Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #921 Del Skrevet 1. september 2005 Kjekt å spela! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #922 Del Skrevet 1. september 2005 Kjenner ikke til noen av de spillene der jeg....men så spiller jeg ALDRI dataspill heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #923 Del Skrevet 1. september 2005 Å, då må du prøva! Det er meir avhengighetsdannande enn KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #924 Del Skrevet 1. september 2005 Åhh nei - da må jeg IKKE prøve Sitter nok forran data'n som jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #925 Del Skrevet 1. september 2005 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #926 Del Skrevet 1. september 2005 Viss du vil vite kva dei forskjellige er; ta ein tur innom bloggen min, der har eg linkar til ulike sider om dei forskjellige spela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #927 Del Skrevet 1. september 2005 *Svolten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #928 Del Skrevet 1. september 2005 Kanskje eg skal eta litt snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. september 2005 #929 Del Skrevet 1. september 2005 Mat er viktig. Veldig viktig. Du må spise ja. *titte på halvspist "rett-i-koppen" middag* Ikke min feil at sambo kjøpte en sort som jeg egentlig ikke syntes var noe god da...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #930 Del Skrevet 1. september 2005 No kom mannen min heim, så no må me vel laga litt mat, ja... Du må eta maten din du også Malama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. september 2005 #931 Del Skrevet 1. september 2005 Tror jeg må tusle ut en tur og finne noe mat som er GOD jeg, for dette her smakte slett ikke. (Ja, jeg har allerede forklart min kjære at jeg liker rett-i-koppen PASTA middager, ikke denne her med ris og kylling...) Tror en tur på rema trengs, for jeg er sulten, og det er lenge til jeg skal hjem, siden jeg skal på scrappetreff (eller "skreppetreff", jeg scrapper lite, men skravler mye...) etter jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #932 Del Skrevet 1. september 2005 Hehe. Fornuftig tenkt Malama! Kos deg på skreppetreff! Det vart nudlar med litt strimla svinekjøt og wokgrønsaker her. Fort og greit. No skal eg spela litt Sims2, vart så inmari gira på det i ein tråd eg las i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #933 Del Skrevet 1. september 2005 Skikkeleg GRISEVÊR her no! Lyn, torden og høljeregn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #934 Del Skrevet 1. september 2005 Lynet slo av maskina mi, midt i min ivrige babylageseanse i Sims2! *grrr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 Forfatter #935 Del Skrevet 1. september 2005 Usje.. Fire gongar har straumen gått no.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvelregn Skrevet 2. september 2005 #936 Del Skrevet 2. september 2005 Takk for hyggelig hilsen i dagboken min Håper du får en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. september 2005 Forfatter #937 Del Skrevet 2. september 2005 Virvelregn: Takk skal du ha! - Håpar di helg blir god også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. september 2005 #938 Del Skrevet 2. september 2005 Hmm.. ikke helt bra at lynet slår av pc'n din UANSETT ha du gjør på. Babylageseanse gjør seg best "live" ikke med simmer når det er sånt farlig vær som det er. Levende lys og sånn, når strømmen likevel går av og på kan man like godt slå den av Nei, altså, mine simmer formerer seg i massevis, og nbå fabulerer jeg sterkt på om jeg skal laste ned den patchen som gjør at tenåringer kan få barn... Bare fordi... vel, det hadde vært gøy å prøve? Men, egentlig har jeg nok med alenemora med tre unger nå (ble tvillinger de siste, da ble dt travelt for henne når hun er alene) om ikke hennes eldste datter, som snart er tenåring, og den tiltengt til det eksperiementet, skulle bli tnåringsmor også. Slitsom nok å lære tvillingene å gå og sånn med bare en voksen... Tror jeg skjønner hvorfor man bør være to Jaja, kos deg med simmene dine du, nå som strømmen er mer stabil Tror definitivt det skal bli masse sims på meg i helga ja. Ha en fin fredag og ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #939 Del Skrevet 2. september 2005 Hei kjære vennen min... Så leit å høre at du er sjuk.... Stakkar lita... Må kje det, vettu.... *god-bedring-klem* Tenker på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. september 2005 Forfatter #940 Del Skrevet 2. september 2005 Malama: Hehe, blir nok litt stress med to små når ein er åleine, ja. Kan du ikkje flytte inn barnefaren då? Me har forreste jordfeilbrytar, så det var ikkje så farleg å sitte med dataen, det var mest irriterande. Så då gjekk me i stova. Såg på "Apollo 13" i staden. Veit ikkje heilt kor masse Sims det blir i helga, det avhenger litt om WoW virkar igjen no eller ikkje. Må lesa litt også, så me får sjå. veslo: Beklagar at eg ikkje har svart på sms enno, skal gjera det NO. *~* Sånn, no har eg svart Takk for god-betringsklem. Den trur eg hjelpte. For no kjennes hovudet betre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg