Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Åhhh så fin puseline dere har funnet! :hjerter_rundt:

Litt morsomt navn hun har fått ja, men Mirc er også fint og kort og greit. :tommelsmil:

Ja, av ganske enkle og greie grunnar vil me ikkje kalla ho for det namnet som ho hadde fått på Kattehuset. Mora til ei god veninne av meg heiter nemleg Dorthea. Føler det hadde blitt litt merkeleg å stå ute og rope på katten med namnet til "tante" :Hehe: I tillegg hadde eg og mannen avtalt at den neste katten me skulle ha skulle heite Mirc. Oppkalla etter mIRC der me trefte kvarandre.

Så eg reknar med at ho kjem til å gå som Mirc-pusi eller noko slikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg elskar også kattar! Eg har alid sagt at eg kjem il å bli ei sånn gammal, gal kattedame! :P

*le* Ikke det verste, det.. ;)

Tenker det skal bli kos å få den lille pusefrøkna i hus. Skjønner at dere ville vente til over helgen.

Og gratulerer med jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*le* Ikke det verste, det.. ;)

Tenker det skal bli kos å få den lille pusefrøkna i hus. Skjønner at dere ville vente til over helgen.

Og gratulerer med jobb!

Takk for gratulasjon med jobb, det blir spanande. Og ja, no gler me oss berre meir og meir. Det blir såååå kjekt å få Mirc Dorthea heim til oss.

No har eg nett putta kattetransportburet i oppvaskemaskina, saman med eit par av dei leikene til Lusse og kosten hans. Så får me all Lusse-lukta ut av det til Mirc skal overta det.

Har også vore på Fretex og kjøpt eit koseskinn til pusi. Det tenkte eg å leggja i senga vår fram til Mirc skal få det, slik at det luktar "oss" av det. Så blir ho kjend med luktene våre medan me ikkje er der. Så skal me kanskje gå å kjøpa korg og slikt til ho i morgon eller noko.

Åååå, det blir så fantastisk å få henne heim! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Kjære Linn3c

du er herved invitert til hjemme-alene-fest hos Heidi fra og med i dag. Festen varer til og med søndag. Ta med godt humør, litt :perebrus: og :gratulerer: og gjerne noen søte mannfolk..selv har jeg tatt med meg :

http://images.amazon.com/images/P/1553814908.01.LZZZZZZZ.jpg

:sjarmor: ...velkommen skal du være!!

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heter pusen Mirc? *fnise* Samme som IRC-programmet jeg bruker, det. ;)

Hun skrev vel også at pusen skal kalles opp etter nettopp mIRC, irc-programmet :)

Koooselig med pus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt å la henne bli kjent med luktene deres. :tommel:

Hun kommer nok til å få det fint hos dere.

Ja, det håpar me! :)

Kjære Linn3c

du er herved invitert til hjemme-alene-fest hos Heidi fra og med i dag. Festen varer til og med søndag. Ta med godt humør, litt  :perebrus: og :gratulerer: og gjerne noen søte mannfolk..selv har jeg tatt med meg :

http://images.amazon.com/images/P/1553814908.01.LZZZZZZZ.jpg

:sjarmor: ...velkommen skal du være!!

O'jeij! Tek meg ein tur innom no etterpå ;)

Izaria daaaa! Komme her og friste med sånne godbiter! Skamme seg! :sjarmor:

Hehehe, lurer på kven eg skal ta med meg... :klø:

Heter pusen Mirc? *fnise* Samme som IRC-programmet jeg bruker, det. ;)

Hehe, eg er Linn3c på efnet/homelien... ;) Mannen min er DaMitT. Det var der me trefte kvarandre. På #brann.

Det er kjedelig med KG-fri.. Hehe..

Hehe, eg har hatt bortimot KG-fri i helga. Har feirt bursdagen til mamma. Og så er det jo eksamen i morgon...

Hun skrev vel også at pusen skal kalles opp etter nettopp mIRC, irc-programmet :)

Koooselig med pus :)

Jammen gjorde eg visst det... ;)

Ja, det blir så kjekt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg er Linn3c på efnet/homelien... ;) Mannen min er DaMitT. Det var der me trefte kvarandre. På #brann.

Men sier dere "em i er se" (som programmet jo heter)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då var pusen på plass. Me hadde ho rett i tissekassen, og så tok ho resten frå der. Fyrst sat ho ei stund i skohylla, der etter sat ho ei stund under sofaen. Så let me ho berre vera i fred og no aaaaanar me ikkje kor ho er :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei Linn3c.

Hvordan går det med Mirc? Har hun funnet seg vel tilrette hjemme hos dere?

Sofus liker også å ligge på ett pledd i vinduskarmen - der har han full oversikt. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...