med en pakke våtservietter i vesken?? For når det bærer i gang på soverommet, og vi skal ta dere bakfra kommer....rumpedunsten... Det er nok til å knekke ereksjonen på selv den medt dritingse karen.

Dere må da skjønne at etter en lang kveld med dansing svetting og pissing (mulig driting) lukter hekken deres helt forferdelig??

Mitt råd (og befaling): Kjøp våtservetter, ha de med på fest, og bruk for guds skyld noen av dem i ræven/ musa før dere skrider til verket:

Takk.

Anonymous poster hash: 2a4a2...f56
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet (endret)

Drit i de minipikkene. Som mann kan jeg fortelle noe til ALLE dere jenter/damer, som meget mange menn vil være enig i:

Nemlig rumpedunst.

Hvorfor kan ikke dere damer som skal ha ONS utstyre dere med en pakke våtservietter i vesken?? For når det bærer i gang på soverommet, og vi skal ta dere bakfra kommer....rumpedunsten... Det er nok til å knekke ereksjonen på selv den medt dritingse karen.

Dere må da skjønne at etter en lang kveld med dansing svetting og pissing (mulig driting) lukter hekken deres helt forferdelig??

Mitt råd (og befaling): Kjøp våtservetter, ha de med på fest, og bruk for guds skyld noen av dem i ræven/ musa før dere skrider til verket:

Takk.

Hva med å ikke ta damene bakfra siden du har et så stort problem med det? :-D (Æsj btw.)

Endret av TheRighteous
Skrevet

Nemlig rumpedunst.

Takk.

Du tror ikke det smaker helt forjævlig av pikken din etter en natt på byen heller da?

Anonymous poster hash: 51f0a...0aa

• Liker 1
Skrevet

Kutt ut forsvarstalene.

Anskaff våtservietter og bruk de. Såre enkelt.

Takk.

• Liker 1
Skrevet

Kutt ut forsvarstalene.

Anskaff våtservietter og bruk de. Såre enkelt.

Takk.

Hva takker du for? Tror du at DU kommer til å påvirke folk?

Anonymous poster hash: 35b1a...a72

Skrevet

Dere menn med liten tiss, jeg har en oppfordring å komme med. Når dere er ute på byen og sjekker damer er mange av dere interesserte i å få med dere noen hjem. For å få til dette må dere gjerne være sjarmerende og kjekke, dere må flørte og være litt selvgode og sikre på dere selv, i tillegg til at dere må være litt "store i ord" og love en natt man aldri vil glemme etc.

Det er greit nok det, for gutter med STOR tiss. Jeg har ved flere (2-3) anledninger opplevd at dere som kanskje ikke er så veldig godt utstyrte er ganske så tøffe før vi har havnet i senga, men når vi endelig har fått av klærne har det som regel blitt en skuffelse. For det første insisterer mange av dere på å slå av lyset. Gutter skal ikke insistere på å slå av lyset. Dere har ikke klart å levere varene og jeg har dermed tatt den bomturen. Man kan ikke love noe man vet man ikke kan holde! Og nei, selv om du er god med fingrene er ikke det nok. Det er ikke det samme. Desuten gir det gjerne en pedofil-følelse. I stedet for å suge på eiffeltårnet sutter man bare på en liten babytiss. Ikke gøy.

Så vær så snill, ikke inviter med deg noen hjem om du har liten tiss uten å advare om dette på forhånd. Takk.

Jeg vil også påpeke noe :D Dere damer med små pupper! Ja dere ja! Dere som løfter de opp så godt det lar seg gjøre ved hjelp av lure BH`en, også kalt push up BH. Dere som gir et så tydelig inntrykk av å ha noe så deilig som store flotte pupper, men så når BHen tas av så er det bare små "patter"… Bommert! Dette gjelder også dere damer med pupper som henger og dingler som to t-poser! esj så kjedelig! :D

Anonymous poster hash: 8f55c...305

Skrevet

Jeg vil også påpeke noe :D Dere damer med små pupper! Ja dere ja! Dere som løfter de opp så godt det lar seg gjøre ved hjelp av lure BH`en, også kalt push up BH. Dere som gir et så tydelig inntrykk av å ha noe så deilig som store flotte pupper, men så når BHen tas av så er det bare små "patter"… Bommert! Dette gjelder også dere damer med pupper som henger og dingler som to t-poser! esj så kjedelig! :D

Bitterpikk, æsja.

• Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

Dette handler om gutter med liten tiss, ikke om pupper og bher. Du er tydeligvis en av dem.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo helt på tryne å sammenligne puppestørrelse med penisstørrelse! Jenter får jo null utbytte av en liten penis, uansett hvordan man snur og vender på det! Puppene bare er der. Mange menn liker jo også rumpe bedre. Men puppestørrelse er helt irrelevant med tanke på nytelse osv.

Desuten handler dette om menn med små peniser, ikke jenter med hengepupper. Dere kan jo ikke "arrestere" meg for å dele meninger rundt penisstørrelse. Svaret er jo her for deres del å kritisere jenter som har slappe pupper og vagina? Når dette ikke en gang gjelder for meg vet ikke jeg hvorfor dere velger å kritisere andre mennesker?

Den minste penisen jeg har "prøvd" har vært på størrelse med tommelen til en 14 år gammel jente. Kjente absolutt ingen ting, og hadde faktisk mwst lyst til å gråte i fortvilelse og irritasjon!

Vel kanskje puppene ikke gjelder noe for din nytelse :/ men for mannen gjør det desverre det. Men så begynner jo vi menn å forstå at sex ikke var til for mannen alikevel - den var til for damen, at det var hennes nytelse det dreide seg om, ja slik var det ;) Vi menn elsker pupper, vi elsker også rumper - så pass no på at den sprettrumpen du viser i de trange buksene holder seg slik når buksen tas av ;)

Gjest TheRighteous
Skrevet

Vel kanskje puppene ikke gjelder noe for din nytelse :/ men for mannen gjør det desverre det. Men så begynner jo vi menn å forstå at sex ikke var til for mannen alikevel - den var til for damen, at det var hennes nytelse det dreide seg om, ja slik var det ;) Vi menn elsker pupper, vi elsker også rumper - så pass no på at den sprettrumpen du viser i de trange buksene holder seg slik når buksen tas av ;)

Hun liker ikke små peniser, du liker pupper og stram rumpe. Hva er problemet ditt med det? Flott at folk liker forskjellige ting vel!

Skrevet

Om TS hadde fått det som hun ville, hadde altså menn med liten pikk fortalt henne dette før de endte opp hjemme hos en av de. Men når skulle deevt. fortelle om dette? På dansegulvet? I baren? I taxikøen?

Hei, jeg heter Per. Står til? Forresten, bare sånn det er sagt, jeg har en mikroskopisk penis.....?

Dette 'forslaget', eller hva enn det er, virker temmelig korttenkt og hjernedødt. Om det er stor kuk du er ute etter kan du da vel bare spørre vedkommende om hvor stor kuken hans er? Så får du heller vurdere måten han svarer på, og vurdere om han snakker sant.

Anonymous poster hash: 25028...a43
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Dere ser ikke det hun har skrevet i sammenheng. Ikke vits i å diskutere med dere

Endret av Hei321
Skrevet

Å havne til sengs med en som har bitteliten penis, er helt forferdelig! Det har heldigvis skjedd bare en gang. Var så keen på den mannen, flott å se på og kjekk. Så kom kvelden da vi havnet i seng, å gud så skuffet jeg ble, fikk lyst til å gråte.

Det var ikke gjennomførbart med samleie, måtte bruke to fingrer når jeg skulle ta i den, den kom bort i hånda mi. Ble nesten litt småkvalm av hele opplegget.

Endte med at jeg kokte sammen en historie for å få han til å dra hjem, aldri mer mann med liten penis!

Nesten så man blir litt redd for å gå til sengs med noen igjen, for tenk om han har mikropenis.....

Anonymous poster hash: 9ec93...44c
  • Liker 2
Skrevet

Dere ser ikke det hun har skrevet i sammenheng. Ikke vits i å diskutere med dere

Hvilken sammenheng er det du snakker om?

Har ingen problemer med å forstå at hun liker menn med gjennomsnittlig til stor størrelse på utstyret, det er hun i sin fulle rett til å foretrekke. Selvfølgelig er det kjedelig når disse mikropikkene, og mennene de sitter fast i blir pysete sippetryner så snart klærne faller. Det er ikke vanskelig å forstå at TS blir skuffet.

Det som derimot ER vanskelig å forstå, er tanken om at menn med små kuker skulle gå rundt og advare alle og enhver om dette når de er ute og sjekker, sånn i tilfelle de skulle møte på TS. De fleste(?) kvinner liker vel flere aspekter ved en partner enn bare fysiske dimensjonene på utstyret til karen. Skulle da disse mennene som har små pikker skremme vekk de kvinnene som eventuelt ikke hadde hatt et problem med størrelsen på utstyret deres, sånn i tilfelle det var TS eller noen likesinnede de hadde med å gjøre?

Om TS har vært uheldig med ONS, kan ikke hun bare skaffe seg et par knullekompiser med greit utstyr da?

Skrevet

Vet du hvor stor andel av befolkningen som har mikropenis? Om du møter på en mann med mikropenis så har du nærmest vunnet i lotto.

Anonymous poster hash: 099c4...d1a

Etter mitt syn, så er alt under 10-12 cm en mikropikk.

Anonymous poster hash: 92a0c...993

• Liker 1
Skrevet

På hvilken måte er det folk ikke ser sammenhengen?

For min del har jeg svart med utgangspunkt i at hun syntes det er dårlig gjort at gutter skryter på seg ferdigheter i senga og ikke ønsker å ta risiko i forhold til det. Vel, da får man enten droppe ons, spørre først eller bli hjemme. Det er ingen menneskerett å ha sex etter en bytur. Blir man med på ons så gjør man det vel vitende om at motparten kanskje ikke matcher alle preferansene, det er det som er risikoen. Så lenge gutten faktisk ikke skryter på seg å ha større penis enn det som er tilfelle så kan man selvfølgelig fremheve andre gode egenskaper. At de egenskapene kanskje ikke er tiltalende for den som blir med hjem er jo ikke tilbyderens problem når h*n faktisk aksepterer det med nettopp å bli med hjem.

Så, enten spør eller dropp tilbudet. Når dere blir med hjem så har dere jo akseptert risikoen. Det er ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: 238e8...b56

• Liker 1
Skrevet

Jeg for min del er mer opptatt av hvordan mannen behandler meg, og måten han tar på meg. Betyr mer enn størrelsen på utstyret hans

Anonymous poster hash: fb212...ca2
  • Liker 2
Skrevet

Jeg liker små vakre pupper :(

Anonymous poster hash: b4889...a2a

• Liker 1
Skrevet

Det gjør de fleste altså :) You're not alone!

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker faste og fine pupper, uansett størrelse. Vel, utenom silikonpupper. Silikonpupper er stort sett alltid stygge. Hengepupper er også stygt. Føler kvinner bør advare meg hvis de har slike, dersom en ONS ligger i kortene..... :nisselue:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...