Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det blir litt å gjøre når en skal flytte ;) Håper dere får tak i de som bygger hus snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til silvius og liv, *klem* til lunacia

Me har bestemt oss for å ta den lagringsplassen. Betaler ca 3000 kr for to mnd for 18 kubikkmeter.

lunacia: det skjer i grunn ikkje sååå masse her, hovudfokus her er graviditet og flytting. ;)

No er bror min her for å hjelpa med flytting av kassar til lagerplassen. Så då slepp mannen å stå med det åleine i alle fall :)

Eg trur eg får begynna å tenka på middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, middagstid alt.Jeg viste det var en grunn til at jeg var sulten ;)

Tror det blir pannekaker og bacon her i huset men mannen er ikke hjemme fra jobb før nærmere halv 8 så jeg lager nå og så varmer vi det opp etterpå. To middager til meg ;) For jeg må jo spise litt med mannen etterpå også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Det var lurt! :)

Eg tok meg eit par brødskjever no, for eg reknar med at mannen vil gjera seg ferdig med alt flyttestyret før han vil ha middag.

No er dei nede i lagringsplass-boden med det fyrste flyttelasset. Me er i gong med flyttinga! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plan for dagen:

Synfaring

Pakka

Rydda

Vaska

Ganske kjedeleg liste, menmen... Kan kanskje utdjupa litt;

Synfaring

Pakka

- resten på datarom/kontor

- resten på loftet (er begynt)

- meir frå kjøkenet

Rydda

- skru frå kvarandre spisebord

- flytta nokre spisebordstolar på loftet - resten blir i stova sidan me er begynt flyttinga

- vaska klede

Vaska

- ringa veslebror og spørja om han kjem for å vaska ut rommet sitt snart, viss han kjem i dag kan me flytta litt frå loftet og inn dit etter at han er ferdig, så kan me vaska loftet ferdig - endring i planen sidan me er begynt å flytta er det ikkje så nødvendig å få vaska ut her i dag

- vaska taket i stova og soverommet, kanskje datarommet/kontoret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir deilig å få unna esker og sånt nå da! Så dere får litt plass til å vaske, til å skru sammen møbler og sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merkast godt allereie etter berre tre turar her no. :)

Me har ete middag og karane har stukka avgarde med fjerde lass. Eg slappar av pittelitt før mi neste økt startar. Skal få litt oversikt over kva kassar dei kan ta med seg no i neste lass.

Og sidan me har nesten berre "forsiktig-kassar" igjen, kan det fort vise seg å bli eit problem, sidan me ikkje vil stabla noko oppå dei. "Forsiktig-kassar" er dei me har skrive "forsiktig" på, slik at me veit at innhaldet er knuseleg, eller at me er redde for det som er inni.

Men eg får vel koma meg i gong att, dei er ikkej vekke så lenge om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen:

Synfaring

Pakka

Rydda

Vaska

Ganske kjedeleg liste, menmen... Kan kanskje utdjupa litt;

Synfaring

Pakka

- resten på datarom/kontor (er begynt)

- resten på loftet

- meir frå kjøkenet

Rydda

- skru frå kvarandre spisebord

- flytta nokre spisebordstolar på loftet (og ned igjen)

- vaska klede

Vaska

- ringa veslebror og spørja om han kjem for å vaska ut rommet sitt snart, viss han kjem i dag kan me flytta litt frå loftet og inn dit etter at han er ferdig, så kan me vaska loftet ferdig - endring i planen sidan me er begynt å flytta er det ikkje så nødvendig å få vaska ut her i dag

- vaska taket i stova og soverommet, kanskje datarommet/kontoret

Har fått flytta ca femti kassar i dag. Pluss at boden nede under trappa er nesten tømt! No er det faktisk nesten leveleg her igjen. :) Er veldig lite ting her, men det går an å puste normalt!

Me har flytta alle tinga ned frå loftet, så no er neste steg å vaska ferdig taket, veggane og golvet, ja og vindauga, så er me flytta ut frå eitt rom! Eg trur eg må laga ein plan for morgondagen allereie. For det er masse som må gjerast i morgon også.

Så no er stova atter full av ting, men no er det ikkje kassar, no er det kommodane frå loftet som står der. Alle kassane er flytta ned i boden me leiger.

Plan for morgondagen:

Pakka

Rydda

Vaska

Utdjuping:

Pakka

- meir frå datarom/kontor

- meir frå kjøkenet

- klede i baggar (har begynt)

- støvsuga teppa og rulla dei saman, feste med teip

Rydda

- datarom/kontor, men det reknar eg med skje automatisk etterkvart som det blir pakka herifrå

- kjøkenet må ha ein sjainings

- stova blir ryddig etterkvart som dei store tinga forsvinn

Vaska

- soverommet oppe

- stova

- datarommet/kontoret

- badet

- kjøkenet

- soverommet nede

- gongen og trappa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Vi har tenkt å begynne å se oss rundt etter ny leilighet, men når jeg ser hvor mye arbeid det er å flytte, så tror jeg ikke at jeg orker...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå, fy flate så trøtt og sliten eg er! :Gjesp: *gni seg i augene-smiley*

Det verkar i leggane og under føtene mine. Eg skriv annakvart ord feil og ja, i det heile tatt... Burde strengt tatt funne senga igjen, trur eg.

Septima: :ler2: Eg trur nok ikkje at det blir like masse styr for dykk å flytta frå ein leilighet til ein annan. Me har jo trass alt flytta eit hus inn i ein leilighet, og skal no endeleg få flytta det inn i eit hus igjen. Me har så utruleg masse ting, møblar og rot at me har hatt aaaalt for masse på alt for liten plass no desse fem åra me har budd her. Eg klarar nesten ikkje vente med å få spreidd tinga våre over heile det nye huset vårt! :)

Eg og mannen diskuterte litt då han var på veg ut døra i morges og fann ut at me skal leiga ein flyttebil i dag. Så då er det berre å begynna å ringa rundt for å få tak i ein. Får hjelp av veslebror og ein kamerat av oss i dag, så då er det best å nytta på medan me har folk til å hjelpa oss med dei tunge tinga.

Så då blir det nok litt endring i planen min, for eg trudde me skulle ha flyttebil eventuelt i morgon.

Så då blir planen:

Plan:

Pakka

- meir frå kjøkenet

Rydda

- datarom/kontor, men det reknar eg med skje automatisk etterkvart som det blir pakka herifrå

- kjøkenet må ha ein sjainings

Vaska

- soverommet oppe

- stova

- datarommet/kontoret

- badet

- kjøkenet

- soverommet nede

- gongen og trappa

Flytta

- alle store ting frå

* stova

* datarom/kontor

* soverom

Resten av dei store tinga ventar me med til nærmare helga, sidan me treng komfyr, platetopp, oppvaskemaskin og vaskemaskin litt til. Eg kan vel kanskje gjer meg ferdig med vaskemaskinene i dag, så kunne me ha flytta dei, gjerne. Me får sjå.

:kose: på Kverula!

Ha ein fin dag alle skjønningane mine! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har me henta leigebil, så idag blir det flytting av store ting. Dvs møblar, skap, tepper og kanskje nokre maskiner.

No må eg komma meg på loftet og vaska ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plan:

Pakka

- meir frå kjøkenet

Rydda

- kjøkenet må ha ein sjainings (har begynt)

Vaska

- soverommet oppe

- stova

- datarommet/kontoret

- badet

- kjøkenet

- soverommet nede

- gongen og trappa (har vaska øvste del)

- klede

Flytta

- alle store ting frå

* stova

* datarom/kontor

* soverom

* kjøkenet

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ganske så nøyaktig ein halv time på å vaska ut det eine rommet. Er heilt gå'en no!

Hei vennen min!

Har jeg ikke sagt at du skal ta det med ro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...