Linn3c Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2841 Skrevet 25. juli 2006 Har kost meg og slappa av masse no, med å samla magebilda mine så langt. Berre synd eg ikkje har noko betre bildebehandlingsprogram enn Paint.
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #2842 Skrevet 25. juli 2006 Har kost meg og slappa av masse no, med å samla magebilda mine så langt. Berre synd eg ikkje har noko betre bildebehandlingsprogram enn Paint. ← Stilig!!!
Linn3c Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2843 Skrevet 25. juli 2006 Plan: Pakka - meir frå datarom/kontor - meir frå kjøkenet - klede i baggar (har begynt) - støvsuga teppa og rulla dei saman, feste med teip (ferdig 1 av 3) Rydda - datarom/kontor, men det reknar eg med skje automatisk etterkvart som det blir pakka herifrå - kjøkenet må ha ein sjainings (har begynt) - stova blir ryddig etterkvart som dei store tinga forsvinn (har begynt) Vaska - soverommet oppe - stova - datarommet/kontoret - badet - kjøkenet - soverommet nede - gongen og trappa (berre nedste trappa igjen) - klede Flytta - alle store ting frå * stova (har begynt) * datarom/kontor * soverom * kjøkenet
Linn3c Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2844 Skrevet 25. juli 2006 No skal eg henta kamerat SA som skal hjelpa oss med flyttinga i dag
liv Skrevet 25. juli 2006 #2845 Skrevet 25. juli 2006 Blir dataen snart stablet vekk og da? Ingen KG på evigheter!
Linn3c Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2846 Skrevet 25. juli 2006 *sukk* Ja, dataen må snart vike... Har heldigvis den bærbare, så eg blir vel sørfande innom Kg i ny og ne...
Linn3c Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2847 Skrevet 25. juli 2006 Mmmm! Godt med middag no. Hadde karbonader med poteter, grønsaker og brun saus.
Malama Skrevet 25. juli 2006 #2848 Skrevet 25. juli 2006 Hmm, vi hadde også karbonader og poteter med brus saus. Dog uten andre "grønnsaker" enn stekt løk (og selv om den var litt grønnaktig når han begynte var den brun innen den ble servert), og de er det bare min bedre halvdel som spiser. forøvrig pakket min første kasse der jeg brukte avispapir, og allerede er fingrene svarte av trykksverte. tror definitivt det blir en pakke sikepapir fra binders på oss ja. Vi kjøper jo aldri aviser, og det r begrenset hvpr mange notaraviser og andr reklameaviser vi får.
Linn3c Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2849 Skrevet 25. juli 2006 Plan: Pakka - meir frå datarom/kontor - meir frå kjøkenet - klede i baggar (har begynt) - støvsuga teppa og rulla dei saman, feste med teip (ferdig 2 av 3) Rydda - datarom/kontor, men det reknar eg med skje automatisk etterkvart som det blir pakka herifrå (har begynt) - kjøkenet må ha ein sjainings (har begynt) - stova blir ryddig etterkvart som dei store tinga forsvinn (har begynt) Vaska - soverommet oppe - stova - datarommet/kontoret - badet - kjøkenet - soverommet nede - gongen og trappa (berre nedste trappa igjen) - klede - sengekleda Flytta - alle store ting frå * stova * datarom/kontor (har begynt) * soverom * kjøkenet * badet ------------------------------------------- Malama: No har me masse avispapir til overs.
~Capricorn~ Skrevet 25. juli 2006 #2852 Skrevet 25. juli 2006 Ja, det var kjekt i dag. Bare kost oss. Satt ute i sola og spiste god mat, shoppa litt og slappet av i rote-huset mitt.. (må rydde i morgen..) Hadde vært kjekt om du og blir med neste gang (eg har allerede 'avtalt' et møte til før ho stikke av igjen nemlig..)
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #2853 Skrevet 25. juli 2006 Så flinke dokke er! Blir heilt svett av å lese om alt du gjer om dagen eg!
Linn3c Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2854 Skrevet 25. juli 2006 Capri: Ja, satsar på at det er litt mindre flytting på gong her neste gong de skal møtast veslo: Hehe, når du blir svett av å lese om det, kva trur du eg er då?
Linn3c Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2855 Skrevet 25. juli 2006 Ååååå! Mannen min er berre verdas skjønnaste! I stad då eg hadde dusja, stod eg og såg på den nakne kroppen min i spegelen. Eg sukka og klaga over at eg har stor mage, store pupper og stor rumpe. Då sette mannen nokre strenge auge i meg og sa: "Linn3c det BOR noen inni deg. Vet du ka det betyr? Jo, kroppen din forandrar seg! Diskusjon ovar!" Skjønnasen min! :kys_2: No skal eg legga meg tett-tett inntil kjærast-mannen min! Natta!
Malama Skrevet 26. juli 2006 #2857 Skrevet 26. juli 2006 Ja, tenk, han har helt rett, det bor noen inni kroppen din. Hvordan i al verden ender du opp med avispapir tilovers, du som for få dager siden pakket i avisene du kjøpte innfør du hadde lest dem ferdig? Jaja, snart er du ferdig med pakkinga. Du er flink! Jeg er helt i startgropa jeg, men det kommer seg. Sakte, men sikkert.
IdaC Skrevet 26. juli 2006 #2858 Skrevet 26. juli 2006 Skjønne mannen din da og han har jo helt rett! Det er jo stor jobb vi og kroppene våre gjennomgår, så det skulle bare mangle hvis dem ikke forandret seg en del. Syns du er utrolig flink som klarer all den pakkinga i denne varmen og gravid. Tar virkelig av hatten for deg, for jeg orker absolutt ingenting for tiden...
Linn3c Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #2859 Skrevet 26. juli 2006 til alle tre! Kverula: Malama: Aviser, ja... Hehe, trur du ikkje at når me begynte å rydda ut av boden under trappa så fann me ein heil bærepose full av aviser som eg har samla for lenge sidan då? IdaC: Det går i grunnen heilt fint. Gler meg sånn til å flytta inn i det nye huset at belønninga er betre enn strevet for å komma dit.
Malama Skrevet 26. juli 2006 #2860 Skrevet 26. juli 2006 Hehe, du fant noe du hadde samla på, men glemt av ja Fant bare tilfeldig en avis i nærheten av meg når jeg lette etter noe å pakke en suppeterin i jeg. Men jeg var jo helt grå på fingrene etterpå, og innbillr meg at jeg kan lese husannonser på min fine, hvite suppeterin etterpå (det var ei notaravis) eller i alle fall at den blir grå
Fremhevede innlegg