Alice123 Skrevet 19. februar 2014 #721 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har ikke sett stripevasene før de ble linket i denne tråden, og jeg syntes de er stilige! :D 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #722 Skrevet 19. februar 2014 Alle skal tydeligvis ha disse vasene med striper også. (Ifølge alle de like boligreportasjene i alle de like BoligPluss-bladene jeg har. ) De er ganske fine da, jeg hater dem ikke, men det er blir så kjedelig. Jeg liker dem, kunne tenkt meg en stor med gule striper selv. Mest fordi det er gule striper (jeg har en rar greie for gult..), ikke så viktig at det er Kähler. Jeg liker ikke de vasene fra Kähler som ser ut som sædceller s har kræsjlanda, fordi de ser ut som nettopp det. Og fullt Green Gate-servise er fryktelig kjedelig, det er vel også en sånn blogg-trend. Anonymous poster hash: 22183...e4d 1
Chia Skrevet 19. februar 2014 #723 Skrevet 19. februar 2014 Pynte bokstaver....det er virkelig utrolig harry med HOME, LOVE osv... Og stjerner.... i mitt hus kommer det ikke en jævla stjerne!
loffen Skrevet 19. februar 2014 #724 Skrevet 19. februar 2014 Jeg liker dem, kunne tenkt meg en stor med gule striper selv. Mest fordi det er gule striper (jeg har en rar greie for gult..), ikke så viktig at det er Kähler. Jeg liker ikke de vasene fra Kähler som ser ut som sædceller s har kræsjlanda, fordi de ser ut som nettopp det. Og fullt Green Gate-servise er fryktelig kjedelig, det er vel også en sånn blogg-trend.Anonymous poster hash: 22183...e4d Sædceller ja, de har jeg sett!
Gjest Zeitgeist Skrevet 20. februar 2014 #725 Skrevet 20. februar 2014 Å, jeg er så enig! Til og med på muffinsformer! Jeg vil ha genseren en gang, selv om den egentlig er fin, for nå er det mønsteret oppbrukt. Synes den vasen var ganske fin jeg da. Helt enig, selv om jeg fikk bestemor til å strikke vognteppe med Mariusmønster på til ungen min. Det skal sies at det var før dillen tok helt av, hadde jeg visst det så hadde jeg heller valgt et annet mønster, noe som egentlig er litt synd siden jeg synes at mønsteret i seg selv er fint. Ja, er litt lei meg for at det har gått inflasjon i dette mønsteret, da jeg synes at det i seg selv er pent. Hadde også storstilte planer om å strikke meg en genser i Marius-mønsteret. Men - etter at jeg endelig hadde lært meg å sy sammen strikkedeler (jupp, gi meg vanskelige broderi-teknikker og jeg får det til. Men et par usle madrass-sting - nei, det blir for vanskelig), oppdaget jeg at følt halve Norge hadde en eller annen gjenstand med Marius-mønsteret, og dermed orket jeg ikke kaste meg på bølgen. Det skulle ikke forundre meg om Setersdals-, Selbu- og Fanamønsteret osv. får samme skjebne. Tror jeg strikker meg en genser i islendermønster i stedet
Gjest Zeitgeist Skrevet 20. februar 2014 #726 Skrevet 20. februar 2014 Andre interiørdetaljer jeg får "brekningsfornemmelser" av: 1) Knallgule bad - får følelsen av å gå inn i en gedigen eggeplomme 2) Lakserosa sofa i skai - Kaviar skal spises, ikke sittes i! 3) Veggseksjoner i tre-imitat med blå flater - ofte sett her i Tyskland. I det siste sågar på gatene. Det er bare å hente de hvis du vil ha. Helt gratis. 4) Kjøkken innredet i rockabilly-/American diner-stil med ørtifjørti emaljeskilt på veggene og tralala - altfor mye visuell distraksjon og jeg klarer ikke å konsentrere meg. Eneste plusspoenget er at man kan alltid spørre om historien bak interiørdetaljene og kanskje få servert en interessant historie 5) Lysskilt! Gamle reklameskilt for vaskemidler og blablabla - Lyset skjærer i øynene og jeg vil nødig sitte med solbriller inne 6) Kjøkkeninnredning i sort og rødt - Jeg elsker sort, men rød er en lumsk farge. Feil nyanse og det ser bare tarvelig ut. Dessuten kan jeg ikke la være å tenke på sataniske ritualer når jeg entrer et sort og rødt kjøkken 7) Hotellrom-stil på soverommet - Altså, jeg har overnattet på nok hoteller til å hjertelig innrømme at enkelte av rommene var så stilig innredet at jeg glatt ville ha kopiert de. Det jeg mener her er mer den stilen man finner på typiske kjedehoteller a'la Scandic, Best Western osv. I sin riktige setting kan det sikkert se fint ut, men når soverommet er knøttlite, fullt av klær, med seng i landhus-stil, skyvegardiner og et IKEA-bilde henger over sengegavlen - vel, da blir det fullstendig krasj å sette opp svære stuebordslamper på hvert nattbord (som forøvrig IKKE passer til noe av det restlige interiøret)
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #727 Skrevet 20. februar 2014 De der fæle liksom-slitte blikk-skiltene med visdomsord og "morsomheter". "Here lives happy children and tired parents" "Carpe diem" og min favoritt: "LOVE LIVE EAT" Ha ha, jeg leste "crapppy children", det hadde jo faktisk vært litt morsomt :-) Anonymous poster hash: dac55...6a9 2
Sunshine Skrevet 20. februar 2014 #728 Skrevet 20. februar 2014 Neinei, du må levere den inn igjen i butikken! De fyker ut så fort, og jeg er lei av å si "beklager, vi er utsolgt igjen". Så da er det bedre at noen andre får den :D Vi tar imot disse uten kvittering i alle fall, siden de selges så enkelt.Anonymous poster hash: 826b1...167 Jeg tenker jeg bør sette den frem når giveren kommer på besøk.....
Malum Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #729 Skrevet 20. februar 2014 Jeg tenker jeg bør sette den frem når giveren kommer på besøk..... Kanskje du lærer deg å elske den med tiden 1
Sunshine Skrevet 20. februar 2014 #730 Skrevet 20. februar 2014 Mulig. Men så sjeldent som dama kommer på besøk spørs det om jeg rekker å se den nok.
Tippy Skrevet 20. februar 2014 #731 Skrevet 20. februar 2014 De vasene så ut som noe som kunne passet på et barnerom hvis man skulle satt noen blomster inn der, evt selvplukket buketter om sommeren, syntes ikke de var så fine til å ha i stua...kaaaanskje på kjøkken, med tvil
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #732 Skrevet 20. februar 2014 Alle skal tydeligvis ha disse vasene med striper også. (Ifølge alle de like boligreportasjene i alle de like BoligPluss-bladene jeg har. ) De er ganske fine da, jeg hater dem ikke, men det er blir så kjedelig. Jeg skjønner ikke den siste setningen din egentlig. Er ikke det viktigste at du selv synes at de er fine? Eller har du angst for å bli for mainstream? Jeg syns ikke de vasene var stygge, men de er ikke min stil i det hele tatt. Anonymous poster hash: 29305...2ba 1
Gjest bloggerutennavn Skrevet 20. februar 2014 #733 Skrevet 20. februar 2014 Hihi! Jeg hater... STJERNER!!! Herregud. Når folk har flere forskjellige stjerneputer, stjernepledd og stjernepynt... Ser så dumt ut... Veggord! Super cheesy .Har aldri likt det. Metallskilt med visomsord og "morsomme" quotes. Gamle slitte vinduer med hønsenetting istedefor glass som henger på veggen med bilder på. Grøss! Kubbelys og puter med englemotiv. Pyntebokstaver "slitte" møbler til flere tusen kroner 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #734 Skrevet 20. februar 2014 Hvitt på hvitt på hvitt på duserosa. Engler i hytt og pine. Falske blomster. Alle typer skilt med latterlige quotes som skal definere din person. Store bokstaver av typen LOVE, HOME osv Vitrineskap med enda verre innhold (SE HER HVA JEG HAR KJØPT). (ja, jeg er seriøs) Alt som er trendy; hodeskaller, pantonekopper, revolvervase. Blæh; kvinner klarer aldri å være kreative uten å herme. (I mitt hode; kreativt = finn på det sjæl) Anonymous poster hash: 610d8...69c 1
Lemuren Skrevet 20. februar 2014 #735 Skrevet 20. februar 2014 Var innom Kremmerhuset igår, og der hadde de gull- og sølvhodeskaller! De synes jeg var gyselige!! Men smaken er som baken. Jeg har masse blått med stjerner i båten. Rødt polkadott-servise fra Green Gate etc etc.. Så ikke ta alt i tråden så seriøst da (de som gjør det) Viktigste er jo at en selv liker det! 4
loffen Skrevet 20. februar 2014 #736 Skrevet 20. februar 2014 Jeg skjønner ikke den siste setningen din egentlig. Er ikke det viktigste at du selv synes at de er fine? Eller har du angst for å bli for mainstream? Jeg syns ikke de vasene var stygge, men de er ikke min stil i det hele tatt. Anonymous poster hash: 29305...2ba Jeg synes ikke de er så verst, (tråden handler om ting vi hater) men ikke så fine at jeg ville kjøpt en! JEg liker dem altså ikke nok til at jeg ville hatt en, men jeg hater dem ikke. Også synes jeg det er kjedelig når alle skal ha samme vasen. Fikk jeg forklart ordentlig nå? Jeg er ikke redd for å være mainstream, det er jeg helt garantert!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #737 Skrevet 20. februar 2014 Var innom en interiørbutikk i dag og så en helt hvit og liten figur formet som et hus, bare tak og veggene da. Pris 279 Kjøper ikke slikt. Liker absolutt ikke dyrehoder på putetrekk, kobber, gull og disse vasene i alle kanter, fysj!! Anonymous poster hash: 4c747...1d0 1
Gjest Froskejenta Skrevet 21. februar 2014 #738 Skrevet 21. februar 2014 Jeg takler ikke sukkersöte hjem som klart og tydelig bare er et resultat av en trend.. 2
Gjest Froskejenta Skrevet 21. februar 2014 #739 Skrevet 21. februar 2014 som f.eks coveret paa "rom 1 23"
Malum Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #740 Skrevet 21. februar 2014 som f.eks coveret paa "rom 1 23" Jeg er så enig. Slike hjem er så godt som blottet for personlig preg, og man ser jo søren ikke forskjell på dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå