Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2761 Skrevet 19. juli 2006 Takk for svar liv! Er 30 veker når me eventuelt reiser heimatt då. Reiseforsikring veit eg ikkje, men det går vel an å fikse på forhånd. Er ikkje sjukemeldt for den perioden enno, så det er ikkje problem foreløpig..
Linn3c Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2762 Skrevet 19. juli 2006 Æsj! Kan ikkje spele i dag. Maskina mi går heilt bananas kvar gong eg set i gong WoW...
Linn3c Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2763 Skrevet 20. juli 2006 Har installert ny vifte på prosessoren min no, så no er maskina heilt som ny! :-D
Linn3c Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2765 Skrevet 20. juli 2006 Oooog! 26 fullgåtte veker på veg! :-D Eg er begynt på den 27. veka mi som gravid!
Linn3c Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2766 Skrevet 20. juli 2006 Lista mi i går vart ein stor suksess! Vart ferdig med alt saman! Så her er ei for i dag, litt anleis enn gårsdagens. Plan for dagen: Kjøre mannen på jobb Frukost Setje på vaskemaskin Litt KG Sjekke om det er noko som må utav frysen til middagen Ta utav oppvaskemaskin og setje i att Pakke litt Lunsj Møte mamma, pappa, systra mi og farmor på sjåpping Pakke litt til Lage middag Hente mannen på jobb Ete middag Slappe av med mannen Setje på ny vaskemaskin og tørketrommel Pakke litt Spele WoW Kanskje kvelds? Legge meg i skapeleg tid Går dette like bra som i går?
Linn3c Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2767 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Plan for dagen: Kjøre mannen på jobb Frukost Setje på vaskemaskin Litt KG Sjekke om det er noko som må utav frysen til middagen Ta utav oppvaskemaskin og setje i att Lunsj Møte mamma, pappa, systra mi og farmor på sjåpping Pakke litt til Lage middag Hente mannen på jobb Ete middag Slappe av med mannen Setje på ny vaskemaskin og tørketrommel Pakke litt Spele WoW Kanskje kvelds? Legge meg i skapeleg tid Går dette like bra som i går? ← Må visst endre litt på rekkefølgja allereie, for eg kom på at eg ikkje har ei einaste avis i huset. Så då blir pakkinga utsett til etter sjåpping. Så no blir det lunsj og så sjåpping. Ser dykk seinare! Endret 20. juli 2006 av Linn3c
Malama Skrevet 20. juli 2006 #2768 Skrevet 20. juli 2006 Så lange lister du har. Lager meg lister som ikke er halvparten så lange jeg, og klare rikke halvparten av dem. (men feilen er kansje at jeg ikke skriver opp de tinga jeg klarer, som frokost og KG...)
liv Skrevet 20. juli 2006 #2769 Skrevet 20. juli 2006 Takk for svar liv! Er 30 veker når me eventuelt reiser heimatt då. Reiseforsikring veit eg ikkje, men det går vel an å fikse på forhånd. Er ikkje sjukemeldt for den perioden enno, så det er ikkje problem foreløpig.. ← Men jeg tror at om du blir friskemeldt for å reise, så har du ikke rett på sykepenger når du kommer hjem igjen. Sjekk ut det da!
Linn3c Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2770 Skrevet 20. juli 2006 Hmm, ja det er noko også. Hadde håpa å kunne jobba når eg er tilbake då.. Men få sjå det litt an. Ser ikkje ut som at det blir utanlandstur uansett.
Linn3c Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2773 Skrevet 20. juli 2006 Ååårh! No har me spelt i mange timar! Kjempegøy! Men no er eg trøytt! Natta!
Linn3c Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2774 Skrevet 20. juli 2006 Gløyte heilt å oppdatere kva eg fekk gjort i dag: Plan for dagen: Kjøre mannen på jobb Frukost Setje på vaskemaskin Litt KG Sjekke om det er noko som må utav frysen til middagen Ta utav oppvaskemaskin og setje i att Pakke litt Lunsj Møte mamma, pappa, systra mi og farmor på sjåpping Pakke litt til Lage middag Hente mannen på jobb Ete middag Slappe av med mannen Setje på ny vaskemaskin og tørketrommel Pakke litt Spele WoW Kanskje kvelds?Legge meg i skapeleg tid Går dette like bra som i går? ← Hmmm.. Merkeleg at alt utanom pakking vart gjort i dag... Anar eg ein liten pakkestreik?? No er det natta! Sov godt mine skjønne!
Linn3c Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #2776 Skrevet 21. juli 2006 Så kosleg med slike nattlege visittar, Kverula! Håpar du fekk ned temperaturen såpass at det var leveleg på soverommet etter ei stund
Linn3c Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #2777 Skrevet 21. juli 2006 Har teke meg lov til å sova lenge i dag. Stod ikkje opp før 11! Det var herleg alstå!
Malama Skrevet 21. juli 2006 #2778 Skrevet 21. juli 2006 (endret) En ting jeg kom til å tenke på i dag. De selger store pakker silkepapir på binders som ikke er sååå dyre. Antakelig rimligere i lengden enn å kjøpe masse aviser hver dag kun for å pakke i dem... Noe du kan vurdere? http://www.binders.no/web/ePortal/ctrl?act...93005&loc=group Endret 21. juli 2006 av Malama
Murf Skrevet 21. juli 2006 #2779 Skrevet 21. juli 2006 Oi! Flere gravide som spiller WoW! Guildet mitt er stadig engasjert, og lurer fælt på hvordan det går, og om jeg kommer til å spille like mye etter fødselen.
Linn3c Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #2780 Skrevet 21. juli 2006 Malama: Det var smart! Tusen takk! Murf: Hehe, ja sant det er gøy? Eg og liv spelar ein del saman. Håpar eg får tid til å spela ein del etter fødselen også. Kva server spelar du på?
Fremhevede innlegg