Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!

Koselig a du ville vera litt med meg før eg reiser igjen. Ikkje godt å sei kortid neste gang blir... Hvis praksisen min blir her heima er det jo ikkje så lenge til. Men no er det snart tid for å gå til bussen, så eg får vel prøva å få til litt kvalitetstid med deg før eg må reise ;)

Veldig glad i deg jento mi!! :klem:

Skrevet

Hei alle saman! :)

- Det er liv i meg...

Skrevet

Eg har lagt inn litt "stuff" i bloggen ;)

Skrevet

Så bare at du var etterlyst på PM, også så jeg at du hadde skrevet igjen, så jeg bare tittet innom :)

Skrevet

Hei allesaman!

Eg skal ikkje gå fullstendig voer til blogg, likar dagbok-formatet for godt til det, men i det siste har eg hatt det så travelt på IRL-fronten at eg ikkje har hatt tid til å stikke innom.

Og så syns eg at det er kjedelig å få så lite besøk... Og når lite besøk gjer til at eg er her lite, gjer det til at eg får mindre besøk, som igjen gjer til at eg er her ennom mindre... Vond sirkel...

Løysing: Eg må vera her oftare, slik at alle syns at det er kjekt å stikka innom slik at eg orkar å stikke innom oftare, og dermed har me det i gong! :)

Skrevet

Eg har vore til legen i dag, forresten. Fekk sjukemelding tilogmed onsdag, så då er sjansen større for at eg orkar å stikka innom oftare her. Sida eg er nøydd til å ta livet med ro, likevel.

Skrevet

Tredje besøk på ein dag! :O

Men planen min ser ikkje ut til å virke enno... Hmm...

Må eg ut å vise meg?

- Neisj...

Eg spelar i staden for, eg!

Skrevet
:klem: Håper du blir bedre fort. Slapp av og plei deg selv. :)
Skrevet

Ser på Steven Segal-film på TVNorge. Ganske teit igrunn. Er trøtt og sliten. Men har visst lovd å vera med på "instance" klokka elleve.. Kanskje prøve å sove litt fyrst?

Skrevet

Då var det pause for nyheter og slikt på TVN. Det var den kvilinga då. No har mannen gått ut på datarommet igjen, for å vera med i den "instancen"... Må kvila meg no.. Ja.

Skrevet

Hei hei! :)

Koselig å se at du er her igjen!

Ønsker deg en flott helg med masse kos og avslapning!

Klem :klem:

Skrevet

Koseleg at de stikk innom Glossy og La Traviata! :klem:

Skrevet

Det var ei som holdt seg lenge oppe, ikke som meg, som stupte i seng lenge før midnatt :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...