Malama Skrevet 2. september 2005 #941 Del Skrevet 2. september 2005 Jovisst kna jeg flytte inn barnefaren. Det er bare det at jeg hadde liksom planer om at denne kvinnen skulle være alenemor, for det har jeg aldri hatt før, mine er stort sett "flinke folk" og gifter seg de (ikke sånne som meg og min kjære, som "bare bor sammen i synd" nei...) så denne skulle liksom på pur F være alenemor. Bare det at jeg fristes jo til å flytte inn han der faren, barna savner han sikkert? Hver gang han er på besøk havner han i sengs me mora da... Det var i fødselsdagsselskapet til eldstedatra at tvillingguttene ble unnfanget... Likevel, jo, jeg vurderer å flytte ham inn... Nå skal jeg forøvrig ikke spille SÅ mye sims i helga som først tenkt, jeg skal lime bilder... alt det jeg IKKE gjorde på treff i går Håper du får ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. september 2005 Forfatter #942 Del Skrevet 3. september 2005 Nett logga av Runetotem no. Vart jammen meg ei raidgruppe i Scholomance på meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #943 Del Skrevet 3. september 2005 Og her går det i Sims ser jeg! Kos deg i helga da, Linn3c! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. september 2005 #944 Del Skrevet 3. september 2005 God helg snuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. september 2005 Forfatter #945 Del Skrevet 3. september 2005 God helg til dykk også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #946 Del Skrevet 3. september 2005 Koss går det med deg vennen?? Er formen noko betre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. september 2005 #947 Del Skrevet 4. september 2005 Ble sims i stede for wow i da, men jeg skal nok spille når jeg våkner i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. september 2005 #948 Del Skrevet 4. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. september 2005 Forfatter #949 Del Skrevet 4. september 2005 Oi så mange som hadde vore innom her sidan sist eg var her veslo: Betre, men ikkje heilt bra. Takk som spør liv: Sims er kjekt det også, men litt meir action i WoW. Takk for speling i dag, forresten, det var gøy pusla: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. september 2005 #950 Del Skrevet 4. september 2005 Sims ja, skjønte ingenting et øyeblikk der. God søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. september 2005 #951 Del Skrevet 4. september 2005 Gøy med sim også. Selv om det ikke er så mye action. Særig når som jeg våget meg på en liten patch, så vips så kan min tenåring gifte seg, derved kan kjæresten flytte inn og bli voksen, og dessuten kan tenåringsjenta bli gravid. Så nå har jeg nettopp fått ei tenåringsmor Ok, de er litt fyfy, og sambo så rart på meg da jeg sa hva jeg holdte på med, men... da klarer hun kanskje denne "ti unger" ønsket uten å å drikke så mye sånn eleksir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. september 2005 Forfatter #952 Del Skrevet 4. september 2005 Midnattsol: God søndag til deg også! Malama: Ja, det kan bli nok action i Sims-verda om ein held på slik som du gjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. september 2005 #953 Del Skrevet 5. september 2005 Plenty av action siden mine simmer er totalt babysyke, og ikke har slike hemninger som meg, så de FÅR alle de babyene også.. Jeg elsker de søte små simmebabyene, men slitsomme er de når det er mange nok av dem på en gang... Håper du får en fin dag, og føler deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #954 Del Skrevet 5. september 2005 Lurte litt å hva slags kodespråk det var snakk om her ja - også var det dataspill igjen Er som du har skjønt helt GRØNN på området. Er du hjemme fra jobben denne uken også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. september 2005 Forfatter #955 Del Skrevet 5. september 2005 Hei igjen alle saman! Malama: Trur kanskje eg må spela litt sims i dag, for den koselege måten du snakkar om det på, gjer meg alltid så lyst til å spela. Men fyrst må eg nok lesa litt... Og.. Eg har vore neste hovudverkfri heile helga, men i dag kom det sterk tilbake. Skjønar ingenting... Heidi76: Ja, her går det i dataspel-kodar så det held, kjempeartig! Eg er som vanleg heime i dag, har 90% stilling, så eg er heime annankvar måndag. Men eg skal vera heime i morgon også, men så er det på'an igjen. Håpar eg vert betre til då, for elles blir det hardt å begynna att... I dag har eg vore den snillaste systra og kona nokon kan tenkje seg. Byrja dagen med å stå opp for å køyra mannen på jobb! Då eg kom heimatt var veslebror klar til å reisa til kjærasten, så eg køyrde han til toget. På veg heimatt frå togstasjonen stakk eg innom Elkjøp og kasta den gamle komfyren og -toppen. Seinare stakk eg innom Datakjeden og kjøpte eit Tv-tuner-kort til mannen, og varmlunsj så stakk eg innom han på kontoret og me åt saman. Reiste så heimatt, før eg drog nedatt på jobben hans litt seinare å henta han. Då låg det nyaste Pondus på setet hans å venta.... Snill jente ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #956 Del Skrevet 5. september 2005 Snille, snille Linn3c!! Det er nesten så eg skulle ønske det var MEG du var gift med!! Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. september 2005 Forfatter #957 Del Skrevet 5. september 2005 Hehe *rødme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. september 2005 Forfatter #958 Del Skrevet 5. september 2005 Kortet eg kjøpte til mannen, var det noko gale med. Så no har han snakka med dei eg kjøpte det hos, og me skal ut att og bytte det. Eller han i alle fall. Veit ikkje om eg blir med.. Men uansett, han skulle få eit dyrare kort i staden. *håpar me slepp mellomlegg pga køyring ut att og slikt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. september 2005 #959 Del Skrevet 5. september 2005 Ja han har ikke mye å klage over han mannen din! Sees vi i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. september 2005 Forfatter #960 Del Skrevet 5. september 2005 Kanskje det? Burde lest, og så må me endre alle brukarane på TLoC-sidene. Må køyra mannen no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg