Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

Julestjerner som henger i vinduet og diverse julepynt, når julen er over. Hva er vitsen virkelig? Få det ut!

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julestjerner som henger i vinduet og diverse julepynt, når julen er over. Hva er vitsen virkelig? Få det ut!

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

I Norge er tradisjonen at julepynten er oppe til 13. eller 20. dag jul. ☝️
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (og de fleste jeg kjente) pleide å pynte 23. desember og ta ned pynten igjen en ukes tid etter nyttår. Tror det var normen før..? Det er vel mer nytt at man pynter 1. desember og fjerner pynten i romjulen.

Når vi snakker om julepynt/innredning - jeg misliker sånne trekantstaker som er vanlig å ha i vinduet i adventstiden..de er så stygge synes jeg.

Liker heller ikke når folk skal ha så kjipe juletrær som mulig, for å være "spesielle"... pistrete/skjeve/halvvisne trær liksom...å så kul og trendy du er :P Eller bare en kvast greiner i en vase istedet for juletre. Sees typisk i interiørblader :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hate" er et voldsomt sterkt ord når det gjelder interiør, men jeg har aldri skjønt nytten ved pynteputer på senga.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne stiger som bare er spikra sammen og satt oppetter en vegg... ser ikke helt hvordan det skal være fint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kjøkken som på passionforbaking. Pastell over alt :daane:



Anonymous poster hash: bbb71...b14
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julestjerner som henger i vinduet og diverse julepynt, når julen er over. Hva er vitsen virkelig? Få det ut!

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

Helt enig. Det forsvinner når julen er over. Hos oss skjer det mellom 6 og 13 januar. Veldig sært om det står fremme langt inn i nyåret.

Anonymous poster hash: cd03b...264

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er tradisjonen at julepynten er oppe til 13. eller 20. dag jul. ☝️

Nope! En ekspert som er norsk, har uttalt at julepynt skal vekk etter nyttår, de som har det fremme har ingenting med jul å gjøre men LATSKAP.

Takk for meg.

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veggord er jeg dritlei av. BARE SLUTT

Alt i hvitt. Jeg får fnatt av det, og er redd for å gjøre ting skittent.

Gule vegger. Bare nei, det funker ikke.

Alt i furu.. Jeg elsker furu selv, men når hele huset er furu så har det gått for langt.



Anonymous poster hash: 4bc00...c96
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! En ekspert som er norsk, har uttalt at julepynt skal vekk etter nyttår, de som har det fremme har ingenting med jul å gjøre men LATSKAP.

Takk for meg.

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

Du tenker på Halvor? Hvorfor er han en ekspert mener du? Han har ikke peiling. At han personlig vil kvitte seg med jula for som f, er greit for meg, men tradisjon er 13. eller 20. dag. Han har ikke fastisvaret.

Anonymous poster hash: 29305...2ba

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har fra gammelt av vært vanlig å hive ut jula 13. dag etter julaften.



Anonymous poster hash: 6c88a...01b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte fliser på kjøkken og bad, samt svart kjøkkeninnredning og grå vegger. H a t e r intenst.....



Anonymous poster hash: 96a26...4a8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! En ekspert som er norsk, har uttalt at julepynt skal vekk etter nyttår, de som har det fremme har ingenting med jul å gjøre men LATSKAP.

Takk for meg.

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

Ekspert og ekspert... Han er interiørarkitekt eller et eller annet, ikke professor med hovedfag i julehøytider. Det han var ute og ytret i VG var kun hans egne meninger, det at VG gadd å bruke artikkelen gjør han ikke til eksepert. Når julen skal bort er opp til hver enkelt, de følger den tradisjonen de er vandt til det gjør ikke folk til late av den grunn. Jeg vil heller si at de som følger det slike folk sier og ikke gidder å tenke selv er late jeg da.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Engler, nisser, hagegnomer, pyntegjenstander i hele tatt som er formet som dyr eller mennesker.



Anonymous poster hash: dc248...445
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willow tree figurer, men også andre figurer som engler og troll

Ting med ord/ordtak på. Skilt, puter, veggord osv

Villa Paprika stilen. Liker ikke at det føles overmøblert og trangt, vil ha det luftig og med en viss romfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspert og ekspert... Han er interiørarkitekt eller et eller annet, ikke professor med hovedfag i julehøytider. Det han var ute og ytret i VG var kun hans egne meninger, det at VG gadd å bruke artikkelen gjør han ikke til eksepert. Når julen skal bort er opp til hver enkelt, de følger den tradisjonen de er vandt til det gjør ikke folk til late av den grunn. Jeg vil heller si at de som følger det slike folk sier og ikke gidder å tenke selv er late jeg da.

Han er ikke arkitekt i det hele tatt, han er interiørdesigner.

Og nå synes jeg han var skikkelig teit. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...