AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #41 Skrevet 11. desember 2013 Om en blind mann og en blind kvinne skal ha samleie teller jo størrelsen på penis da, for eksempel. Om man ser bort i fra utseende, følelser, hender, tunge, kroppsfasong og alt av dildoer og sexleketøy, vil jo nesten enhver jente foretrekke en penis på over 10 cm. Har du liten tiss selv eller?Anonymous poster hash: 51f0a...0aa Poenget er at det ikke spiller noen rolle generelt da de som går på ons får finne ut av dette selv. Om de foretrekker stor penis er det ok, om de ikke bryr seg er det også ok. I motsetning til deg ønsker jeg ikke å legge noen føringer på hvem som skal få lov til å sjekke eller prøve å få med et ons hjem. Det er et fritt land så du får nesten ta konsekvensen av det. Veldig original hersketeknikk må jeg si...not. Men jeg kan si så mye at den er rett over gjennomsnittet og jeg har ikke fått noen klager ennå Anonymous poster hash: 238e8...b56 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #42 Skrevet 11. desember 2013 Veldig original hersketeknikk må jeg si...not. Men jeg kan si så mye at den er rett over gjennomsnittet og jeg har ikke fått noen klager ennå Anonymous poster hash: 238e8...b56 Anonymous poster hash: 51f0a...0aa
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #43 Skrevet 11. desember 2013 Menn med minipikker burde i alle fall slutte å være så ovenpå og store i kjeften! De bør lære seg å oppføre seg galant og høflig ovenfor damer, ikke breie seg som om de er Guds gave til kvinnen. De blir likevel avslørt når underbuksene faller. Anonymous poster hash: 92a0c...993 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #44 Skrevet 11. desember 2013 Menn med minipikker burde i alle fall slutte å være så ovenpå og store i kjeften! De bør lære seg å oppføre seg galant og høflig ovenfor damer, ikke breie seg som om de er Guds gave til kvinnen. De blir likevel avslørt når underbuksene faller. Anonymous poster hash: 92a0c...993 Hvorfor skal de guttene som gjør det oppføre seg annerledes fordi du vil det? Da får du heller velge deg en av de guttene som oppfører seg mer galant, det er ikke verre enn det. Anonymous poster hash: 238e8...b56
Alina X Skrevet 11. desember 2013 #45 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Menn med minipikker burde i alle fall slutte å være så ovenpå og store i kjeften! De bør lære seg å oppføre seg galant og høflig ovenfor damer, ikke breie seg som om de er Guds gave til kvinnen. De blir likevel avslørt når underbuksene faller. Anonymous poster hash: 92a0c...993 Samme gjelder disse overvektige brautende feministkjerringene. Hold dere hjemme og trøstespis heller enn å uttale dere offentlig. Endret 11. desember 2013 av Alina X 1
tom1986 Skrevet 11. desember 2013 #46 Skrevet 11. desember 2013 Dere menn med liten tiss, jeg har en oppfordring å komme med. Når dere er ute på byen og sjekker damer er mange av dere interesserte i å få med dere noen hjem. For å få til dette må dere gjerne være sjarmerende og kjekke, dere må flørte og være litt selvgode og sikre på dere selv, i tillegg til at dere må være litt "store i ord" og love en natt man aldri vil glemme etc. Det er greit nok det, for gutter med STOR tiss. Jeg har ved flere (2-3) anledninger opplevd at dere som kanskje ikke er så veldig godt utstyrte er ganske så tøffe før vi har havnet i senga, men når vi endelig har fått av klærne har det som regel blitt en skuffelse. For det første insisterer mange av dere på å slå av lyset. Gutter skal ikke insistere på å slå av lyset. Dere har ikke klart å levere varene og jeg har dermed tatt den bomturen. Man kan ikke love noe man vet man ikke kan holde! Og nei, selv om du er god med fingrene er ikke det nok. Det er ikke det samme. Desuten gir det gjerne en pedofil-følelse. I stedet for å suge på eiffeltårnet sutter man bare på en liten babytiss. Ikke gøy. Så vær så snill, ikke inviter med deg noen hjem om du har liten tiss uten å advare om dette på forhånd. Takk.Anonymous poster hash: 51f0a...0aa Hvor mange ons har du hatt?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #47 Skrevet 11. desember 2013 Hvor mange ons har du hatt? Les videre og du vil finne det ut. Anonymous poster hash: b4889...a2a
tom1986 Skrevet 11. desember 2013 #48 Skrevet 11. desember 2013 Les videre og du vil finne det ut. Anonymous poster hash: b4889...a2a Fant. Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #49 Skrevet 11. desember 2013 Fant. Hvor gammel er du? Jeg er 19.Anonymous poster hash: 51f0a...0aa
tom1986 Skrevet 11. desember 2013 #50 Skrevet 11. desember 2013 Jeg er 19.Anonymous poster hash: 51f0a...0aa Interessant. Det er studier som viser at kvinner som foretrekker store peniser også har langt flere partnere enn medianen. Du er 19 og allerede hatt 12-13 ons og 5-6 andre. Du foretrekker også helt klart store peniser. Moro når studier eksemplifiseres slik. Så får man se litt bak tallene. Regner du deg selv som svært pen? 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #51 Skrevet 11. desember 2013 Dere menn med liten tiss, jeg har en oppfordring å komme med. Når dere er ute på byen og sjekker damer er mange av dere interesserte i å få med dere noen hjem. For å få til dette må dere gjerne være sjarmerende og kjekke, dere må flørte og være litt selvgode og sikre på dere selv, i tillegg til at dere må være litt "store i ord" og love en natt man aldri vil glemme etc. Det er greit nok det, for gutter med STOR tiss. Jeg har ved flere (2-3) anledninger opplevd at dere som kanskje ikke er så veldig godt utstyrte er ganske så tøffe før vi har havnet i senga, men når vi endelig har fått av klærne har det som regel blitt en skuffelse. For det første insisterer mange av dere på å slå av lyset. Gutter skal ikke insistere på å slå av lyset. Dere har ikke klart å levere varene og jeg har dermed tatt den bomturen. Man kan ikke love noe man vet man ikke kan holde! Og nei, selv om du er god med fingrene er ikke det nok. Det er ikke det samme. Desuten gir det gjerne en pedofil-følelse. I stedet for å suge på eiffeltårnet sutter man bare på en liten babytiss. Ikke gøy. Så vær så snill, ikke inviter med deg noen hjem om du har liten tiss uten å advare om dette på forhånd. Takk.Anonymous poster hash: 51f0a...0aa Hvor stor er fitta di da? Det er ikke godt nok store og ekle kjønnslepper, Er den barbert eller i hvertfall trimmet? Lukter det reker av den? I så fall bør du vaske den før noen gidder å stappe noe nedi der. Anonymous poster hash: b5180...4b6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #52 Skrevet 11. desember 2013 Interessant. Det er studier som viser at kvinner som foretrekker store peniser også har langt flere partnere enn medianen. Du er 19 og allerede hatt 12-13 ons og 5-6 andre. Du foretrekker også helt klart store peniser. Moro når studier eksemplifiseres slik. Så får man se litt bak tallene. Regner du deg selv som svært pen? Nei, det gjør jeg ikke. Normal kanskje? Litt over normal? Anonymous poster hash: 51f0a...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #53 Skrevet 11. desember 2013 Hvor stor er fitta di da? Det er ikke godt nok store og ekle kjønnslepper, Er den barbert eller i hvertfall trimmet? Lukter det reker av den? I så fall bør du vaske den før noen gidder å stappe noe nedi der. Anonymous poster hash: b5180...4b6 Den er normal, er barbert og lukter vagina. Men du vet vel ikke hvordan det lukter du, vel?Anonymous poster hash: 51f0a...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #54 Skrevet 11. desember 2013 Hvor stor er fitta di da? Det er ikke godt nok store og ekle kjønnslepper, Er den barbert eller i hvertfall trimmet? Lukter det reker av den? I så fall bør du vaske den før noen gidder å stappe noe nedi der. Anonymous poster hash: b5180...4b6 Stor fitte og store kjønnslepper har vel ingenting med tranghet/vidhet å gjøre? En fitte kan ha store kjønnslepper og være trang som et rumpehull. Men du har sikkert ikke hatt sex før. Anonymous poster hash: 35b1a...a72
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #55 Skrevet 11. desember 2013 Stor fitte og store kjønnslepper har vel ingenting med tranghet/vidhet å gjøre? En fitte kan ha store kjønnslepper og være trang som et rumpehull. Men du har sikkert ikke hatt sex før. Anonymous poster hash: 35b1a...a72 Anonymous poster hash: b5180...4b6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #56 Skrevet 11. desember 2013 Stor fitte og store kjønnslepper har vel ingenting med tranghet/vidhet å gjøre? En fitte kan ha store kjønnslepper og være trang som et rumpehull. Men du har sikkert ikke hatt sex før. Anonymous poster hash: 35b1a...a72 Nei, har vel ikke det... *bitch slap* Anonymous poster hash: b5180...4b6
tom1986 Skrevet 11. desember 2013 #57 Skrevet 11. desember 2013 Nei, det gjør jeg ikke. Normal kanskje? Litt over normal?Anonymous poster hash: 51f0a...0aa Du bare "bekrefter" hypotese etter hypotese her. Studier viser også at kvinner som er pene og som anser seg som pene, har færre partnere enn gjennomsnittet. Tipper du også har en tendens til å søke "spenning" og "oppmerksomhet"...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #59 Skrevet 11. desember 2013 Du bare "bekrefter" hypotese etter hypotese her. Studier viser også at kvinner som er pene og som anser seg som pene, har færre partnere enn gjennomsnittet. Tipper du også har en tendens til å søke "spenning" og "oppmerksomhet"... Tror nok både stygge og pene jenter foretrekker peniser på 15+ cm Søker ikke spenning i stor grad, nei. Søker heller ikke oppmerksomhet. Kan vel nevne at jeg var russepresident på min skole, men noe mer oppmerksomhet utover det søker jeg ikke, haha.Anonymous poster hash: 51f0a...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #60 Skrevet 11. desember 2013 Tipper du legger for mye vekt på en undersøkelser tom1986. Selv om det er sant betyr det ikke at det gjelder alle kvinner. Anonymous poster hash: b4889...a2a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå