Gå til innhold

Menn med liten tiss

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kanskje vanskelig for menn å kunne sette seg inn i denne problemstillingen i og med at dere faktisk ikke har en vagina. For å sette det litt på spissen, tror du ikke det er forskjell på en tykk penis på over 20 cm og en liten, smal og tynn penis på kanskje 6-7 cm? Om du er i tvil kan du tenke deg forskjellen på en krølltang og en kjærlighet på pinne. Jeg tenker jo ikke på peniser som er noe under gjennomsnittet og ksnskje litt små i forhold til resten, jeg snakker om veldig små peniser. De som i stiv tilstand ikke er større enn de man finner hos 6-7 åringer.

Mentalt oppegående vil jeg da påstå jeg er i aller største grad. Sykdomsfri er jeg også, ikke lenge siden jeg har sjekket meg for kjønnssykdommer. Ikke har jeg hatt så veldig mange ONS heller, rundt 12-13(?) mens resten (5-6) har vært gutter jeg har vært litt seriøse med.

Anonymous poster hash: 51f0a...0aa

Takker. Du har helt rett, det er mye lettere å forstå det nå. Kan vel nevnes at det var et snev av sarkasme i innlegget mitt. Som sagt står jeg gjerne til disposisjon.

Anonymous poster hash: b4889...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke push-up BH. Om gutter vil ha meg meg med hjem fra byen har de allerede "godkjent" kroppen min på forhånd, gjennom klærne, og blir dermed ikke overrasket/skuffet over hvordan kroppen min er. Jeg får faktisk også komplimenter i blant, tenk deeeeet.

Og ja, det er vel penisstørrelse som diskuteres her? Det at pupper kan være viktig for å bli tent og at det er en del av den "nytelsen" hjernen styrer over gjelder jo for begge kjønn. Det å ha en fit kropp er jo like tennende for jenter når de ser på gutter som når gutter ser på jenter. Utssende er altså ikke veldig relevant når vi snakker om det å fysisk kunne stimulere.

Og om jeg forteller menn hvor vid/trang jeg er? Vel, vil påstå jeg er ganske normal der, og har aldri fått klager og sex fungerer som regel veldig bra om ikke penis er alt for liten. I tillegg til fraværende stimulering må man jo også utelukke en stor andel sexstillinger.

Nei, men man har jo aldri noen garanti for at man matcher partnerens preferanser selv om man bektrakter hverandre gjennom klærne. Det kan være alt fra penisstørrelse, strekkmerker, kjønnslepper etc. man ikke syntes er så attraktivt hos den andre. Det er en risiko man tar når man kjører ons og som jeg skrev så kan en velge å akspetere risikoen, spørre etter spesifikke preferanser eller droppe det helt.

Utseende er faktisk relevant i forhold til det fysiske også. Selv om fysisk stimuli kan oppleves bra alene, forsterkes det gjerne ganske kraftig hvis det innebærer noe man tenner ekstra på, og motsatt hvis det ikke er det, enten det gjelder utseende hos den andre eller en aktivitet.

Og hvor trang man selv er kan i mange tilfeller påvirke hvordan en penis av en gitt størrelse fungerer. Jeg kan forstå at mange kvinner syntes det er ekstra stas med en på 20 eller mer, men er man trang (nok) vil mange også ha utbytte av mindre. Det er uansett flest av de på 15-17, ikke så mange under 10 eller over 20, så det er som regel ingen stor problemsttilling.

Anonymous poster hash: 238e8...b56

Skrevet

Takker. Du har helt rett, det er mye lettere å forstå det nå. Kan vel nevnes at det var et snev av sarkasme i innlegget mitt. Som sagt står jeg gjerne til disposisjon.

Anonymous poster hash: b4889...a2a

Du får sende meg en søknad da, med bilde, så får vi se om du får jobben eller om du får avslag :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, men man har jo aldri noen garanti for at man matcher partnerens preferanser selv om man bektrakter hverandre gjennom klærne. Det kan være alt fra penisstørrelse, strekkmerker, kjønnslepper etc. man ikke syntes er så attraktivt hos den andre. Det er en risiko man tar når man kjører ons og som jeg skrev så kan en velge å akspetere risikoen, spørre etter spesifikke preferanser eller droppe det helt.

Utseende er faktisk relevant i forhold til det fysiske også. Selv om fysisk stimuli kan oppleves bra alene, forsterkes det gjerne ganske kraftig hvis det innebærer noe man tenner ekstra på, og motsatt hvis det ikke er det, enten det gjelder utseende hos den andre eller en aktivitet.

Og hvor trang man selv er kan i mange tilfeller påvirke hvordan en penis av en gitt størrelse fungerer. Jeg kan forstå at mange kvinner syntes det er ekstra stas med en på 20 eller mer, men er man trang (nok) vil mange også ha utbytte av mindre. Det er uansett flest av de på 15-17, ikke så mange under 10 eller over 20, så det er som regel ingen stor problemsttilling.

Hva er problemet med kjønnslepper? Får du ikke nytelse pga et par kjønnslepper som ikke ser ut nøyaktig som du vil? Stakkar deg isåfall.

Anonymous poster hash: 35b1a...a72

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvorfor er det ikke en lov som sier at menn må ha tissekort i lommeboka? Der strl og et bilde står. Tissepass! TisseID. :) gjør det så mye enklere for jentene.

Puppekort stemmer jeg også for.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det ikke en lov som sier at menn må ha tissekort i lommeboka? Der strl og et bilde står. Tissepass! TisseID. :) gjør det så mye enklere for jentene.

Puppekort stemmer jeg også for.

Pupper er ikke et kjønnsorgan. Hvorfor skal man ha puppekort? Vaginakort heller.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er klar over dette med utseendet. Det forsterker gjerne følelsen om man også tenner på utseende til en person, men det hjelper uansett ikke å se veldig bra ut om man ikke har noe å stille opp med når det gjelder. Og ja, alle kan se stygge ut under klærne, men styggheten gjør ikke så veldig mye med evnen til å fysisk stimulere en kvinne.

Nå er det som sagt ikke peniser litt under gjennomsnittet jeg snakker om, men SMÅ peniser, på under 10 cm, på under 7 cm, og som i tillegg er så tynne at man lik så godt kunne stappa en Q-tips oppi der.

• Liker 1
Skrevet

Hva er problemet med kjønnslepper? Får du ikke nytelse pga et par kjønnslepper som ikke ser ut nøyaktig som du vil? Stakkar deg isåfall.

Nå er ikke dette et spørsmål om mine egne preferanser, men om preferanser generelt sett. Selvfølgelig er kjønnslepper eller noe helt annet en like legitim preferanser som penisstørrelse. Eller tranghet eller hva som helst.

Eller er det bare kvinner som skal ha lov til å være selektive?

Skrevet

CCL, on 11 Dec 2013 - 09:47, said:

Jenter må også passe på å ikke sjekke opp menn dersom de har slapp vagina eller bruker bombshell- eller push-up-BH. Dersom de har dette og likevel vil sjekke opp menn må de fortelle dette på forhånd, altså.

Helst bør de og fortelle det dersom de bruker sminke som vil smitte av på dyne- og putetrekket.

Hva er vel verre enn å måtte leke med babypupper eller hengejur mens du kaster tissen i en bøtte?

:rolleyes:

Hahaha, må bare le av dette. synes det var litt festlig.

Menn må passe seg, det er ikke alltid dama du tar med hjem er samme som du vokner opp med neste dag, når sminken er borte, de løse øyevippene har falt av, alt løshåret er tatt av, pushup bh'en er av, holdin-undertøyet er borte, rumpepute implantatene(som nå kommer i jeans også, og i truser fra Lindex som gir skikkelig sprettrumpe)er av, de høye helene er borte osv osv.... all fake tan er vasket av osv osv

Snakk om katta i sekken!

Anonymous poster hash: 03d18...526

• Liker 2
Skrevet

Dere menn med liten tiss, jeg har en oppfordring å komme med. Når dere er ute på byen og sjekker damer er mange av dere interesserte i å få med dere noen hjem. For å få til dette må dere gjerne være sjarmerende og kjekke, dere må flørte og være litt selvgode og sikre på dere selv, i tillegg til at dere må være litt "store i ord" og love en natt man aldri vil glemme etc.

Det er greit nok det, for gutter med STOR tiss. Jeg har ved flere (2-3) anledninger opplevd at dere som kanskje ikke er så veldig godt utstyrte er ganske så tøffe før vi har havnet i senga, men når vi endelig har fått av klærne har det som regel blitt en skuffelse. For det første insisterer mange av dere på å slå av lyset. Gutter skal ikke insistere på å slå av lyset. Dere har ikke klart å levere varene og jeg har dermed tatt den bomturen. Man kan ikke love noe man vet man ikke kan holde! Og nei, selv om du er god med fingrene er ikke det nok. Det er ikke det samme. Desuten gir det gjerne en pedofil-følelse. I stedet for å suge på eiffeltårnet sutter man bare på en liten babytiss. Ikke gøy.

Så vær så snill, ikke inviter med deg noen hjem om du har liten tiss uten å advare om dette på forhånd. Takk.

Man kan jo ikke bare si at man har liten tiss heller da. Det er jo bare flaut.

Hvordan skal man advare om det på forhånd?

Anonymous poster hash: a207c...552

Gjest Badebuksa
Skrevet

Pupper er ikke et kjønnsorgan. Hvorfor skal man ha puppekort? Vaginakort heller. Anonymous poster hash: 35b1a...a72

Pupper er ikke et kjønnsorgan. Hvorfor skal man ha puppekort? Vaginakort heller. Anonymous poster hash: 35b1a...a72

Nei, det er iike et kjønnsorgan, men det er velkjent (for alle unntatt deg) at menn er mer opptatt av pupper og kløft enn lengden på klitoris.

Skrevet

Ja, jeg er klar over dette med utseendet. Det forsterker gjerne følelsen om man også tenner på utseende til en person, men det hjelper uansett ikke å se veldig bra ut om man ikke har noe å stille opp med når det gjelder. Og ja, alle kan se stygge ut under klærne, men styggheten gjør ikke så veldig mye med evnen til å fysisk stimulere en kvinne.

Nå er det som sagt ikke peniser litt under gjennomsnittet jeg snakker om, men SMÅ peniser, på under 10 cm, på under 7 cm, og som i tillegg er så tynne at man lik så godt kunne stappa en Q-tips oppi der.

Om det hjelper eller ikke med et bra utseende i forhold til penisstørrelse er vel ikke opp til deg. Noen kvinner klarer seg fint med at han gjør det bra på andre måter med fingre eller tunge eller at de får det til å funke bra med samleie likevel. Eller at han bruke en dildo på henne. Jeg dømmer ingen og lar heller folk få finne ut av slikt selv og velger å ikke henge meg på din kollektive mobbing av menn med små peniser. Det er tross alt du som prøver å ta kollektive myter til inntekt for dine egne meninger her.

Skrevet

Nei, det er iike et kjønnsorgan, men det er velkjent (for alle unntatt deg) at menn er mer opptatt av pupper og kløft enn lengden på klitoris.

HAHA. Hvilke menn snakker du om ? De fleste liker best rumpe og fitte, pupper kommer på tredjeplass.

Skrevet

Man kan jo ikke bare si at man har liten tiss heller da. Det er jo bare flaut.

Hvordan skal man advare om det på forhånd?

Man kan la vær å sjekke opp damer og la stortissgutta ta seg av dette, for alles beste.

• Liker 2
Skrevet

Har man ONS kjøper man usett. Case closed.

Anonymous poster hash: 736cf...baa
Gjest Badebuksa
Skrevet

HAHA. Hvilke menn snakker du om ? De fleste liker best rumpe og fitte, pupper kommer på tredjeplass. Anonymous poster hash: 35b1a...a72

Hvilke menn??? Alle bortsett fra de du har høvla over.

Skrevet

Man kan la vær å sjekke opp damer og la stortissgutta ta seg av dette, for alles beste.

Har slåss for mindre ting enn kvinnfolk, for å si det sånn.

Skrevet

Hvilke menn??? Alle bortsett fra de du har høvla over.

Du skulle vel ønske det ja. Er du litt vid i fitten og slapp i rumpen eller?

Skrevet

Bare tull og vås det meste du kommer med. Enhver har like stor rett til å prøve seg som en annen. Uansett penisstørrelse, puppestørrelse eller annen kroppsdel eller egenskap, og så får det være opp til den man prøver seg på å enten ta risikoen, spørre eller avstå om man er bekymret for at det ikke vil oppfylle forventningene. Eller tenke seg til, det finnes til og med de som ikke bryr seg så mye.

• Liker 1
Skrevet

Om det hjelper eller ikke med et bra utseende i forhold til penisstørrelse er vel ikke opp til deg. Noen kvinner klarer seg fint med at han gjør det bra på andre måter med fingre eller tunge eller at de får det til å funke bra med samleie likevel. Eller at han bruke en dildo på henne. Jeg dømmer ingen og lar heller folk få finne ut av slikt selv og velger å ikke henge meg på din kollektive mobbing av menn med små peniser. Det er tross alt du som prøver å ta kollektive myter til inntekt for dine egne meninger her.

Om en blind mann og en blind kvinne skal ha samleie teller jo størrelsen på penis da, for eksempel. Om man ser bort i fra utseende, følelser, hender, tunge, kroppsfasong og alt av dildoer og sexleketøy, vil jo nesten enhver jente foretrekke en penis på over 10 cm. Har du liten tiss selv eller?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...