Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tilbake no. Fekk nytt kort! :) Så no har me TV på datarommet. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skrive og sendt 2 søknader i dag. Har skrive nr 3 også, men den må postast i morgon.

Skrevet

Mårnings :)

Mannen er køyrt på jobb, frukost er innteken og oppdatering i KG-verda er gjort...

Kva no?

.....lese....

Skrevet

Hmmm..

La nett merke til at eg nærmar meg 50 sider. Kanskje eg klarar det i dag? ;)

Skrevet

Nja, vi kan jo hjelpe deg til å nå de 50 sidene, men nå skal jo du LESE du, sant? Ikke skrive dagbok.

Leeeeeeeeseeeeeeee *formane*

:Nikke:

Skrevet

Kjem meg aldri gjennom pensum på denne måten... *finne kaffi og pensumbok*

Skrevet

Oj, nei kan ikkje gå likevel. Mannen sa akkurat hei til meg på msn ;)

Skrevet

Gler meg til å vera heimeverande, så kan eg kosa meg på KG heile dagen! ;)

Skrevet

Berre fort lese kva Silvius har dreve på med i det siste, så lese... :tunge:

Skrevet

Hihihi.

Like flink som meg å lese du altså!? Dvs, sitte og lese, litt innimellom, og masse pausar ;)

Tenkte eg skulle vera flink å stå opp tidlig i dag og gå til skulen for å lesa. Men eg la meg litt seint i går, så eg rekk så vidt berre sjekka mail og diverse før forelesninga.... Men eg SKAL bli flinkare. Men så er det jo snart praksis så det er vel ikkje vits å begynne med flink-student-ting ennå..... :ler:

Prøver å vri meg unna der eg kan!

Ka du gjer på om dagen då?

:klem:

Skrevet

1. lesepause! :) No har eg lese masse altså! :) Sikkert 20 sider eller noko slikt...

Skal prøva å få lese like masse neste "time". Har lært ein fin teknikk av Pip, der eg les 45 minutt og har 15 minutt pause. Noko som fungerar ganske bra. For det er interessant det eg les, det er berre veldig tørt og tungt.

Skrevet
Der var du innpå igjen ja. Må lese veit du!!!  :ler:

Eg såg akkurat at du hadde skrive til meg då eg reiste meg for å gå på "lesesalen" for å lesa. Så klikka eg på "hurtigsvars-knappen", men tok meg sjølv i nakken og gjekk inn å las i staden! *stolt over seg sjølv-smil*

Skrevet

Siste svar på side 49, i neste innlegg vert det fest!

Tar meg eit par minuttar ekstra lesepause, sidan eg har lese i "Utdanning" i pausen. ;)

Dette går jo rykande, har teke igjen nesten to dagar av det tapte på berre to lesetimar. :hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...