liv Skrevet 14. juni 2006 #2361 Skrevet 14. juni 2006 Var det godt med fisk? Jeg er kjempe glad i fisk. Mannens begeitring kan nok styres litt, men det kommer vel heller av tilbehøret for han er mindre glad i poteter
Linn3c Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2363 Skrevet 15. juni 2006 Fyrst av alt; for 21 veker!! Så: Var det godt med fisk? Jeg er kjempe glad i fisk. Mannens begeitring kan nok styres litt, men det kommer vel heller av tilbehøret for han er mindre glad i poteter ← Ja, kjempegodt! Trekte fersk makrell! Mmmmmm! Fekk meg til å villa reisa heim til foreldra mine med ein gong... Ut på sjøen... Fiska... Og heim, seint om kvelden og eta han blodfersk... Mmmmm.. Godt det snart er ferie, og me kan gjera slikt! :-D ← på silvius. La igjen laaaaaangt innlegg til deg i boka di, før eg kom hit... ** No har eg nett snakka med mannen som er på legekontoret på torsdagar. Av ein eller annan merkeleg grunn er det ikkje ho vanlege helsesøster-dama som er der på torsdagar, og på ein eller annan merkeleg måte er det alltid torsdagar eg ringjer til legen. Hadde eigentleg passa betre på onsdagar for min del, men då er jo ikkje doktoren min der, så då har det ingenting for seg likevel.. Men, i alle fall; eg fekk ny time i morgon. Reknar med å få ny sjukemelding då, sidan det var det eg ville ha time for. Jepp.. Så halv tolv i morgon. Viss han er presis då... Har eg så mykje meir å fortella då? - Nei, i grunn ikkje... Gler meg til mannen får fri! Ser dykk seinare!
Linn3c Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2364 Skrevet 15. juni 2006 Gløymte jo heilt å klaga over at eg har vondt i halsen i dag.... Åååååh.. Eg har så vondt i halsen min!!! *litt bedre no*
liv Skrevet 15. juni 2006 #2365 Skrevet 15. juni 2006 VOndt i halsen er kjedelig! Håper det har forsvunnet i natt
Linn3c Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2366 Skrevet 15. juni 2006 Nei, det var dessverre i natt det dukka opp.. Menmen.. Har smurt meg inn med solkrem, og er på veg ut i det flotte solevêret!
Linn3c Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2368 Skrevet 15. juni 2006 Takk, takk! Eg imponerer meg sjølv meg tolmodigheten min med varmen i dag. No har eg nett kome inn ein kort tur, for å ta opp grillmat frå frysen. Har faktisk vore ute i to timar! Eg som ikkje har orka meir enn ti minuttar i det siste. Jammen bra at hetebølgene mine har teke litt pause i dag då. Det har vore herleg å sete ute. Har kost meg med bok, saft og eple. Fann ein kjekk bok om kreativ dagbokskriving på Fretex. Guri kor kjekt det er å kunne finne brukte bøker altså. Eg som elskar bøker, men som syns dei er så aaaaltfor dyre i bokhandel/bokklubb.
Linn3c Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2372 Skrevet 15. juni 2006 Heihei alle saman! til veslo, Saeria og Sniglå!
Linn3c Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2374 Skrevet 16. juni 2006 (endret) Fann denne på BiM: BABYLISTE Måtte ta denne vekk pga kopibeskytta materiale.. Endret 16. juni 2006 av Linn3c
Linn3c Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2375 Skrevet 16. juni 2006 (endret) Det som er grønt er ting me "treng" i følgje denne lista, det som er blått er ting me har eller har litt av. Sjå kommentar. Har lyst å følgje denne lista litt, og sjå om eg klarar å få tak i det som trengs før Småtten kjem. Forslag til hva den nyfødte trenger Og denne... Endret 16. juni 2006 av Linn3c
Pip Skrevet 16. juni 2006 #2376 Skrevet 16. juni 2006 ...synest den lista såg noko voldsom ut, eg - trur det er lurt å vente med ein del ting til dess småtten er fødd, og de ser kva de faktisk treng. Dumt å la seg rive med i 'babygalskapen' - eg har ei oppfatting av at mange kjøper alt dei ser som har 'baby-' i namnet, fordi dei då trur det er kjempeviktig. Og det meste er jo ikkje kjempeviktig... For all del, mykje er kjekt å ha klart, men me har i alle fall langt frå alt på den lista, men eg trur nok småen og me skal klare oss likevel... Elles - korleis er formen?
Linn3c Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2378 Skrevet 16. juni 2006 Pip: Ja, lista var voldsom, men det er jo berre eit forslag, så tek me det litt på gefylen kva me treng og ikkje, akkurat som du seier. Septima: Hei vennen! Må inn i boka di og sjekka korleis dagen din vart. God helg til deg også!
Linn3c Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #2379 Skrevet 18. juni 2006 Då var me heime att frå helg hos mamma og pappa. Har hatt det fint, men det var herleg å koma heim att til sitt eige hus. Skal forhåpentlegvis vera åleine nokre dagar også, for det var noko bror min måtte ordne med banken. Han kjøpte seg nemleg leilighet på fredag, så då har han stad å bu etter at me flyttar herifrå.
Linn3c Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #2380 Skrevet 18. juni 2006 Mannen var på kajakkdemonstrasjon i dag, forresten. Det såg kjempegøy ut, så no gler eg meg til neste sommar når me kan dra på kajakktur saman
Fremhevede innlegg