Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

De har nok kjøpt det fordi DE liker det og gir blaffen i hva andre mener.

Men så skriver jeg også "da ville JEG heller kjøpt meg noe ordentlig greier". har aldri sagt at de ikke kan gjøre som de vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

London (storbybilder) bilder! Og enda verre om det er kjøpt i London! Kjære deg, du lever og bor i N o r g e. Søsteren til venninnen min kjøpte et slikt bilde da hun var til London på shopping. Det velter i meg hver gang jeg ser det bildet. Passer ikke inn hos henne heller.

Anonymous poster hash: f1005...148

Jeg har det ikke selv, men slikt syntes jeg ikke er så ille når man kjøper det i landet det kommer fra for da har det jo en "historie" på en måte. Men jeg vet om flere som har et skylinebilde av Manhattan kjøpt på IKEA når de aldri har satt sine bein utenfor Skandinavia+sydspania. Da er det bedre med en blank vegg, tenker jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellige meninger ser jeg.. Personlig synes jeg slike bokstaver er utrolig kule. Skulle gjerne hatt noen selv. Det jeg derimot ikke liker er sånn patetiske tekster klistra på veggene, eller dosetet, eller vinduet.. Blugh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg derimot ikke liker er sånn patetiske tekster klistra på veggene, eller dosetet, eller vinduet.. Blugh

Jeg har "IPoop" med apple-logoen på doen. Syns den er riktig så flott :nigo: ellers er jeg enig med deg :fnise:

Anonymous poster hash: b9a97...f08

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "IPoop" med apple-logoen på doen. Syns den er riktig så flott :nigo: ellers er jeg enig med deg :fnise:

Anonymous poster hash: b9a97...f08

Det er litt artig da ^_^ Dusjen min hadde dessverre "Get naked " da jeg flytta inn hit. Har begynt å like den

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange skriver så mye om å ha personlig stil hjemme. Nå er det blitt så in å ha masse "gøyale" farger i interiøret sitt. ( lamper, pynteting , gamle møbler osv.) DA blir det veldig personlig altså..

Synes det ser ut som lekestue jeg da... Lei av det allerede...

Anonymous poster hash: 87a19...dcc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt irritert på noen studenthybler :P der jeg bodde før var dørene blå og gardinene grå. Og det hang stygg surrealisme-kunst på veggene. Det var drittbillig leie, så jeg syns godt de kunne satt den opp litt for å bruke pengene til å pusse opp litt altså :P det var dritstygt.

Noen andre hybler jeg så på hadde rommene fulle av grønn-turkise møbler. Herregud så stygt!

Ellers er jeg lei den shabby chic-stilen og LOVE over alt.. Det blir så lite personlig og fargeløst. Jeg skal endelig flytte inn i umøblert leilighet nå snart og jeg skal ha farger!! Ikke masse, men så det blir litt liv!

Anonymous poster hash: f1235...ed9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Godt vi er flere med tacky kunst. Ikke jeg heller, det er så blast og nesten litt skummelt :P

Hahaha tror det er det samme som vi har på gangen her hjemme!! Samboeren min sitt som han tok med da vi flyttet sammen, fikk heldigvis slippe å ha det på stuen :P 😅

Anonymous poster hash: a6e7f...c68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ymse "visdomsord" malt på veggen er det verste jeg ser.

Dernest kommer million pynteputer i sofa, svære veggklokker og lyslykter; a la villa paprika-blogg-greier. Grøss.

Tenk å være mann midt oppi den bløtkaka av et hjem?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ymse "visdomsord" malt på veggen er det verste jeg ser.

Dernest kommer million pynteputer i sofa, svære veggklokker og lyslykter; a la villa paprika-blogg-greier. Grøss.

Tenk å være mann midt oppi den bløtkaka av et hjem?!

Har erfaring med at de stort sett bare bryr seg om en stor TV og en myk sofa, når det gjelder stua. Spør mannen din hva som er den tredje nips-gjenstanden fra høyre i vinduskarmen en dag dere er ute ;)

Anonymous poster hash: 68e91...105

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har erfaring med at de stort sett bare bryr seg om en stor TV og en myk sofa, når det gjelder stua. Spør mannen din hva som er den tredje nips-gjenstanden fra høyre i vinduskarmen en dag dere er ute ;)Anonymous poster hash: 68e91...105

Har veldig lite nips ;)

Hater, hater, hater nips.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Oi. Retro kan være kult det, altså, men her hadde de latt seg rive veldig med, vel? :fnise:

 

Jeg likte det  :sjokkert:

 

Bortsett fra stue, bad og hovedsoverom. Hadde også valgt noe annet mellom kjøkkenbenk og overskap, og andre gardiner på kjøkkenet. Men ellers... kjøkkenet - guilty pleasure  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det verste jeg vet er bokstaver som HOME LOVE HAPPINESS = BANALT!!!!

(Hvis noen har det lenger..)

Shabby chic møter "strandstil" synes jeg også er grusomt.

Jeg synes det hadde vært kjempefestlig med bokstaver på peishylle, Sjenk osv hvis der fantes ord som DRITT, SKILSMISSE...

Eller skilt med blonder og hjerter og tekst som:

"Vi blir så glade om du vasker her"

"Velkommen, ikke bli lenge. 30 minutter er nok."

Ikke egentlig da, men morsom tanke :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater når folk har malt gamle møbler i pent treverk... Ødelagt møbelet helt..

Så ei som hadde malt et massivt bord i flammebjørk, huff.!

Også fikser jeg ikke engler, og alt som skal pyntes opp med hønsenetting og krittmaling.

En annen ting er disse bohusmaleriene, masseprodusert crapkunst.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har erfaring med at de stort sett bare bryr seg om en stor TV og en myk sofa, når det gjelder stua. Spør mannen din hva som er den tredje nips-gjenstanden fra høyre i vinduskarmen en dag dere er ute ;)Anonymous poster hash: 68e91...105

Hvis man har så mye som tre nipsgjenstander i en vinduskarm, er det ikke rart folk ikke vet hva det er. Du mener altså, det er ca 7 ting i en karm, siden det er naturlig å telle fra høyre? Tror vi har tre nipsgjenstander i hele huset, jeg. Har mannen din vært med på å velge ut disse, og bestemt plasseringen, vet han selvsagt at de er der og hvor. Hvis ikke, hvorfor skal han bry seg? Han sier bare dere har det fint for å være grei, og for ham spiller det ingen rolle, som du sier. Men det gjelder jo ikke alle menn.

Anonymous poster hash: 39232...082

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at man må ha stor flott villa eller stor leilighet på Frogner for å kose seg med kald champagne.

Resten får vel stikke i smug...

Anonymous poster hash: eb364...822

Haha. Hvis man skal ta utgangspunkt i innlegget hun siterte, så blir det vel mer som at man bruker en brødbakemaskin som blomstervase. Ganske upraktisk hvis man faktisk har tenkt til å bake brød.

Hvis man er glad i champagne, så er det supert med en champagnekjøler, men da stapper man den neppe full av blomster.

Anonymous poster hash: 47da0...ff0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg synes det hadde vært kjempefestlig med bokstaver på peishylle, Sjenk osv hvis der fantes ord som DRITT, SKILSMISSE...

Eller skilt med blonder og hjerter og tekst som:

"Vi blir så glade om du vasker her"

"Velkommen, ikke bli lenge. 30 minutter er nok."

Ikke egentlig da, men morsom tanke :)

 

Du vet du kan stave hva du vil med bokstavene??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...