Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hellu! Ville bare si at jeg har prøvd kiropraktor i dag og det er virkelig å anbefalle! Dessverre så er det ingen vits med henvisning dit så en ringerunde for å sjekke pris er å anbefalle. Kiropraktoren sa bekkenet mitt var så og si helt låst på begge sider!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyres bra ut :)

Eg er berre innom ein snartur, skal legga med nedpå litt no. :vinke:

Skrevet

Bekkeløsning, sykemelding og bæring av stoler??? Nei, nei, nei.... :fy_fy:

Må ikke drive med sånne ting når du har bekkenløsning. Bæring, støvsuging og gå i trapper det verste! Synes du skal be han legen din skjerpe seg. Dette skulle du ha fått beskjed om. De har egne skriv til de som sliter med bekken, om hvordan de skal kunne legge dagen best til rette. Og dette burde du ha fått!! Fy på legen :frustrert:

Håper du kommer deg fort, og at det hjelper med en kvil. Men husk å ta mer hennsyn til kroppen din!

:klem:

Skrevet

Selv er jeg veldig lite hjemme, så da blir det vanskelig å følge med. Klarer ikke "litt hver dag" når det kan gå noen dager mellom hver gang jeg stikker hjemmom...

Skrevet

Glossy: Oi, var ikkje klar over at berre litt bæring, under ti kilo til og med, kunne skade.. Tenkte ikkje på det. Visste om både støvsuging og trapper, men kjende meg såpass bra at eg tenkte at litt gjekk nok bra.

Uff.. Stakkar mannen min då, no som me skal flytta og alt. :tristbla:

Takk for strenge ord, Glossy, eg skal skjerpa meg og passa litt betre på. Må jo vera klar for å passa på Småtten når han kjem også. :)

lunacia: Men då er vel ikkje huset ditt rotete heller då, når du er så lite heime. Problem solved! ;)

Skrevet

Håper du føler deg bedre snart :klem:

Og bare slapper av! :smilbla:

(tilogmed under 10 kg.. :overrasket: Da sliter jeg and jobben. Der er de fleste kassene med frukt mye tyngre enn det. Banan-kassene er jo 18 kg jo.. :overrasket: Jaja, den tid den sorg.. ;) )

Skrevet

Men då er det jo berre å snakka med sjefen då, når den tid kjem. Ingen andre treng å vita noko... ;)

Skrevet

Du skal helst ikke bære noe over TRE kg når en har bekkenproblemer!

Skrevet
Men då er det jo berre å snakka med sjefen då, når den tid kjem. Ingen andre treng å vita noko... ;)

Kommer nok til å si det til sjefen med en gang ja. For de arbeidsoppgavene jeg har, er litt slitsomme egentlig. Mye løfting. Av tunge ting.

Skrevet

Og gratulerer med over halvveis :hoppe:

Skrevet
lunacia: Men då er vel ikkje huset ditt rotete heller då, når du er så lite heime. Problem solved! ;)

Haha, om det vore så vel. Nei, eg rotar kvar gong eg er heime, men får aldri rydda, så det er ikkje akkurat ryddig her. Noko eg må gjere noko med neste veke.

Skrevet

Er det sant? :overrasket:

Kommer nok til å si det til sjefen med en gang ja. For de arbeidsoppgavene jeg har, er litt slitsomme egentlig. Mye løfting. Av tunge ting.

Fornuftig! :)

Og gratulerer med over halvveis :hoppe:

Takk!

Haha, om det vore så vel. Nei, eg rotar kvar gong eg er heime, men får aldri rydda, så det er ikkje akkurat ryddig her. Noko eg må gjere noko med neste veke.

Hehe, slik var det då me budde to stadar også ;)

:::

Så var mannen komen heim, kvelds og sandwich-is innteke :)

Men så vart mannen så trøytt at han måtte berre gå å legga seg. Eg er derimot vaken, vaken, vaken.. Men skal leggja meg inn i senga, og sjå om ikkje eg kan sova av meg denne hovudverken.

Natta girls! :sove:

Skrevet

Draum søte draumar, venen!

Skrevet

Eg drøymde berre merkelege draumar lunacia, men takk likevel :)

Skrevet

Er det sant? :overrasket:

Ja samt gå sidelengs i trapper, ta korte skritt og sørge for at tærne og knærne alltid peker rett frem. Må en løfte noe så bruk ryggsekk eller tenk likevekt på begge sider. Men total skal en ikke løfte mer enn 3 kg. (og det er veldig lite!!!!)

Det var i allefall det fysioterapauten sa til meg.

Skrevet

Oioi! Det var masse..

Trur eg må ta meg ein tur til fysioterapeut og få litt rettleiing, ja.

Skrevet

Tihi! ;)

No skal me i navnefest! :-D

Skrevet

Har dere tenkt på navn til den lille gutten da?

Skrevet
Har dere tenkt på navn til den lille gutten da?

Lurer eg og på... :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...