Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plan:

Pakka

- meir frå datarom/kontor

- meir frå kjøkenet

- klede i baggar (har begynt)

- støvsuga teppa og rulla dei saman, feste med teip (ferdig 2 av 3)

Rydda

- datarom/kontor , men det reknar eg med skje automatisk etterkvart som det blir pakka (har begynt)

- kjøkenet må ha ein sjainings (har begynt)

- stova blir ryddig etterkvart som dei store tinga forsvinn (har begynt)

Vaska

- soveromma oppe

- stova

- datarommet/kontoret

- badet

- kjøkenet

- soverommet nede

- gongen og trappa (har begynt)

- klede

- sengekleda

Flytta

- alle store ting frå

* stova

* datarom/kontor (har begynt)

* soverom

* kjøkenet

* badet

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, du fant noe du hadde samla på, men glemt av ja :)

Fant bare tilfeldig en avis i nærheten av meg når jeg lette etter noe å pakke en suppeterin i jeg.

Men jeg var jo helt grå på fingrene etterpå, og innbillr meg at jeg kan lese husannonser på min fine, hvite suppeterin etterpå (det var ei notaravis) eller i alle fall at den blir grå :(

Trur nok ikkje den blir grå etterpå, ikkje etter at du vaskar han igjen i alle fall. Me har pakka i avispapir alle dei gongane me har flytta (me har flytta 4 gongar i løpet av den tida me har vore saman).

Det einaste dumme er at me må vaska alle tinga våre før me kan bruka det igjen, ja eigentleg før me kan setja det i skapet att. Men det er jo greitt. Eg syns det er godt at alt blir vaska når ein flyttar, eg. Då blir liksom alt nytt, ikkje berre staden ein flyttar til ;)

Skrevet

Tror vi må vaske det meste uansett jeg. Det blir jo støv av silkepapir og håndklær også? Godt vi planlegger å kjøpe oppvaskmasin.

Men den der passer ikke så godt i oppvaskmaskian da. Det går, men den tar veldig plass, samt at det samler seg masse vann i den, og den ikke bestandig blir ren inni (men det er ikke inni jeg har avispapir da, så det går nok i denne sammenheng)

Uansett gleder jeg meg massivt til å pakke UT og kose meg :)

Det må dessverre du vente lenger med enn meg...

Skrevet

Gler meg masse til å pakka ut eg også! Innbiller meg sjølv at når eg får heile pakke-ned-tida litt på avstand blir det enno kjekkare å pakka opp igjen... :)

Skrevet (endret)
Men jeg var jo helt grå på fingrene etterpå, og innbillr meg at jeg kan lese husannonser på min fine, hvite suppeterin etterpå (det var ei notaravis) eller i alle fall at den blir grå :(

Alt går vekk bare en vasker med Zalo ;) Og da snakker jeg av erfaring!

Endret av liv
Skrevet
Alt går vekk bare en vasker med Zalo ;) Og da snakker jeg av erfaring!

Flott! :)

Har store oppvaskemaskinsplanar ;)

Flytter du?  ;)

Hehe, kva får deg til å spørja om det? :ler:

:vinke: Pakke-pakke-pakke - så effektiv du er! :)

:sjenert: Må jo gjera det eg kan, får jo nesten ikkje lov til noko her for tida...

Skrevet

Naboen har laga hol i taket sitt... Ser nesten ut som at han skal laga romstasjon eller noko slikt. :ler: Men det er vel ark eller takterasse, tenkjer eg.

Gjest gjesta
Skrevet

Pakke pakke.. :sjarmor:

Enten julaften eller flytting!

Og jeg har ikke født enda, så jeg har en mistanke om Flytting! :ler:

Skrevet

Uff, dunka fingeren min i stad då eg sku sjekka kor varm vifta på pc'en er no etter at eg bytta ho. Vart eit skikkeleg dunk, begynte å blø under nagla og er ømt og vondt no. :(

Åt ein is sidan eg fekk vomdt, men hjelpte ikkje særleg. Er berre trøtt og sliten no. Har mest lyst å legga meg nedpå litt..

Skrevet

Hei Linn3c! Måtte på besøk i dagboka di oxo. ;)

Så flink du har vært å tatt bilde av magen din! Morsomt å se hvordan den vokser.

Jeg har bare tatt to bilder av magen dette svangerskapet, men det er bare fordi mannen er så treig. :)

Jeg er imponert over hvor flink du er å styre med pakking når du er gravid. Håper ikke du sliter deg ut!

Skrevet

Takk Septima :kose:

Hei på deg Fru Blå, kjekt med nytt fjes i dagboka mi! :)

No sit eg her igjen då, svett og fæl... Har flytta alt i stova inn på midten av golvet, skal til å vaska tak og veggar der inne. Måtte berre ha litt pause før eg begynner.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...