Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dobbelt sett med trelister langs gulv, for å gjemme unna skjøten på parkettgulvet (formodentlig).

Hvorfor legge gulvet ordentlig med kun en trelist rundt om på veggene, når man kan la den gamle lista stå og så legge på en liten list inntil den første lista.? :D

Endret av Vux
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis de faktisk leser eller snakker mest, vil det ikke da være mest praktisk med møblering som ikke er fokusert rundt en TV?

Jeg har selv en liten TV i et hjørne, som stort sett bare brukes til barnetv, for meg hadde det blitt upraktisk og lite pent med sofaen vendt mot en stor svart firkant vi omtrent ikke bruker. Det betyr ikke at jeg tror jeg er så mye bedre enn "bermen", men at familien vår ikke er så glad i TV.

Jeg tenkte på et konkret tilfelle, spesielt. Med tre unger i det huset brukes tv'en nok daglig. Likevel har de innredet slik.

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sorte vegger på kjøkken.

Marmor....

Anonymous poster hash: 51632...a9e
  • Liker 1
Skrevet

Dobbelt sett med trelister langs gulv, for å gjemme unna skjøten på parkettgulvet (formodentlig).

Hvorfor legge gulvet ordentlig med kun en trelist rundt om på veggene, når man kan la den gamle lista stå og så legge på en liten list inntil den første lista.? :D

Det kalles vaskelist:)

Skrevet

Det kalles vaskelist:)

Legg merke til at den ofte er i eik.

Det er fordi det er et hardt treslag som tåler støt fra vaskekoster, støvsugere etc langt bedre enn den egentlige lista gjør.

Praktisk og vanlig altså...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er i overkant opptatt av interiør og liker mye forskjellig, men det er enkelte ting jeg absolutt ikke liker ;)

Alt fra Black Design

Interiørpoesi

Fattigmannssølv

Silkeputer

Lilla interiør

Bombay-møbler

Det meste fra Jysk

Skomakerlamper

Julegardiner

Vinhyller

Duker (vet det er sært)

Billige lerretsmaleri uten ramme

Alt med kinesisk skrift

Stressless

Store svarte skinnsofaer med innebygd skammel

Anonymous poster hash: 28581...b63
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er i overkant opptatt av interiør og liker mye forskjellig, men det er enkelte ting jeg absolutt ikke liker ;)

Alt fra Black Design

Interiørpoesi

Fattigmannssølv

Silkeputer

Lilla interiør

Bombay-møbler

Det meste fra Jysk

Skomakerlamper

Julegardiner

Vinhyller

Duker (vet det er sært)

Alt med kinesisk skrift

Stressless

Wow, vi er tvillingsjeler! :daane:

Anonymous poster hash: 6c88a...01b

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at noen synes de derre "Tassen"-tingene er fine.

For øvrig er Black Design en av mine guilty pleasures :fnise: . Jeg synes faktisk de har en del ting som er helt fine, og jeg har handlet en del der selv, særlig til hytta.

Skrevet

Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at noen synes de derre "Tassen"-tingene er fine.

Den der var bare skummel!

• Liker 3
Gjest Vampen
Skrevet

For øvrig er Black Design en av mine guilty pleasures :fnise: . Jeg synes faktisk de har en del ting som er helt fine, og jeg har handlet en del der selv, særlig til hytta.

Jeg elsker Tassen!:ler: Det er ikke fordi jeg synes Tassen-produktene er de vakreste i verden, men mer fordi de er såpass teite og søte at de får meg til å smile. Dessuten er de såpass hvite og nøytrale, at det ikke alltid er at folk oppdager det lille ekstra før de har sett nærmere. Så de er rett og slett et teit og barnslig innslag i hverdagen. Men så liker jeg også det teite og det rare. :)

• Liker 4
Skrevet

De tassen koppene digget jeg faktisk... Det meste annet i denne tråden står jeg over, men likte koppene.

• Liker 1
Skrevet

Alt fra Black Design

Interiørpoesi

Fattigmannssølv

Silkeputer

Lilla interiør

Bombay-møbler

Det meste fra Jysk

Skomakerlamper

Julegardiner

Vinhyller

Duker (vet det er sært)

Alt med kinesisk skrift

Stressless

Wow, vi er tvillingsjeler! :daane:

Anonymous poster hash: 6c88a...01b

Trillingsjeler! :overrasket:

• Liker 2
Skrevet

Det syntes jeg var dritfint. Spesielt kjøkkenet og verandaen og stuen

• Liker 7
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har faktisk et sånt gammeldags teakbord i stua. Det fikk jeg da et hus skulle rives. Da det ikke krøp noen ekle ting ut etter to dager i garasjen, rengjorde jeg det grundig og tok det inn i stua. Ingen av møblene mine passer særlig godt sammen, siden de enten er kjøpt på ikea eller reddet fra containere. Folk kaster så mye som er helt fint og solid, men som ikke er "in" lenger.

Ellers kan jeg ikke fordra sånn tilgjort, krampaktig retro-stil. Det ser så kunstig og dyrt ut at det ikke blir noe koselig. Samme synes jeg om alle innredningsstiler som ikke har blitt til av seg selv.

Her er litt av stua mi nedenfor. TV-bordet er flunka nytt og er i serien "BESTÅ" fra ikea. :)

post-42608-0-51525100-1429187871_thumb.p

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hodeskaller som pynt?! I stua, badet, gangen, soverommet...tenk å ha en sånn i stua, tror jeg hadde dødd!

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Grøss

post-37809-0-46298000-1429204922_thumb.j

• Liker 3
Skrevet

Grøss

Fikk en akkurat maken til jul, faktisk. :spy: Den ble donert til Frelsesarmeen temmelig kvikt...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk en akkurat maken til jul, faktisk. :spy: Den ble donert til Frelsesarmeen temmelig kvikt...

Haha, jeg skjønner deg! Fatter ikke hva folk tenker med når de kjøper noe sånt eller gir bort???

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...