Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe av det verste jeg vet er bokstaver som HOME LOVE HAPPINESS = BANALT!!!!

(Hvis noen har det lenger..)

Shabby chic møter "strandstil" synes jeg også er grusomt.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn sommerhus-i-hamptons-stil/Lexington overdose. Puter og dill med amerikansk flagg, stjerner, tall eller maritime referanser på.

Så et rekkehus til salgs i en vanlig norsk småby i innlandet. ALT interiøret var med flagg, stjerner eller seilbåter på. Og det var skilt i alle rom, med tekster som "Gone to the beach" "Life is good".

Fælt!

• Liker 10
Gjest Booker
Skrevet

Sånn sommerhus-i-hamptons-stil/Lexington overdose. Puter og dill med amerikansk flagg, stjerner, tall eller maritime referanser på.

Så et rekkehus til salgs i en vanlig norsk småby i innlandet. ALT interiøret var med flagg, stjerner eller seilbåter på. Og det var skilt i alle rom, med tekster som "Gone to the beach" "Life is good".

Fælt!

Mamma elsker dette! Jeg elsker minimalisme, så får helt åndenød når jeg kommer på hytta vår ):

Men det kunne vært verre, hun kunne hatt ting fra Riviera Maison *grøsse*.

Skrevet

En god del av de posterene som florerer for tiden, spes potrettbilder av div kvinneansikter. Kjeeeeeeeedelig når det samme finnes overalt.

• Liker 1
Skrevet

Noe av det verste jeg vet er bokstaver som HOME LOVE HAPPINESS = BANALT!!!!

(Hvis noen har det lenger..)

Shabby chic møter "strandstil" synes jeg også er grusomt.

Jepp, noen har det fortsatt. Vi var hjemme hos noen i dag, som hadde både Home, Love og live, love, laugh. :jepp:

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har bokstaver!:jepp: Det skal sies at det ikke er Home eller Love, jeg har en G, en O og en M, så jeg varierer mellom "ordene" OMG, Gom og Mog (sistnevnte er spill-geeking). Det begynte som min lille protest mot LOVE, men nå har jeg egentlig blitt litt glad i dem.:fnise:

Men for å komme tilbake til topic, det er ikke så mye jeg egentlig hater. Det mye jeg personlig ikke ville ha hatt, men som kan "kle" andre. Men skal jeg nevne noe, for trådens skyld, så må det bli furu, i alle former, og helt planløs møblering. Type masse forskjellige ting, som ikke passer sammen, klumpet sammen. Gjerne en svær rød skinnsofa, en grønn stressless, et furu eller "marmorbord" og gule vegger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, er man møblert dersom man har den karaffelen? :fnise:

Ble litt inspirert.. Hvilke andre interiørartikler er for møblerte hjem? :laugh:

hehe, det er min mening da. Det er gaven man får nå man har allt annet, og folk ikke aner hva de skal gi deg... Ellers vil jeg gi voksenpoeng til enhver husholdning som har et sausenebb :P

Anonymous poster hash: d77ed...16d

• Liker 1
Skrevet

Oj, er meg over, var ikke meningen å bli anonym...

• Liker 1
Skrevet

hehe, det er min mening da. Det er gaven man får nå man har allt annet, og folk ikke aner hva de skal gi deg... Ellers vil jeg gi voksenpoeng til enhver husholdning som har et sausenebb :P

Anonymous poster hash: d77ed...16d

Jeg har tre! :nigo:

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet

Jeg har tre! :nigo:

Har også sausnebb, bruker de som sparebøsse til barna :)
Skrevet

Liker ikke furumøbler eller eikeparkett. Trehvitt er heller ikke min greie. Minimalisme liker jeg heller ikke.
Digger home & cottage og riviera maison ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heller ikke noe glad i slike bokstaver osv, men hos de rette personene kan dette funke bra, synes jeg. :) Moren til en venninne av meg har masse ord og setninger overalt, men pga den sprudlende og søte personligheten hennes passer dette bra. Hos meg hadde det derimot sett veldig snålt ut.

Anonymous poster hash: 83cb2...957

• Liker 2
Gjest Linn35
Skrevet

Liker ikke furumøbler eller eikeparkett. Trehvitt er heller ikke min greie. Minimalisme liker jeg heller ikke.

Jeg også!!! :jepp:

Skrevet

Får fnatt av RM og Home & Cottage, men fint at man har ulik smak.

• Liker 3
Skrevet

Jeg også digger H&C og RM :)

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg synes ikke ALLE tingene fra Home & Cottage eller Riviera Maison er stygge hver for seg, men den stilen de representerer når de blir satt sammen til en helhet er ikke min smak i det hele tatt. Det er og blir ting for "veggord-menigheten"!

Og gud bedre, så dyre de RM-tingene var! Jeg ville heller kostet på meg noen klassiske designperler, men det er min smak :)

AnonymBruker
Skrevet

*Walkwords -eller "veggord" som det heter på godt norsk.

*Når alt er retro og 70-talls. Kult med litt, men blir fort for mye.

*Dyremønster

*Ikke en detalj akkurat, men når alt er minimalistisk.

*Negativ-bilder av kjendiser (Elvis osv.)

Anonymous poster hash: 4b2ab...cab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er dritstygt og harry der eier har svarte møbler og andre svarte ting mot hvite vegger. Det er så upersonlig som det kan bli. Og så hater jeg at alle venner uansett hvor liten leiligheten demmes er skal presse inn en diger svart|grå sofa og flatskjerm!

Hater også tre-apekatten, omaggio vasene, de vasene med langsgående riller, pallemøbler, hodeskaller, flaggmotiv, ren retrostil, knallfarger, tung mørk grått på vegger gulv og møbler,

Og den marmor greia. Hva er det med den?? Mange klistrer marmorfolie på spisebord hyller pc.. Snart ser vi vel noen som har tapetisert veggen med den folien!

"Franske" detaljer.. Æsj.

Lista er lang for min del....

Anonymous poster hash: f8211...833

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...