Gjest Vux Skrevet 19. januar 2015 #961 Skrevet 19. januar 2015 (endret) Dobbelt sett med trelister langs gulv, for å gjemme unna skjøten på parkettgulvet (formodentlig). Hvorfor legge gulvet ordentlig med kun en trelist rundt om på veggene, når man kan la den gamle lista stå og så legge på en liten list inntil den første lista.? :D Endret 19. januar 2015 av Vux 2
Million Skrevet 19. januar 2015 #962 Skrevet 19. januar 2015 Men hvis de faktisk leser eller snakker mest, vil det ikke da være mest praktisk med møblering som ikke er fokusert rundt en TV? Jeg har selv en liten TV i et hjørne, som stort sett bare brukes til barnetv, for meg hadde det blitt upraktisk og lite pent med sofaen vendt mot en stor svart firkant vi omtrent ikke bruker. Det betyr ikke at jeg tror jeg er så mye bedre enn "bermen", men at familien vår ikke er så glad i TV. Jeg tenkte på et konkret tilfelle, spesielt. Med tre unger i det huset brukes tv'en nok daglig. Likevel har de innredet slik.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #963 Skrevet 22. mars 2015 Sorte vegger på kjøkken. Marmor.... Anonymous poster hash: 51632...a9e 1
Rotemor Skrevet 22. mars 2015 #964 Skrevet 22. mars 2015 Dobbelt sett med trelister langs gulv, for å gjemme unna skjøten på parkettgulvet (formodentlig). Hvorfor legge gulvet ordentlig med kun en trelist rundt om på veggene, når man kan la den gamle lista stå og så legge på en liten list inntil den første lista.? :D Det kalles vaskelist:)
Annie Hall Skrevet 25. mars 2015 #965 Skrevet 25. mars 2015 Det kalles vaskelist:) Legg merke til at den ofte er i eik. Det er fordi det er et hardt treslag som tåler støt fra vaskekoster, støvsugere etc langt bedre enn den egentlige lista gjør. Praktisk og vanlig altså... 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #966 Skrevet 25. mars 2015 Er i overkant opptatt av interiør og liker mye forskjellig, men det er enkelte ting jeg absolutt ikke liker Alt fra Black Design Interiørpoesi Fattigmannssølv Silkeputer Lilla interiør Bombay-møbler Det meste fra Jysk Skomakerlamper Julegardiner Vinhyller Duker (vet det er sært) Billige lerretsmaleri uten ramme Alt med kinesisk skrift Stressless Store svarte skinnsofaer med innebygd skammel Anonymous poster hash: 28581...b63 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #967 Skrevet 25. mars 2015 Er i overkant opptatt av interiør og liker mye forskjellig, men det er enkelte ting jeg absolutt ikke liker Alt fra Black Design Interiørpoesi Fattigmannssølv Silkeputer Lilla interiør Bombay-møbler Det meste fra Jysk Skomakerlamper Julegardiner Vinhyller Duker (vet det er sært) Billige lerretsmaleri uten ramme Alt med kinesisk skrift Stressless Store svarte skinnsofaer med innebygd skammel Anonymous poster hash: 28581...b63 Wow, vi er tvillingsjeler! Anonymous poster hash: 6c88a...01b 1
Gjest Margit Spat Skrevet 25. mars 2015 #968 Skrevet 25. mars 2015 Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at noen synes de derre "Tassen"-tingene er fine. For øvrig er Black Design en av mine guilty pleasures . Jeg synes faktisk de har en del ting som er helt fine, og jeg har handlet en del der selv, særlig til hytta.
Aviendha Skrevet 25. mars 2015 #969 Skrevet 25. mars 2015 Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at noen synes de derre "Tassen"-tingene er fine. Den der var bare skummel! 3
Gjest Vampen Skrevet 25. mars 2015 #970 Skrevet 25. mars 2015 Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at noen synes de derre "Tassen"-tingene er fine. For øvrig er Black Design en av mine guilty pleasures . Jeg synes faktisk de har en del ting som er helt fine, og jeg har handlet en del der selv, særlig til hytta. Jeg elsker Tassen! Det er ikke fordi jeg synes Tassen-produktene er de vakreste i verden, men mer fordi de er såpass teite og søte at de får meg til å smile. Dessuten er de såpass hvite og nøytrale, at det ikke alltid er at folk oppdager det lille ekstra før de har sett nærmere. Så de er rett og slett et teit og barnslig innslag i hverdagen. Men så liker jeg også det teite og det rare. 4
Blå politibil Skrevet 25. mars 2015 #971 Skrevet 25. mars 2015 Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at noen synes de derre "Tassen"-tingene er fine. For øvrig er Black Design en av mine guilty pleasures . Jeg synes faktisk de har en del ting som er helt fine, og jeg har handlet en del der selv, særlig til hytta. De tassen koppene digget jeg faktisk... Det meste annet i denne tråden står jeg over, men likte koppene. 1
loffen Skrevet 25. mars 2015 #972 Skrevet 25. mars 2015 Er i overkant opptatt av interiør og liker mye forskjellig, men det er enkelte ting jeg absolutt ikke liker Alt fra Black Design Interiørpoesi Fattigmannssølv Silkeputer Lilla interiør Bombay-møbler Det meste fra Jysk Skomakerlamper Julegardiner Vinhyller Duker (vet det er sært) Billige lerretsmaleri uten ramme Alt med kinesisk skrift Stressless Store svarte skinnsofaer med innebygd skammel Anonymous poster hash: 28581...b63 Wow, vi er tvillingsjeler! Anonymous poster hash: 6c88a...01b Trillingsjeler! 2
Gjest Booker Skrevet 25. mars 2015 #973 Skrevet 25. mars 2015 Jeg grøsser meg av dette:http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=56910045&opt_out_feedback=false Mitt værste mareritt.
Malum Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #974 Skrevet 26. mars 2015 Jeg grøsser meg av dette:http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=56910045&opt_out_feedback=false Mitt værste mareritt. Oi. Retro kan være kult det, altså, men her hadde de latt seg rive veldig med, vel?
Annie Hall Skrevet 26. mars 2015 #975 Skrevet 26. mars 2015 Det syntes jeg var dritfint. Spesielt kjøkkenet og verandaen og stuen 7
AmandaVI Skrevet 16. april 2015 #976 Skrevet 16. april 2015 Jeg har faktisk et sånt gammeldags teakbord i stua. Det fikk jeg da et hus skulle rives. Da det ikke krøp noen ekle ting ut etter to dager i garasjen, rengjorde jeg det grundig og tok det inn i stua. Ingen av møblene mine passer særlig godt sammen, siden de enten er kjøpt på ikea eller reddet fra containere. Folk kaster så mye som er helt fint og solid, men som ikke er "in" lenger. Ellers kan jeg ikke fordra sånn tilgjort, krampaktig retro-stil. Det ser så kunstig og dyrt ut at det ikke blir noe koselig. Samme synes jeg om alle innredningsstiler som ikke har blitt til av seg selv. Her er litt av stua mi nedenfor. TV-bordet er flunka nytt og er i serien "BESTÅ" fra ikea. 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #977 Skrevet 16. april 2015 Hodeskaller som pynt?! I stua, badet, gangen, soverommet...tenk å ha en sånn i stua, tror jeg hadde dødd!Anonymous poster hash: 8d692...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #978 Skrevet 16. april 2015 GrøssAnonymous poster hash: 8d692...2f1 3
AmandaVI Skrevet 16. april 2015 #979 Skrevet 16. april 2015 GrøssAnonymous poster hash: 8d692...2f1 Fikk en akkurat maken til jul, faktisk. Den ble donert til Frelsesarmeen temmelig kvikt... 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #980 Skrevet 16. april 2015 Fikk en akkurat maken til jul, faktisk. Den ble donert til Frelsesarmeen temmelig kvikt... Haha, jeg skjønner deg! Fatter ikke hva folk tenker med når de kjøper noe sånt eller gir bort???Anonymous poster hash: 8d692...2f1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå