Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt enig i hovedinnlegget!

Også synes jeg kobber er helt grusomt. Trendy, ja, men virkelig ikke fint.

Ååå.. disse synes jeg er til å dø før! :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Seajewel
Skrevet

Hodeskaller, kobber, altfor masse dilldall. Malerier som ikke passer sammen tilfeldig hengt opp på veggene. Pyntestige, jeg har enda ikke skjønt greia. Skjønner stiger ved hjemmebibliotek, hvor hyllene går langt opp, sånn at man kan nå opp til alle bøkene. Men en grå stige i stua, for å slenge tepper over? Rart. Og knagger på veggene i stua, for å henge opp tepper, f eks ved siden av TV-en... :ler: retro sofaer og møbler er heller ikke noe fint, og gamle møbler stinker ofte fælt.

Men, er nok mange her som ville ha dødd litt i stua mi, og de færreste ville ha innredet det slik som jeg har det tror jeg... :)

Skrevet

- Er vel begynt å bli piittelittegranne lei av veggord, som LOVE og HOME.

- Planker, pinner og tre laget om til stiger fullt av lys og alt mulig. Er ganske inn hos de fleste der jeg kommer fra.

- Stjerner, og ugle-ting. Herregud så lei jeg er av stjerner og ugler... Har fjernet absolutt alt med stjerner på for det har blitt litt for mye for min del.

- Møbler og pynt som ser slitt ut. Det er stilig med en eller annen sak som ser litt gammelt ut, f.eks. et lite bord eller en bilderamme. Men når alt skal pusses ser jo alt gammelt og slitt ut - ikke helt min stil.

- Knæsj-farga møbler. Kunne aldri tenkt meg en knall-oransj sofa i mitt hjem, hehe.

• Liker 1
Skrevet

Furumøbler.

Det er det eneste jeg får utslett av. Også synes jeg det er fint om folk har en stil og en rød tråd, ikke bare kjøper tilfeldige greier.

• Liker 2
Skrevet

- Veggord

- Black Design

- Pynt som er gul eller limegrønn

- Skinnsofa (spesielt store svarte)

- All in retro (det KAN faktisk bli for mye, noen tar jo helt av)

Skrevet

Ååå.. disse synes jeg er til å dø før! :rodmer:

Hehe, helt uenig.

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert noen som har nevnt det før, men de vasene med gull eller sølvstriper. Annen hvert hjem og boligannonse på finn.no har disse. De er jo ikke fine engang!

Anonymous poster hash: 67b70...2a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den vannkaraffelen fra Grand Crue som ALLE møblerte har :P

http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=9678

noe så dørgende kjedelig...

Hei!!! Akkurst den har vi tror jeg, ser hvert fall slik ut! Visste ikke at det var noe spesielt alle hadde :fnise: trodde det bare var en helt vanlig vannkaraffel, fikk den i bursdag en gang. Æsj.. jeg som likte den, nå blir det jo bare kleint å bruke den om folk tror jeg har kjøpt den for å være møblert og in. (Den står ikke fremme til pynt altså, men inni i et skap og fylles med vann når vi har middagsbesøk.)

Anonymous poster hash: a6e7f...c68

• Liker 1
Skrevet

Hei!!! Akkurst den har vi tror jeg, ser hvert fall slik ut! Visste ikke at det var noe spesielt alle hadde :fnise: trodde det bare var en helt vanlig vannkaraffel, fikk den i bursdag en gang. Æsj.. jeg som likte den, nå blir det jo bare kleint å bruke den om folk tror jeg har kjøpt den for å være møblert og in. (Den står ikke fremme til pynt altså, men inni i et skap og fylles med vann når vi har middagsbesøk.)

hehe, ja det gjorde jeg også, klassisk gave han der :fnise: og det er HELT VANLIG ja :P Jeg syntes i alle fall jeg ser den absolutt overalt.

AnonymBruker
Skrevet

hehe, ja det gjorde jeg også, klassisk gave han der :fnise: og det er HELT VANLIG ja :P Jeg syntes i alle fall jeg ser den absolutt overalt.

Jeg er ganske ung, så de fleste vennene mine har bare slike store sett fra IKEA og slikt, men skal begynne å holde øynene oppe for de :fnise:

....

Kanskje ikke en trend, men jeg er veldig lei av at alle skal ha det helt svart og hvitt, syntes det blir så enkel løsning og veldig upersonlig. Ser det spesielt gjerne hos de som sier de er skikkelig glad i og flinke med interiør. Svart hvitt er jo det enkleste man kan gjøre.Ser jo rent og pent ut på en måte, men jeg syntes det er viktig å få inn litt farge og varme i huset også :)

• Liker 5
Gjest Seajewel
Skrevet (endret)

En bruksting for min del (har karaffel og grand cru-glass selv, og syns den er praktisk og fin), på samme linje som høye kaffeglass. Endret av Seajewel
Skrevet

En bruksting for min del (har karaffel og grand cru-glass selv, og syns den er praktisk og fin), på samme linje som høye kaffeglass.

Helt enig. Ser ikke på slikt som interiør. Jeg har en sånn vinkaraffel og synes den er kjempebra. Kunne gjerne hatt en til vann også.

• Liker 1
Skrevet

Synes grand cru har fine ting jeg, de er enkle og passer med det meste... :sjenert:

• Liker 5
Skrevet

Synes grand cru har fine ting jeg, de er enkle og passer med det meste... :sjenert:

Det synes jeg og.

Skrevet

Alt mulig dilldall som er utstilt overalt der det er mulig å finne en ledig plass blant alt skrotet. Mange har gått fullstendig bananas i å skaffe mest mulig støvsamlere i hvitt og sølv.

I det hele tatt, hjem som er dårlige kopier av noe man har sett bilde av i et interiørmagasin. Har ikke folk stil eller smak selv, siden de må kopiere andres?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt mulig dilldall som er utstilt overalt der det er mulig å finne en ledig plass blant alt skrotet. Mange har gått fullstendig bananas i å skaffe mest mulig støvsamlere i hvitt og sølv.

I det hele tatt, hjem som er dårlige kopier av noe man har sett bilde av i et interiørmagasin. Har ikke folk stil eller smak selv, siden de må kopiere andres?

Kanskje akkurat det er deres stil og smak da vel...

Anonymous poster hash: 28bfc...c5a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Lyshus. ALLE har det, så hvorfor vil enda fler ha det?

Endret av Bomullstrusa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg eier ikke noe GrandCru selv men jeg synes det ser helt fint ut, nøytralt og virker til å ha ok kvalitet, er jo bruksting ikke noe man stiller ut.. :) Da tenker jeg på vannkaraffel og glass, synes ikke lysestaker osv fra merket er noe fine.

Tror grunnen til at så mange har den vannkaraffelen osv er at det var en sånn standard ting å få i gave fra jobben eller fra litt mer perifere slektninger til jul, på grunn av prisklasse og hvor enkelt det er å få tak i og at det er noe som passer til alle og alle kan bruke.

Jeg jobbet med å pakke julegaver for firmaer et par år, og det var MYE GrandCru som ble gitt bort for å si det sånn haha :D

Anonymous poster hash: 88e7c...789
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Har to sånne... Fått en i julegave og en ved nykjøp av bil. Fikk en annen en nå ved siste nybilkjøp, men den ser bedre ut ( kan brukes som vase ) :P

Anonymous poster hash: 2bced...af5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...