Linn3c Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #2801 Skrevet 23. juli 2006 Sliiiiiten! Svett og varm er eg også. Har ikkje tal på kor mange kassar eg har pakka til no i dag. Sikkert nærmare ti. Men på langt nær alle er ferdigpakka, så i tillegg til at det står ferdigpakka kassar overalt her, så står det ein heil haug uferdige i tillegg. Rotet som alle desse kassane lagar held på å driva meg frå forstanden, og eg føler verkeleg at me må komma meg ut herifrå snart. Me skal sjå gjennom fryseboksen og sjekke om det er noko me kan eta til middag i dag og dagane framover mot flyttinga, og så kastar me det me ikkje kjem til å få bruk for. Dersom det er noko brukande når me skal dra, får me donere det til lillebror. Berre synd han ikkje har fryseboks. Det held seg vel eit par dagar i kjøleskap, men det meste blir nok kasta. Alt er rotete her no. Ingen ryddige oasar nokon plass. Eg blir gal! Me er slitne begge to noko som gjer at me ikkje orkar å flytta så masse på kassane for å få det ryddig. Berre hååååpar at me får lås på garasjeporten snart, slik at me kan få ut noko av alt dette. Må jo få ting ut snart, slik at me kan begynna å vaska...
Saeria Skrevet 23. juli 2006 #2802 Skrevet 23. juli 2006 Det er litt slitsomt å bo mellom kasser, ja.
Linn3c Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #2803 Skrevet 23. juli 2006 Ja, huff. Kan ikkje få sagt kor masse eg gler meg til september!
Malama Skrevet 23. juli 2006 #2804 Skrevet 23. juli 2006 Synes vi "lever mellom kasser" jeg... og vi har ikke mer enn 7 ferdigpakkede totalt enda. (den siste ikke tapet igjen, for der er det teortisk plass til "litt på toppen" men jeg tror den er full nok egentlig) Kan ikke forestille meg hvordan det er hos dere nå. Og likevel... om et par uker står jeg midt oppi det selv også. Helt sprøtt. Du står på, jeg får prestasjonsagnst av å lese om alt du gjør. ti kasser i dag... jeg har altså bare pakket en enda (men skal nok pakke i alle fall en til før dagen er omme. Likevel, langt fra ti!)
Linn3c Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #2805 Skrevet 23. juli 2006 Ååh, ikkje ha prestasjonsangst, vennen! Eg har jo slite meg sjølv gjennom dette - eg er ein typisk "i siste liten"-person. Så dette har vore ein kamp for meg, å klara å pakka ein del før flyttedagen er her. Heldig for meg at eg fann flyttetipsa til FlyLady i dagboka di, elles kunne eg berre gløymt heile greia. Korleis går det med dykkar flytting då? Klarar du å lage liste over kva du har i kassane dine, slik at du finn fram etter de har flytta inn? Og det med ti kassar; ja, det veit eg sant og sei ikkje om det har blitt. Følte kanskje det var i overkant, men det kan vel henda at me har ti påbegynte i dag. Mannen har mange datakassar, ein garasje-/bodkasse og eg har pakka ned og teipa tre i stova, ein, nei to i gongen/entrèen, og så har eg begynt på i alle fall to til som står i stova. Nett no hugsar eg ikkje kva som er i dei, men likevel. Dei står der. Og så har eg pakka ned gjestedynene i to bossekkar saman med gjesteputene. Eg har også potensielt ein kasse med teikneserieblad, eg har samla blada, må berre finne den rette kassen til dei. Ja, eg har mange potensielle kassar til, men no har eg berre svææære kassar igjen å pakka i, og ikkje så mange ting frå kvar plass att, så det passar ikkje heilt. Veit ikkje heilt kva eg skal gjera. Må nok høyre med "svigerinne" S om ho har fleire småkassar på jobben. No må eg gå å hjelpa mannen med middagen. Me skal prøva å få tømt frysaren før me flyttar, så det blir svinekjøtt og ei pølse på deling, med kokt ris og diverse grønsaker til middag. Me hadde tenkt å grille, men så var potetsalaten vår blitt dårleg, så me stakk ned på bensinstasjonen for å sjekke om dei hadde der. Nei - heilt tomt. Så stakk me innom 7 - 11. Tomt der også. Reiste ut til bydelssentrum. Innom på to bensinstasjonar og ei kro. Tomt over alt. Og då me var på veg heimatt var det såpass overskya blitt, at me droppa heile grillinga.
Malama Skrevet 23. juli 2006 #2806 Skrevet 23. juli 2006 Jeg er meget god på å lage liste, jeg har DETALJERT oversikt over alt som ligger i hver av de hittil 7 ferdige kassene. (vel, på tre står der "videofilmer, bøker, bøker" for det er rett og slett det som er oppi de tre kassene og da trenger jeg kke skrive ned titlene akkurat, så de tre kassene har bar ett ord hver, men ellers er lista innholdsrik som bare det.
Malama Skrevet 23. juli 2006 #2808 Skrevet 23. juli 2006 Tror så sannelig vi også skal spise is nå. Sjokoladeis
Linn3c Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #2809 Skrevet 23. juli 2006 Her vart det litt forskjellig. Tress, vanilje og krokanis med frosne bær til. Mmmm!
Malama Skrevet 23. juli 2006 #2810 Skrevet 23. juli 2006 Men hos oss var det meg som valgte is i butikken denne gangen, og det er sjokoladeis me sjokoladebiter i, og den spises med sjokoladesaus på. sjokois!
Linn3c Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #2811 Skrevet 23. juli 2006 Å! Det er godt, det! Her er me slitne etter ein lang pakkedag, så me held på å finne senga. Mannen skulle berre ligge medan eg la saman klede, og dermed så sovna han. Ligg og kosar seg der inne no. Så då er det berre for meg å gjera meg klar for senga, dvs ta vitaminar, pusse tenner og smøre magen med antistrekkmerkeolje og så kan eg legga meg tett inntil min kjære DaMitT og sova heilt til i morgon tidleg!
liv Skrevet 23. juli 2006 #2812 Skrevet 23. juli 2006 Ahh litt tidlig for senga her enda men dere får ha en god natt!
Linn3c Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #2813 Skrevet 23. juli 2006 Ja, eg syns det var litt i tidligaste laget, det er derfor eg ikkje har komt meg heilt opp av stolen enno...
Malama Skrevet 23. juli 2006 #2814 Skrevet 23. juli 2006 Synes det er passe tid for senga snart jeg, så jeg planlegger finne veen din snart. Min kjære planlegger dog å ikke legge seg for fotballseninga er over, og det er en time til...
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #2815 Skrevet 23. juli 2006 Så flinke dokke er med pakkinga!! Kva slags anti-strekkmerke-produkt er det du brukar? Veit ikkje om eg har heilt trua på sånt eg, men er litt redd for å la vere å prøve også... Veit det fins sånn jordnøttolje ein kan smøre dåsa inn med også, for å gjere den meir tøyeleg, har du hørt om sånn?
Linn3c Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #2817 Skrevet 24. juli 2006 Synes det er passe tid for senga snart jeg, så jeg planlegger finne veen din snart. Min kjære planlegger dog å ikke legge seg for fotballseninga er over, og det er en time til... ← Då er det greit med fjernsyn på soverommet. Eg la meg mellom ti og halv elleve, men sovna sikkert ikkje før halv ett. Koselig å ligge sånn i armkroken til kjære, sjå på fotball, kosa med katten og diskutera namn til Småtten. Så flinke dokke er med pakkinga!! Kva slags anti-strekkmerke-produkt er det du brukar? Veit ikkje om eg har heilt trua på sånt eg, men er litt redd for å la vere å prøve også... Veit det fins sånn jordnøttolje ein kan smøre dåsa inn med også, for å gjere den meir tøyeleg, har du hørt om sånn? ← Veit ikkje om eg trur på det eg heller, men som deg så tør eg ikkje la det heilt vere heller. Har ikkje lyst å sjå ut som ein sebra resten av livet heller. Har fått mange strekkmerke no dei siste dagane dessverre.. Men dei er heldigvis pittesmå, så me får håpa dei held seg sånn Olja eg brukar heiter Weleda Svangerskabs Pleieolje (Havandeskapsolje på svensk). Eg kjøpte den på Life, trur eg. Eg tar berre pittelitt i handa og masserer det godt utover huden på magen, der eg er mest redd for at det kjem til å bli sebrastriper. "Dåse-olje" har eg ikkje hørt om... ←
Linn3c Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #2818 Skrevet 24. juli 2006 Får ikkje tak i husfolka, så me får ikkje sjekka når låsen kjem på garasjeporten. Så då får me ikkje lagra tinga våre der. Har sjekka litt lagringstilbod rundt omkring i nærheten, og har funne eit som verkar passande. Dyrare enn å lagra det i sitt eige hus, men når dumme folka ikkje kan svara oss på det me må vita, så må me finna andre løysingar. For tinga må ut, så fort som mogleg. Me skal jo vaska her også..
Linn3c Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #2819 Skrevet 24. juli 2006 Skal på synfaring på lagringsplassen klokka halv eitt. Fram til då må eg nesten berre få rydda/pakka/vaska meir...
Linn3c Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #2820 Skrevet 24. juli 2006 Plan for dagen: Synfaring Pakka Rydda Vaska Ganske kjedeleg liste, menmen... Kan kanskje utdjupa litt; Synfaring Pakka - resten på datarom/kontor - resten på loftet - meir frå kjøkenet Rydda - skru frå kvarandre spisebord - flytta nokre spisebordstolar på loftet - vaska klede Vaska - ringa veslebror og spørja om han kjem for å vaska ut rommet sitt snart, viss han kjem i dag kan me flytta litt frå loftet og inn dit etter at han er ferdig, så kan me vaska loftet ferdig - vaska taket i stova og soverommet, kanskje datarommet/kontoret
Fremhevede innlegg