Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

Du vet du kan stave hva du vil med bokstavene??

Du vet at du mistet poenget???

Vitsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrift trykket på ALT, gjerne på fransk, som gjerne helt overflødig beskriver hva tingen skal brukes til. Veldig typisk hos Rivièra Maison.

Baguettekurv påtrykket "Baguette", smørboks påtrykket "beurre", glass påtrykket "boisson". Spesielt irriterende når menneskene som kjøper dette ikke engang snakker fransk... 

Nei, det er ikke stilig, det ser ut som om du 1) prøver å innbille folk at du er fryktelig kontinental, evt. 2) er så dum at du ellers ikke husker hva tingen egentlig skal brukes til.

 

107830.jpg

 

Den eneste unnskyldningen man har for å ha ting påtrykket franske ord er at man har kjøpt dem i Frankrike. Nei, forresten - heller ikke da. (Jeg eier forresten selv en ting med fransk tekst på. Et handlenett fra supermarkedet i Frankrike - påtrykt "Ensemble protegéons l`environnement".)

 

Ellers respekterer jeg at folk har ulik smak, selv om det virker slitsomt å skulle følge interiørtrendene og holde seg oppdater på alle dingsene alle bare MÅ eie for å være kule og oppdaterte. (Bojesen-apen er et godt eksempel.)



Anonymous poster hash: c5206...1a0
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

http://www.skeidar.no/produkter/astro-hvilestol-9978

 

Har bestilt meg denne stolen. ELSKER DEN! Synes dere den er stygg?  :fnise:

Anonymous poster hash: 65df1...20d

 

 

Jeg er dritmisunnelig! Haha. Har siklet på den i grått, men har ikke råd for tiden så det ble med en blå stol fra Ikea :( http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00243292/#/20262878

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrift trykket på ALT, gjerne på fransk, som gjerne helt overflødig beskriver hva tingen skal brukes til. Veldig typisk hos Rivièra Maison.

Baguettekurv påtrykket "Baguette", smørboks påtrykket "beurre", glass påtrykket "boisson". Spesielt irriterende når menneskene som kjøper dette ikke engang snakker fransk... 

Nei, det er ikke stilig, det ser ut som om du 1) prøver å innbille folk at du er fryktelig kontinental, evt. 2) er så dum at du ellers ikke husker hva tingen egentlig skal brukes til.

 

107830.jpg

 

Den eneste unnskyldningen man har for å ha ting påtrykket franske ord er at man har kjøpt dem i Frankrike. Nei, forresten - heller ikke da. (Jeg eier forresten selv en ting med fransk tekst på. Et handlenett fra supermarkedet i Frankrike - påtrykt "Ensemble protegéons l`environnement".)

 

Ellers respekterer jeg at folk har ulik smak, selv om det virker slitsomt å skulle følge interiørtrendene og holde seg oppdater på alle dingsene alle bare MÅ eie for å være kule og oppdaterte. (Bojesen-apen er et godt eksempel.)

Anonymous poster hash: c5206...1a0

 

Det føles som om det var i går, at alt var påtrykket engelsk forklarende tekst.

Hm, kanskje det var i går  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt de selger på kremmerhuset beskriver mye av det dere nevner over her. Jeg jobbet der, men ble lei. 

Jeg har begynt å lilke den mer skandinaviske, minimalistiske stilen. Mye kulere. Er så lei shabby chic stilen.

Men enkelte ting jeg er ganske lei av, er putene fra MISSONI, Og den stripete vasen fra KHALER (dansk merke). Ser det jo over alt..

Endret av lili93
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du kan stave hva du vil med bokstavene??

 

Ekke jeg som hadde innlegget du svarte på, men..

 

EVOL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Alt de selger på kremmerhuset beskriver mye av det dere nevner over her. Jeg jobbet der, men ble lei. 

Jeg har begynt å lilke den mer skandinaviske, minimalistiske stilen. Mye kulere. Er så lei shabby chic stilen.

Men enkelte ting jeg er ganske lei av, er putene fra MISSONI, Og den stripete vasen fra KHALER (dansk merke). Ser det jo over alt..

Kremmerhuset har masse til den skandinaviske stilen nå. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kubbelys med smeltede servietter der motiv er engler

Anonymous poster hash: 52084...4cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kubbelys med smeltede servietter der motiv er engler

Anonymous poster hash: 52084...4cc

 

Jeg kan ikke helt forstå at noen tør å kombinere papir eller tre med levende lys  :sjokkert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stygg.

Smaken er som baken ;)

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

Nettopp, smaken er som baken, veldig delt. 

 

Du liker interiør fra Riviera Maison, mens andre foretrekker litt mer elegante møbler. 

Stolen er kjempefin.

Anonymous poster hash: 3e13b...81d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...