Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

haha... jeg har masse hjemme som dere hater..

Men jeg liker IKKE:

Røde sofaer

Møbler i furu og kirsebær

Rosa, roser, engler osv.. (likte det en liten kort periode for noen år siden... GRØSS)

Sterile hjem

Sånne designer plastikk spisestuestoler og sånn.. fy det er så stygt..

Neonfarger

pynteputer med dyreprint osv..

Utstoppa dyr

og så sist men ikke minst.. saueskinn osv brukt som DUK!!!! Hva er greia liksom??

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke at det er sterilt og "moderne" brune møbler brunt gulv og furu. Jeg liker heller ikke ståltrapper, slike som går i sirkel.

Anonymous poster hash: de25f...cf7
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hater å endre stil, kjøpe ting og tang. det er alt mulig til å henge opp gardiner med..noe er verre enn andre. Jeg bruker den gode gamle kirsstangen. Da henger i alle fall gardiner pent. Stenger med allsøags spyd og ringer på gardiner...henger stygt som f....og grunnen er at folk kjøper altforlite ringer.

Jeg har klassiske møbler. Den ene moten etter den andre avløses......møbelkjedens blader ramler inn...nytt nytt og atter nytt, så bakers i bladet står mine møbler.År etter år.

Eneste vi har kjøpt de siste 15 år er ny salong. 43.000. Enkel,klassisk,og liten

Frisker opp med lys, løpere,blomster.

Sengetøy har jeg ikke kjøpt på 25 år. Var kraftig dyrt når det ble kjøp, og like fint. (kjøpt i utlandet) Det var dobbelt så dyrt her i Norge,og tør ikke nevne prisen. Har det sikkert i 15 år til

Anonymous poster hash: 52084...4cc
  • Liker 3
Skrevet

Det verste jeg ser er bokstaver og klisjetekster klistret på veggene.

• Liker 4
Skrevet

Porselensnipsfigurer og suvenirer. Feks billige troll og kopper med Gubrandsdalen eller Fløybanen på. Spesielt i plast. Billige reproduksjoner av malerier i gale farger. Klovnebilder på veggen i alle utførelser. For mye rosa detaljer a la barbie. Ellers bad som ikke er pusset opp siden 70-tallet med grønne og oransje fliser. :) Huff!

• Liker 3
Skrevet

Utstoppede dyr i dagligstua! Huff og huff uansett hvor jaktinteressert husets mann er ;)

Skrevet

Vet ikke om det er nevnt før her, men slike fotografbilder av barna som henger i tripptrapp formasjon midt på stueveggen. I det hele tatt bilder som henger i tripptrapp.

• Liker 3
Skrevet

Dette er sikkert nevnt hundre ganger, men jeg skjønner ikke hvorfor folk tror det blir mer hjemmekoselig av å skrive HOME. Personlig er jeg ganske oppvakt og kjenner igjen mitt eget hjem uten at jeg må skrive det på veggen.

Anonymous poster hash: c12e6...fcb
  • Liker 5
Skrevet

Liker egentlig det meste innen interiør, selv om jeg ikke vil ha alt selv.

Men har lite til overs for furu.

Skrevet

Furu er vel 80-talls. Liker ikke. Gulnet lakkert furu. Heldigvis kan man male over. :)

Skrevet

Furu er visstnok tilbake i interiørbildet (dog ikke den 80-talls gulnet-blanklakkert-furu).

Jeg liker IKKE store bryllupsbilder (gjerne av seg selv) på veggen, Eller foto-på-lerret av barn.

Faktisk så er jeg ikke noe glad i fotografier på veggene i det hele tatt (med mindre det er kunstfoto), men fotolerret er faenmeg det jævligste.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Synes baby på saueskinn er koselig men alt med måte. Sånne bilder blir fort veldig prangende om de er laget i største type forstørrelse og henger midt i stua.

Endret av Solstrålemamma
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes baby på saueskinn er koselig men noen overdriver litt og forstyrrer de for mye. Sånne bilder blir fort veldig prangende.

Anonymous poster hash: 7398b...050

• Liker 1
Gjest Knuse
Skrevet

Alt mulig med stjernemotiv på, Sånne store bokstaver med LOVE, HOME, FAMILY osv og veggord.

• Liker 1
Skrevet

Når alt er blendende hvitt. Tak, vegger, listverk, møbler, pyntegreier, bruksgjenstander i hvitt hvitt hvitt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

-pynteputer med dyreprint osv..

-amerikan diner stil på kjøkkenet

-bilder av barna på kubbelys, musmatte og kopper.

Anonymous poster hash: 7398b...050

• Liker 3
Skrevet

Ord i store bokstaver som "HOME" osv overalt. Og engler.

Skrevet

Kom på en ting til, ikke at jeg hater det akkurat, men jeg forstår det bare ikke. Skuffehåndtak på spisestuestolene. Gjerne helt vanlige ikeastoler med skuffehåndtak påmontert bak. Hva er greia? Også observert spisestuestoler med håndklering påmontert. :klo:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...