Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellers så møtte jeg en tidligere "sjef", (ei jeg jobbet for, dvs jeg hadde hennes jobb mens hun hadde ferie), på den lokale butikken. Viste hun hadde blitt forflyttet dit da, har sett henne noen ganger. Hun så på magen og sa; den begynner å bli svær nå ja! Hallo! Det er en nesten 2 kg baby inni der, hva tror du?

Etter eg las dette hos liv, kom eg sånn på då eg møtte farmor igjen for fyrste gong sidan eg vart gravid. :ler:

Ho kom bort til meg la hendene på magen min og sang "Nei, så tjukk du har blitt!" Og så lo ho litt av seg sjølv etterpå. :ler2:

Det høyrer vel med i historia at det er det første oldebarnet hennar eg har i magen, så ho gler seg KJEMPEmasse! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er flink du, pakke, pakke, pakke.

Blir rent sliten av å lese det.

Skrevet

Har pakka to kassar nesten ferdige no, måtte berre kvile litt. I denne varmen er det tungt å vera aktiv!

Skrevet

Må få pakka ned datacd'ar no, dei ligg og flyt. Mannen skulle sjå gjennom dei, men eg trur me får utsetja det til etter flyttinga, Eg orkar ikkje å ha dei liggande lenger. Men så var det å finna kasse som er liten no til dei då. Hmmm.. Har nesten berre store kassar igjen no, og ikkje så masse som skal pakkast på kvar plass..

Har pakka ned alle babytinga me allereie har skaffa oss. Det fekk plass oppi ein stor kasse, men det vart litt plass til overs på toppen. Kva skal eg ha der? Kan jo ikkje berre la kassen stå sånn nesten full og så teipa han igjen..

Har også pakka flagg og påsketing i same kasse. Tok gardinene nedi den same kassen. Veit ikkje om eg får bruk for dei gardinene i det nye huset, har mest lyst å kjøpa heilt nye no når me endeleg får eit heilt nytt hus. Men kanskje nokon av gardinene passer der, så eg tek dei med. Resten kan eg bruka til hobbyprosjekt. :)

Må ogs å laga til ein kasse på kjøkkenet, med oppskrifter. Skal ha eit heilt eige skap, eller ei hylle i allefall, om ikkje skuffe til å ha oppskriftene mine i. Det blir bra! :)

Burde ha betalt nokre rekningar også. No begynnar visst dagen å ta form her.

Plan:

Pakke 5 kassar før mannen kjem heim litt over fire.

Betale rekningar.

Lage og ete middag.

Pakke litt undertøy, sokkar eventuelt badetøy(!) og få katten i buret før me dreg. Skal feire pappa sin bursdag i dag! :)

Skrevet

Puh! Ny pause!

Det er superdupervarmt å drive på å kave og pakke i sol og nydeleg vêr, altså! :tørke-svette-smiley:

Har fått pakka ned dei fleste datacd'ane, samla det som førebels skal vera med på tur i ein kasse og rydda utav ei skuffe i kommoden i gongen.

No skal eg pakka ned alle pyntepottene til plantane mine.

Men fyrst, litt pause, ja...

Skrevet

27. oktober - september - august - juli... 3 mnd igjen til termin snart... :overrasket:

Kan henta babypakken på apoteket denne veka! :)

No; rekningar... *sukk*

Skrevet

Så flink du er som orker å pakke i denne varmen. Men det er vel sånn at må mann så må mann :)

Håper du får en fin helg og at du ikke sliter deg helt ut :klem:

Skrevet

IdaC: :klem:

-----------------

Har så dårlig samvit for at me må reise frå katten. Har vurdert kattepensjonat, men veit ikkje om ho kjem til å få det bra der. Ho er jo vant til å berre ha meg og mannen rundt seg. Skal ringe og spørre mamma om ho kan vera der i staden. Der har ho vore før, og kjenner huset litt om ikkje anna.

Skrevet

Då reiser me! :reise:

Er tilbake i morgon! :)

Skrevet

Berre innom med ein helge-:klem:

Håpar du har ei fin helg! Sjøl om det blir litt reising fram og tilbake :)

Glad i deg snuppo!

Skrevet

Ja, då var me endeleg heime hos oss sjølve igjen. Den heimen me skal ha i omlag ei veke til. Tenk at me snart skal flytta herifrå, og ikkje bu her meir. Det verste er jo at me ikkje har ein plass å kalla "heim" før om nok ein månad...

Me har vore i bursdagsbesøk til begge pappaene våre. Min hadde bursdag i går og vart 49, og mannen sin har i dag og blir 59. Så til neste år! Då vert det kalas ;)

Titus klarte jo, stakkaren, å bæsje på seg inni buret då me var på veg tilbake til byen i morges. Så då måtte me stoppa med eit vatn og få bada henne litt, og vaska buret hennar. Stakar pusen! Ho var så flink og verken klorte eller prøvde å stikke av då me stod der i vasskanten. Mannen bada henne, medan eg vaska buret. No har ho fått heilt sånn nesten krøllete pels og ser så stilig ut. Nybada og greier. :)

Skrevet

Takk, takk! Det var jo ikkje lange turen, men me har hatt det koseleg i helga. :)

I dag begynte me med egg, bacon og bønner og så har me rydda sidan. Me er no nesten ferdige med stova. Har 18 stovekassar, så det seier vel litt om kor mykje stæsj me faktisk har. :overrasket: (trur nok mykje kjem til å gå i bosset eller på loftet etter me har kome oss inn i nyhuset, ja)

Ikkje fullt så mange kassar i nokre andre rom, nei.. Hehe. Datarommet på andre trur eg nok, med kjøkkenet på ein god tredje plass, med hobby-/gjesterom hakk i hæl. Og så soverommet, me tek jo med oss alle kleda (nesten) på ferie, så det blir relativt få kassar til soverommet no i fyrste omgang.

Nei, eg får vel surfe meg ferdig, slik at eg kan fortsetja med ryddinga. Har jo trass alt ikkje all verdas tid igjen. Har jo lyst å vera ute før neste helg...

Skrevet

ja overtagelsesdatoen nærmer seg med stormskritt! Skal dere vaske ut selv eller ha andre til å ta den jobben?

Skrevet

Ja, no nærmar det seg med stormsteg. Me skal nok vaska ut sjølve, liv.

Saeria. :sjenert:

Skrevet

Husk at om det er bekkenløsning du har så la mannen svinge vaskekosten på gulvet da! Det er ikke bra!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...